13 Eylül 2012 Perşembe

Sen Ben Bizim Oğlan

Önce hayallerimi çaldılar, şimdi ise tüm anılarımı çaldılar.
Bugünün tamamını Kemalpaşa Jandarma Karakolu'nda geçirdim diyebilirim, önce olay yeri inceleme ardından, ifade tutanakları, antikalarım, tablolarım, fırınım ocağım, kılık kıyafetlerime varıncaya kadar çalınmış.

Yıllarımı verdiğim “ Huzur Vadisi “ adını koyduğum yatırımım, yıllara dayanamamış olacak çürümüş, yıkılmış göçmüş, içim acıdı, her bir metre karesinde parmak izimi bırakarak, büyük bir şevkle yaptığım her şey yok oldu, diye düşünürken her şey film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti, jandarmanın yanında ağlayamadım, içime akıttım gözyaşlarımı, dik olmalıydım yenilmemeliydim.

Silkelendim, yenilmeyeceğim ben usulsüz bir iş yapmaya kalkmadım, tüm kurum görüş ve belgelerim var, eksiğim


yok fazlam varken linç edildim, hırpalandım.

Benim gibi naif bir insandan Robin Hood yarattınız.

Evet artık umurumda değil, malım çalınır yerine yenisi konur, YA HAYALLER; YA UMUTLAR ÇALINIRSA işte o yerine konmaz konamaz.
Benim kaybedecek bir şeyim kalmadı, bir Allah'a can borcum var vakti zamanı gelince gideceğim, başım dik alnım açık.

Bugüne kadar usulsüzlüklerin üstüne tam anlamıyla gidemedim, yatırımcının önünü kapamamak adına, ama bundan sonra İŞİM GÜCÜM İZMİR’DEKİ TÜM USULSÜZLÜKLER, adım, adım takibimdesiniz,
İzmir ilinde yatırım yapacaksanız, önce soyadınızın bir geçmişi olacak, büyüklerden birilerini arkanıza alacaksınız, AVM'leriniz olacak bunlardan en az ikisine sahip değilseniz eğer o zaman hiç başınıza iş almayın derim.

Evet, nerede kalmıştık? Kendi problemlerimle sizlerin de başını ağrıttım. Gelelim usulsüzlüklere...

Hazır mıyız?

Yıldızhan otel açıldı biliyorsunuz, 15 katlı yerin üstünde üç beş katta yerin altında. Yanındaki binalara bakıyorum, en fazla 8 kat peki bu otelin ne özelliği var?

Gelelim iddialara...

Bu otelin ruhsatı var mı diye bana soruyorlar ben nereden bileyim, soracağız öğreneceğiz. Bu otel Nisan'da açılmış, oturma raporu alınmadan önce denilmekte, hepsi incelenecektir hiç merak buyurmayınız. Benim asıl merak ettiğim konu ben otele dışarıdan baktım, diğer binalar ile aynı sırada da değil yola en az bir metre tecavüz var, hadi ruhsat v.s Konak Belediyesi sorumluluğunda, yola tecavüz kimin sorumluluğunda UKOME ne yapar? Kontrol etmez mi bu binayı? Dağın başındaki yatırım daha mı cazip sizin için. Bu beyefendinin sanatçı kimliği 10 kat ilave ettiriyorsa eğer, bende playback yapar 10 kat olmasa da üç beş kat yapardım. Bu konunun takipçisiyim hiç merak buyurmayınız.

Hilton Oteli karşısında bulunan Gürel Rezidans ile yanındaki, çok katlı otel yanılmıyorsam Özgörkey’lere ait. Bitmek üzere, hayırlısı olsunda, kentin göbeğindeki bir yere hiç baktınız mı, iki yüksek binanın yükseklik bölü yarısı sokak mesafesini tutuyor mu?

Bence tutmuyor.

Otel bitti bunun sorumluluğunu yatırımcı mı çekecek yoksa belediye mi? Bakalım inceleme sonucu çıkacak, bu konunun da takipçisiyim, benim nasıl olsa işim yok.

Gelelim İstifası tartışılan, söylediği sözü yutan, Alaattin Yüksel’e, sevgili vekilimizin Yükseliş Plazası için çok enteresan bilgiler gelmekte araştırıyorum, koskoca vekilin yeri de ruhsat eklerine uygun olmaması etik açıdan pek mümkün görünmemekle beraber incelemekte fayda var diye düşünmekteyim.

Altınyol üzerinde bulunan yapımı mehter marşı gibi bir ileri iki geri giden meşhur çift kule gökdelenler, malumunuz Selim Gökdemir’e ait. Bu binanın dış cephesinde gözüme takılan ayrıntılar oldu, aslında sormak lazım buranın ruhsatı var mı, tapu işlemleri nasıl olacak gibi bilgiler gelmekte, burayı da incelemeye aldım merak buyurmayınız.

Optimum Alışveriş Merkezi için, tarafımdan yapılan şikayet neticesinde 06.09.2011 tarihinde, Mül.Tef.Ku Bşk. 2011/379 nolu inceleme neticesinde Gaziemir Belediye Başkanı Halil İbrahim Şenol, Başkan Yardımcısı ( İmar ve şehircilik müdürü)Mithat Kale, Başkan Yardımcısı Mehmet Maraba Fen İşleri Müdürü Tahir Tanışan, için hatırlarsanız soruşturma izni verilmiş akabinde inşaat mühürlenmişti.

Adnan Menderes Havaalanı Mania Kriterleri değişti diye meclis kararlarıyla yükseklikler aşılmıştı. Oysa Adnan Menderes Havaalanı Mania kriterleri değişmedi diye tarafıma yazı yollandı, işin içinden çıkamadım, araştırıyorum, ayrıca buranın yoğunluğu da ruhsatına uygun olmadığı söyleniyor. Uygun olmayan yoğunlukta incelenir.

Eğer bu yoğunluk artışı da ruhsat eklerine uygun değilse eğer, suç yatırımcının mı yoksa belediyenin mi yakında ortaya çıkar bu konuyu da merak buyurmayınız.

Gelelim Özbüker Hafriyat'a, Konak Belediye Başkanlığınca “ İrtibat Bürosu” 09.09.2011 başlangıç tarihli, 08.09.2012 tarihine kadar geçerli süre belgesi düzenlendiği diye tarafıma bilgilendirme yazısı 31.10.2011 tarihinde yollanmıştı. Bu alan irtibat bürosu olamayacak kadar büyük boyutta içerisinde iş makineleri bulunan bir alandır.

Normal bir vatandaş böylesine bir belge alabilir mi? Yıllarca bu alan vardı hadi son bir yıldır irtibat bürosu adı altında faaliyet gösterdi, ya daha önceki yıllar burada faaliyet yok muydu? Bunun bir açıklaması var mı yoksa sen ben bizim oğlan göz mü yumuldu?

Yeşillik caddesindeki Hasyün Mağazası ruhsatında kaç metre kare gözüküyor kaç metrekareye tecavüz ediyor diye sordum hala tık yok, bu şehir sahipsiz mi?

Sesim geliyor mu?

Karşıyaka Belediyesi'nin işlettiği Mavişehir’de Emlak Konutları'nın şantiyesi olan yer olmuş size kafeterya hani buranın ruhsatı?


Bu yazdığım usulsüz diye geçen iddialarda yer alan kişiler sakın beni aramaya kalkmayın, ben bilmem, anlamam yetkili makamlar ne der bilemem. En komiği ise yeri gelin bir görün yerinde inceleyin denmesi beyler ben mühendis değilim ki neyi inceleyeceğim, bakarak anlaşılsa kimse okumasın baksın yeter. Ben ne anlarım yoğunluktan yükseklikten, bu telefonlar sadece zaman kaybı.

Ayrıca ben paraya da küsüm aram bozuk. Otobüsler, vapurlar artık bir yenilense değme keyfime!


Ne yerseniz yiyin sabah aç kalkıyoruz beyler bunun sonu yok.

Aziz Başkanım bu soruşturmalardan bir şey çıkmaz diyorsunuz, kim para almış kim zenginleşmiş, bunu bilemem ama bildiğim bir şey var birileri bir hayli zenginleşmiş kim bunlar siz biliyor musunuz?

Gelecek yazımda, Tansaş Marketleri'ni yine gündeme taşıyacağım...

Bana da yeşil alanları, park alanlarını bedavaya yakın fiyata kiralama yapın, bende fuara sponsor olayım, dünya starı Rihanna’yı hatta Tom Jones getireyim.

Su gösterisinin alasını yapayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder