13 Eylül 2012 Perşembe

İLAHİ AZİZ

Aziz Başkanım benim geçmişimi araştırmaya harcadığınız zamanın onda birini belediye hizmetlerine harcasanız diyorum.

Gazete arşivlerini taratıyormuşsunuz.

İlahi Aziz Bey, ben hemen hemen her gün bilgi edinme biriminize vatandaşlık numaramı yazıyorum, eğer sicilim bozuk olmuş olsa şıp diye çıkar değil mi başkanım, kaldı ki ben geçmişim de hırsız da olabilirdim, yankesici de hatta mafya da olabilirim, ya da bana yakıştırmaya çalıştığınız her şeyde olabilirim. Ama bunları olmam köşe yazarlığı yapmamı engellemez değil mi?

E sizde Buzdolabı satıcısıyken bir anda büyükşehir belediye başkanı oldunuz, bizler sizin vizyonunuzu, kültürünüzü soruşturuyor muyuz?


Meclis üyelerine benim yatırımımı genelev olarak tarif ediyor muşunuz, , hadi bana bu yakıştırmayı yapabildiniz de, bu devlette hemen, hemen bütün bakanlıkları yapmış Sn İsmet Sezgin’in manevi kızı olarak bana bunu nasıl yakıştırabiliyorsunuz. İsmet babam Sayın valimizi defalarca “Genelev yatırımı” için mi aradı? Kızım Huzurevi yapmak istiyor derken “Genelev” için mi ricacı oldu, Sn Önder Sav sizi ve genel sekreterinizi “genelev” yapımında kolaylık sağlanması için mi aradı ha başkanım bu iddialara ne diyorsunuz?

Bir zamanlar da Mit ajanı diyordunuz, bundan sonra ne olacağım çok merak ediyorum. bu arada benimle ilgili arşiv taraması yaptığınız, gazete kupürlerini, size elden verebilirim, hatta yanında size ait çok özel bilgileri de gösterir, bu bilgilerin benim elime nasıl geçtiğini de sizinle kahvelerimizi, yudumlarken anlatırım. Çok keyifli bir sohbet olabilir ne dersiniz başkanım?

E ne oldum değil, ne olacağım diyeceksiniz, öyle değil mi başkanım?
Çok özele girdik gelelim konulara...

Elbet şimdi yazacaklarım bana göre iddia ama bu konuda oldukça dillenmekte, 2012 Ocak ayının son günlerine doğru DP eski il başkanı
Turan Arınç’ı makamınızda ağırladınız mı?

Bu sohbet sırasında özel siyasi konu ve hedeflerinizi Sn Arınç’a açıkladınız mı?

Bu açıklamalarınız arasında “ Turan git Karşıyaka’da AKP ye kayıt yaptır, çalışmalara başla ki bu Cevat’tan kurtulalım” dediniz mi, demediniz mi?

Dememişinizdir! Yok artık her ilçeye siz hükmetmeye çalışmıyorsunuz değil mi?

İzmir Büyükşehir Belediyesi, merkezi Mersin’de bulunan Emir Kuyumculuk San Tic Ltd Şirketinden, araç kiralıyor mu? Eğer iddialar doğru ise, İzmir ilinde araba kiralama şirketi yok mu? Daha önce 45 plakalı Hyundailer kiralanmıştı. Bu konu bence çok önemli araştırıyorum.

kiralanmıştı. Bu konu bence çok önemli araştırıyorum.

Bilirsiniz ben öyle yüzeysel araştırmam!


Hilton Oteli'nin bulunduğu alan, "Tekel" arazisiydi. Zannedersem otopark yapılması için Tekel’den cüzi bir rakama alınır. MNG İnşaat ile bir anlaşma yapılır, iddialara göre, %35 lik kısmı protokolle İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin olur. Yıllar içerisinde bu oran ne oldu biliyor musunuz? Aziz Başkan, ya siz, elinizdeki değerlerin takibini yapıyor musunuz?

Hilton oteli ruhsat eklerine uygun yapılmış mı? Yapılmamışsa eğer benim dönemim değil demek yeterli olmuyor. Bu konu ile ilgili yakında ayrıntıları ele alacağım.

Gelelim ilçe belediyelerine...


Kemalpaşa Belediyesi, Eylül Meclis gündemini henüz internet sitesine koymamış siteniz arızalı mı, Rıdvan Başkanım takip edemiyorum da! Gerçi siz kendinizi meclis kararlarından üstün görmektesiniz ki meclise sunmadan karar veriyorsunuz, ayrıntılar yakında. Kemalpaşa demişken Ağustos Meclis Gündemi'nde yer alan iki maddeyi es geçemeyeceğim.

Belediye meclisinin 2011/68 sayılı kararı ile Denizbank'tan 4.300.00,00TL kredi kullanılmasına karar verilmiş olup, bu kredinin 3.000.000,00TL'si 2011 yılında kullanıldığından, geriye kalan 1.300.000,00TL'sinin kullanımı için meclisçe bir karara varılması.
Başkanım bu kredi amacı doğrultusunda kullanıldı mı? Toplu konut sözünüz ne oldu, önümüzdeki seçimlere yetişecek mi?

İzmir ili, Ören Mahallesi, L19a 07cd pafta, 4066 parsel ile 19 K 1d pafta, 104 ada 12 nolu parselleri kapsayan alanda hazırlanan imar planı tadilatının görüşülerek karara bağlanması.

Bu plan nedir başkanım?

Karabağlar Meclis gündemi de çok ilginç!

(148/2012)-18/06/2012 tarih 116/2012 sayılı meclis kararı ile satın alınmasına karar verilen İzmir İli Karabağlar İlçesi Bozyaka Mahallesi 10482 ada, 5409,00 m2 yüzölçümlü 1 parsel sayılı taşınmaz ile 10484 ada, 2285,00 m2 yüzölçümlü 1 parsel sayılı taşınmazların Belediyemiz ve Belediyemizin ana hissedarı olduğu Karbel Ltd. Şti. ile müştereken satın alınmasına ve gerek duyulması halinde kredi kullanılması konusunda işlemlerin yürütülmesi için Belediye Başkanı K.Sıtkı KÜRÜM’e yetki verilmesi hk. (Emlak ve İstimlak Md.)

Sıtkı Başkan Karabağlar Belediyesi daha yeni bir belediye değil mi? Dolayısıyla borçsuz dertsiz bir belediye olması gerekmez mi? Meclis Kararı ile Üçkuyular’da belediyenize ait parseli Doğuş Gurubu'na satış kararı da çıkarmadınız mı? Buradan 30- 40 milyon TL bir para beklemiyor musunuz?

Hemşerinize ait alışveriş merkezini, bilirkişi raporlarında geçen 37- 46 milyon TL alıp sonra 10 milyon TL harcayıp belediye hizmet alanı yapmayacaksınız değil mi?

Üçkuyular’daki kıymetli araziyi satıp hemşerinize paraları aktarıp, memnun etmeyeceksiniz değil mi?

Sıtkı Başkanım! Halk sizi hemşerilik ilişkileriniz güçlensin diye seçmedi değil mi?

Narlıdere Belediye Başkanı tarafından, bu gün tarafıma, bir yazı geldi. Sn Batur benim bilgi edinme birimine yaptığım soruların aynı mahiyette olduğunu, kişilik haklarını ihlal edici olduğunu söylemişler. Başkanım ben sorduğum soruların net cevabını alamıyorsam suç benim midir?

İsterseniz biraz konuyu açalım, İçişleri Bakanlığından geçtiğimiz aylarda bir yazı geldi Mahalli idareler Genel Müdür’ü imzalı. Üç sayfalık metinin ikinci sayfasında 3. Madde oldukça ilginç aynen yazıyorum;

Karışık ve zor işlerde Ali Ulvi Dülger’in görevden ayrılıp yerine Aslı Hanım'ın imzaladıktan sonra tekrar görevden ayrılmasının söz konusu olmadığı Ali Ulvi Dülger ‘in sadece 12.11.2004 Tarih ve 3604 sayılı imar işleri müdürlüğünün onayı ile 17-18-19 Kasım tarihleri arasında seminere katılacağından bu tarihlerde Aslı Kipöz’ün görevlendirildiği genel olarak Ali Ulvi dülger yerine vekâleten başka isimlerin atandığı yazılmış. Herhalde bakanlığa beyan ettiğiniz bilgiler bu doğrultuda olduğu için bana da bu doğrultuda cevap geldi.

Ama benim elime geçen evrak öyle söylemiyor, Ali Ulvi Dülger’in yürütmekte olduğu İmar ve Şehircilik Müdürü görevini 29.04.2010 tarihinden itibaren Aslı Kipöz’ün vekâleten atandığı. 04.04.2011 tarihinde ise ikinci yazıyla ise Aslı Kipöz’ün asli görev kadrosuna döndüğü yazısı mevcut. Sizlere altta sunacağım, elbet mahalli idarelere de göndereceğim.

Ayrıca 09. Ocak 2012 tarihinde haklarında ön inceleme yapılanlar kısmında Aslı Kipöz’ün İmar ve Şehircilik müdür vekili olduğu da belirtilmiş. Ben yine bir şey anlıyamadım, anlayan varsa bana bir izah etsin sevabına.

Sn Batur, neden ısrarla tekrar, tekrar sorduğum soruları lütfen hafife almayın sizleri yormak amacında değilim, yaza yaza belki doğrusu gelir diye beklemekteyim.

Narlıdere Belediye Başkanlığı'na 11.05.2012 tarihinde Narlıdere Kaymakamlığı tarafından bir yazı yollanıyor 7 parsel ile ilgili bilgiler isteniyor, bu parsellerin kime ait olduğunu elbet ben biliyorum. Her nedense dört aydır bu parsel numaraları ile ilgili bilgiler bir türlü gidemiyor, Narlıdere Kaymakamı şimdi izinde yerine bakan Menderes Kaymakamı Ağustos sonuna kadar tüm bilgileri göndermesini istemiş hadi hayırlısı, bakalım neler olacak. Yolladınız mı bilgileri?

Benim işimde bu, dosyalar, tarih sayı numaraları, bilgi edinme cevapları, itirazlar inşallah her şey düzelecek umudunu hala taşımaktayım, sizler yardım ettiği sürece hep birlikte yol alacağız.

*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder