17 Ağustos 2017 Perşembe

Yeni Başkan Yardımcınız..,


Hayırlı Olsun!!!

Çeşme Belediyesi’ne yeni başkan yardımcısı göreve başladı.
Çeşme eski Tapu Müdürü  Fazlı Aktaş.
 
Çeşme Belediye Başkanı Muhittin Dalgıç’ın Yeni Çeşme Gazetesine verdiği beyanında; 
 
"Seçilmiş Başkan Yardımcım Şakir Karadede görevinin başındadır. Ben 5393 sayılı yasaya göre atama yetkimi kullanarak ikinci Başkan Yardımcılığı görevine Fazlı Aktaş’ı getirdim. Bu benim yasal hakkım."
 
CHP iktidarı yerel yönetim, kendi kadroları ile belediyesini yönetemiyor da, AK Partinin bürokratını atama ile göreve getiriyor.
 
Çeşme Belediyesi’nde yıllarını vermiş, başka bir bürokrat yok muydu?
 
Umarız, Turizm Tesis Alanlarına yapılan REZİDANS yapılmalarını engeller.
 
Tapu mevzuatına göre, Turizm Tesis Alanlarında, konut olarak satış yapılamayacağını ayrıntılı olarak anlatır, düşüncesindeyiz.

2 yorum:

  1. Merhaba, adım Lori Dante, güvenilir kredi şirketi oldukları için kredi başvurunuz için Bay Dierk Conrad'la iletişime geçmek için mali yardıma (kredilendirme) ihtiyacınız olan herkesi tavsiye etmek için buradayım.

    * 3% faizli kredi oranı sunuyorlar.
    * Nakitsiz girişimci için sigorta.
    * Para için garanti.

    Intel Finance Firması, iyi kredi puanı ile, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar. Ailem için yeni bir ev almak için $130,000 doların üzerinde krediye ihtiyacım vardı, Bay Dierk Conrad'ın borç için çalıştığı şirketle temasa geçtim ve stres içermeyen bir kredi olduğu için kredimi başarılı bir şekilde alıyorum.

    Bay Dierk Conrad ile kredi için lütfen iletişime geçin! E-posta: intelfinancefirm@gmail.com

    Teşekkürler
    Lori Dante.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Herkesin proje, iş, konut, konsolidasyon vb. Için daha fazla paraya ihtiyaç duyduğu yılın bu zamanı.
    Şu anda% 3'lük düşük bir oranla 24 saat kredi veriyoruz, ilgilenen müşterilerimiz lütfen bize ulaşın

    e-posta adresi: plutocreditfinancier@gmail.com
    Telefon: +442033221063

    YanıtlaSil