17 Ağustos 2017 Perşembe

Sil Başa Dönüldü..,

İDK Toplantısında yerimizi alacağız.


İZMİR ili BALÇOVA ilçesindeki

16.08.2017

İZMİR ili BALÇOVA ilçesi sınırları içerisinde DOĞUŞ GAYRIMENKUL YATIRIM VE İŞLETME A.Ş. VE ORTA GAYRIMENKUL YATIRIM YÖNETİMİ VE TUR.A.Ş. tarafından yapılması planlanan İZMİR İSTİNYE PARK ALIŞVERİŞ MERKEZİ VE OTEL projesi ile ilgili 24/08/2017 tarihinde İDK Toplantısı gerçekleştirilecektir. ÇED Raporu İlgililere ve kamuoyuna duyurulur.
 
ÇED Dosyasını inceleyeceğiz, Beton Santralı var mı henüz bilmiyoruz!

3 yorum:

  1. Merhaba, adım Lori Dante, güvenilir kredi şirketi oldukları için kredi başvurunuz için Bay Dierk Conrad'la iletişime geçmek için mali yardıma (kredilendirme) ihtiyacınız olan herkesi tavsiye etmek için buradayım.

    * 3% faizli kredi oranı sunuyorlar.
    * Nakitsiz girişimci için sigorta.
    * Para için garanti.

    Intel Finance Firması, iyi kredi puanı ile, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar. Ailem için yeni bir ev almak için $130,000 doların üzerinde krediye ihtiyacım vardı, Bay Dierk Conrad'ın borç için çalıştığı şirketle temasa geçtim ve stres içermeyen bir kredi olduğu için kredimi başarılı bir şekilde alıyorum.

    Bay Dierk Conrad ile kredi için lütfen iletişime geçin! E-posta: intelfinancefirm@gmail.com

    Teşekkürler
    Lori Dante.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Herkesin proje, iş, konut, konsolidasyon vb. Için daha fazla paraya ihtiyaç duyduğu yılın bu zamanı.
    Şu anda% 3'lük düşük bir oranla 24 saat kredi veriyoruz, ilgilenen müşterilerimiz lütfen bize ulaşın

    e-posta adresi: plutocreditfinancier@gmail.com
    Telefon: +442033221063

    YanıtlaSil
  3. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD’de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 USD tutarında borç aldığım konusunda deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde ve banka poliçesi nedeniyle eşyalarını aldığımda başladı ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece, çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi firması firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan korktuğum halde ilgimi çektim, durumum tarafından zorlandım ve bu şirket hakkında arkadaşımdan tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla temasa geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübelerimden dolayı beni gerçekten şüphe etti, bunu çok az biliyor muydunuz? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün İyi organize olmuş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi bu kredi firması sayesinde yüzüme tekrar gülümsediler. Bu yüzden, eğer gerçekten kendi işinizi büyütmek veya başlatmak için veya herhangi bir maddi sıkıntıda gerçekten borçlanmaya ihtiyacınız varsa, bugün işinizde finansal bir gelişme fırsatı bulmanızı öneriyoruz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi almak için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkürler

    YanıtlaSil