17 Ağustos 2017 Perşembe

Gözlerimiz niye bantlı?


Herkesin tanımasından mı korkuyorsunuz?
 
Ben TV  internet gazetesinde;
 
İzmir'de İşadamlarına Şantaja 3'er Yıl Hapis İstemi başlığı altında bir haber yayınlandı. 
 
Gözlerimiz niye bantlandı, ya da buzlandı anlayamadım.
 
Ben kendi adıma, bantsız, buzlanmamış daha net fotoğrafımın çıkmasını isterdim.
 
Çünkü o bantladığınız gözler, mahkemede sizlerin gözlerinizin içine baka baka hesap soracak.
 
Bu yaptığınız haber suç.
 
Çünkü
 
Anayasa’ya göre;
 
Madde 12;
 
“..,suçluluğu mahkeme kararı ile saptanıncaya kadar kimse suçlu sayılamaz.”
 
Madde 38

Anayasa’nın 38. maddesinin 4. fıkrasında “Suçluluğu hükmen sabit oluncaya kadar…” ve İHAS m. 6/2. fıkrada “Bir suç ile itham edilen her şahıs suçluluğu kanunen sabit oluncaya kadar…” suçsuz sayılır şeklinde ifade edilmiştir. 
 
Madem bizleri masum saymıyorsunuz o halde, masum saymadığınız gibi suçlu da sayamazsınız!
 
Yarın Basın Savcısına haberler hakkında suç duyurumuzu yapacağız.
 
Bizleri şimdiden mahkum eden, Erol Yaraş’a sormak istiyorum.
 
Madem siz gazetecisiniz, neden kadim dostunuz koskoca Mesut Sancak’ın SANIK olarak yargılanacağı haberi yapmıyorsunuz?
 
Haber değeri yok mu? 
 
Çok sevgili dostunuz, Narlıdere Belediye Başkanı Abdul Batur, iki defa mahkemeden ceza aldı, haber niteliği taşımıyor diye mi haber yapmadınız?
 
Madem bizleri bu kadar gözünüzde büyütüyorsunuz, size şükranlarımızı sunuyoruz.
 
Gündem yoğunluğundan unuttuğumuz TAKEV Dosyasını bizlere hatırlattınız. İyi ki bizleri haberi yaptınız da hatırladık. 
 
Birazdan TAKEV Dosyasını  açıyoruz.
 


1 yorum:

  1. Merhaba, adım Lori Dante, güvenilir kredi şirketi oldukları için kredi başvurunuz için Bay Dierk Conrad'la iletişime geçmek için mali yardıma (kredilendirme) ihtiyacınız olan herkesi tavsiye etmek için buradayım.

    * 3% faizli kredi oranı sunuyorlar.
    * Nakitsiz girişimci için sigorta.
    * Para için garanti.

    Intel Finance Firması, iyi kredi puanı ile, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar. Ailem için yeni bir ev almak için $130,000 doların üzerinde krediye ihtiyacım vardı, Bay Dierk Conrad'ın borç için çalıştığı şirketle temasa geçtim ve stres içermeyen bir kredi olduğu için kredimi başarılı bir şekilde alıyorum.

    Bay Dierk Conrad ile kredi için lütfen iletişime geçin! E-posta: intelfinancefirm@gmail.com

    Teşekkürler
    Lori Dante.

    YanıtlaSil