11 Nisan 2012 Çarşamba

İzmir'de devletin yanında olan müştekiye koruma verilmedi

İzmir'de devletin yanında olan müştekiye koruma verilmedi...
Bugün, yarın ile ilgili mahkemeyi etkileyecek tek kelime yazmak istemiyorum, ancak yarınki mahkemede müşteki kahraman gencimizin koruma talebi Vali Yardımcısı tarafından ret edilmiş. Bunu ilk duyduğumda, bir yanlışlık olmalı dedim, lakin ilk önce koruma talebini ret eden Vali Yardımcısı'nı aradım ne yazık ki ulaşamadım, ardından İl Emniyet Müdürü'nü aradım il dışında olması nedeniyle sorunu özel kaleme anlattım kendileri büyük nezaket ve anlayışla beni dinledi ve hemen ardından, Koruma Müdürlüğü'nü aradı ve bana Vali Yardımcısı'nın talebe olumlu yanıt vermediğinden ötürü koruma verilmediği söyledi.
Hemen ardından İzmir Valisi Cahit Kıraç'ı aradım. Bana dönüleceği bildirildi. Bu ana kadar henüz bir dönüş yapılmadı, yine koruma müdürlüğünü aradım koruma müdürü yerinde yokmuş.


Anlayacağınız kimse yerinde yok peki yarın bu kahraman gencimizi kim koruyacak? Hedef tahtası olarak mı İzmir Adliyesi'ne gidecek? Usulsüzlüklere göz yummayan bir genci korumak bu kadar zor mu?
Mutlaka bir bildikleri vardır diyorum! Belki de gizli koruma yapacaklardır da diyorum!


Neyse bu gün dediğim gibi mahkemeden bahsetmeyeceğim aman sakın yanlış anlaşılmasın elbet yazacağım en ince ayrıntılarına kadar kimler ne telefonları açmış neler söylenmiş neler yaşanmış.

Bugün ki yazımda alıntılar yapacağım ADALET ve VİCDAN ile ilgili...
Vicdan, insanın bozulmamış fıtratını/ yaratılışını ifade eder. Her türlü haksız kazancı yasaklar, ancak hassas bir terazi bile zamanla bozulacağı gibi vicdanda hassasiyetini zamanla kaybedebilir. Sözgelimi yapılan haksızlıklar vicdan terazisinin dengesini alt üst edebilir.

Bir insanda vicdan devre dışı kalmışsa, böyle birinin sağlıklı ölçüp biçmesi, sağlıklı değerlendirmeler yapması beklenemez. Vicdanı rahat olmayan kişiler, kendi suçlarına ortak ararlar, daima birilerine saldırır ve suçlarına ortak ederler, bu yol arkadaşları da olsa hiç fark etmez.

İlk defa yalan söyleyen biri vicdanen rahatsız olur, yüzü kızarır kan basıncı artar, fakat bunu alışkanlık haline getirirse artık vicdan tepki vermez hale gelir. Tabir yerinde ise vicdan asla affetmez, bundan dolayıdır ki başkasına haksızlık yapanlar vicdan azabından kurtulamazlar. Stres, depresyon gibi rahatsızlıklar böylelerinin yakasını bırakmaz, tıp bile bu konuda aciz kalır.

Arapça bir kelime olan” ADALET” zulmün karşıtı bir kelime olarak çoğunlukla “ HAK” ile eş anlamlıdır. Adalet ve hak arayışları yüzyıllardır vardır ve olacaktır.

Hak kuldan intikamı kul ile alır, din irfan bilmeyen bunu kul etti sanır.

Düşüncen konuşmana, konuşman hareketine, hareketin ise kaderine yansır, diyenler ne kadar doğru söylemişler.

Evet bugünlük bu kadar yeter diyelim ve Hatay caddesinde TAŞ ÜSTÜNE TAŞ KOYAMAYAN müteahhit imiz yine verilen ek sürede işi bitirememiş şimdi ne olacak dersiniz? Aman canım bir ek süre daha verilir geçer gider.

1 yorum:

  1. Bir kredi ihtiyacınız var mı? Bu Borç Kredi, işletme kredisi, sağlık kredisi, ev kredisi, öğrenci kredi gibi kredi her türlü veririz mali yardım için bugün bize ulaşın E-posta:

    Loanmartloanfunds@gmail.com

    YanıtlaSil