11 Nisan 2012 Çarşamba

KİM SUÇLU

Kim Suçlu
Bugün yaşadığım olay beni derinden yaraladı, bugüne kadar yazdığım kişileri tanımadığım gibi hiçbir şahsi kinim de olamaz, bana gelen e-mailler elden verilen belgeleri derleyip köşemde yazdım. Yazdığım olayları hiçbir şekilde kendime nasıl nemalandırırım düşüncesinde katiyen olmadım, olmayı da düşünmedim.

Bana güvenleri olan okuyucularımın tarafıma, sundukları belgeleri derledim, onlar adına İçişleri Bakanlığına, Cumhuriyet Savcılığına, İzmir Valiliğine suç duyuruları yaptım.

Çoğu zaman yazdığım kişiler beni mahkemeye verdiler, yalan haber yapmakla suçladılar karakollarda ifadeler verdim, bununla yetinmeyip Çete Kurmakla da suçladılar Organize Şubede ifade verdim ve yılmadım.
AK Parti'nin uşaklığını yaptığımı, CHP karşıtı olduğumu da söyleyenler oldu, aldırmadım Bugüne kadar hiçbir partiye kayıt bile yaptırmadım. Mümkün olduğunca siyasetten uzak durdum. Zaman, zaman yazılarımda bunu dile getirmeye de çalıştım.

Bana İzmir dışında olan belediyelerden örnekler verdiler asıl yolsuzluklar orada dediler. Haklı olabilirler ama ben o söyledikleri illerde yaşamıyorum ki bileyim ben kendi ilimdeki toplu ulaşım araçlarını kullanıyorum kendi ilimdeki usulsüzlükleri bilebilirim, bilmediğim konularda nasıl kalem oynatabilirim ki. Ayrıca ulusal basında da yazmıyorum ki benim okuyucularım İzmir ili ile ilgili bilgileri okumak istiyorlar ne yapabilirim.

Bunca zamandır yazıyorum beni, bir kez olsun, AK Parti İzmir Milletvekilleri aramadı, yazdığın yazılardan bu kadar soruşturma açıldı bir de biz bakalım da demediler, aynı şekilde CHP Milletvekilleri de beni aramadılar, nedir bu usulsüzlük dosyaları diye sormadılar!

Bir kez CHP İl Başkanı Tacettin bey kendileri hakkında bir yazı yazdım diye aradılar, onun dışında bir kez olsun aranmadım. Hatta kendilerine en nihayetinde dikkatinizi çekebildim diye de sormama rağmen.

İlkyazı yazdığım dönemlerde CHP Genel Merkezi'nin yerel yönetimleri e-mail üzerinden Kılıçdaroğlu ve Tekin’in dikkatine diye yazılarımı yolladım, bir kez olsun nedir bu dosyalar da denmedi.

Demek oluyor ki her iki parti içinde İzmir'de olanlar ilgi alanlarında değil, ne yazık ki açılışlar ve davetler için buradalar halkın arasında ne yazık ki yoklar. Çünkü ben halkın sesi olmaya çalıştım o sese hep kulak tıkandı.
Kılıçdaroğlu İzmir’e Metro açılışı yapmaya geldi, açılışı yaptı oradan hayvanat bahçesi turu yaptı da niye Hatay Caddesi'ndeki perişan halkın arasında yürümedi? Niye onlarla kucaklaşmadı? Niye 17 milyonluk bitmeyen kaldırımları görmedi?


Şimdi gelelim beni kızdıran olaya, OPTİMUM ALIŞVERİŞ MERKEZİ için zaman, zaman e-mailler alıyordum okuyucularımdan nasıl İçişleri Bakanlığı tarafından soruşturma izni verilmesine rağmen inşaat devam ediyor diye.

Aslında bu konuyu bende çok düşündüm, öyle bir kez değil, defalarca düşündüm, firmayı inceledim inşaat sektöründe dünya devleri arasında ilk yüze giren bir firma, Türkiye’nin çeşitli illerinde harika yatırımlar yapmış, bir firmanın İzmir ilinden gitmesini işin aslı bende istemedim ve bu yüzden İSTEMEZÜKÇÜLÜK yapmak işime gelmedi işin doğrusu, ortada İzmir ilinde bulunan UTANÇ ÇUKURU diye anılan parselin durumuna düşmelerini istemedim.

Zaman, zaman sağ omzunda olan melekle konuştum ”Bu yatırım bittiği zaman binlerce kişi istihdam edecek” yazma dedim.

Zaman, zaman ise sol omzumdaki melekle konuştum “ Diğer yatırımcıların işi olmuyor onların ne suçu var” dedim
Orta yol bulamadım direndim ve bu konunun üzerine gidemedim, ancak bugün duyduğum konu bu konunun üzerine gitmemi istedi, bahse konu olan gurup bana para vermiş ve beni susturmuş.

Bunu ortalığa yayan kim? Üst düzey bir bürokratın gelini, peki bu geline sorsam ne kadar paraya susmuşum, bana milyar dolar verilse susar mıyım? “ASLA

Bu konu ile ilgili gelecek yazımda geniş, geniş yer vereceğim, Gaziemir Meclisi'nden alelacele geçirilen bir plan nasıl olur da ertesi gün İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin meclisinden geçebilir diye sorsam!

Ya burayı açan Kültür ve Turizm Bakanı buranın altındaki TÜMÜLÜS Mezarlığı'nı nasıl görmezden gelebildi?

Bu konunun ayrıntıları gelecek yazımda olacak yine söylüyorum bir yatırımcı kendisi için en rantabl seçeneklerin gelişmesini bekler, onların yaptığı usulsüzlük değildir, yasaları doğru uygulamayan kişiler suçludur!

Mahkeme ayrıntılarını kaleme almaya niyetli değildim gelişen oluşan sürec ne yazık ki buna mahal vermiyor yoksa yine para aldı sustu diyeceklerine eteğimdeki taşları dökmeye karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder