13 Eylül 2012 Perşembe

Garip Bir Çelişkili Olay

İddianameye konu olan Çankaya Otopark ihalesinin tüm ayrıntılarını sizlerle paylaşacağım demiştim, araştırdıkça şaşırdım, detayları öğrenince sizlerde şaşıracaksınız.

Kamuoyunda M A F Y A YA ihale vermem diyen başkan, Cüneyt Özdemir’i de şaşırtmıştı, hatta ben anlamadım anlayan varsa bana bir anlatsın diye de inceden bir dokundurmuştu.

Başkan Kocaoğlu “ Otopark ihalesini iptal ederek kamunun zararını önledik” bu zarar neydi başkanım, hangi kamu zararından bahsediyorsunuz, açıklamalarımdan sonra neden böyle bir soruyu sorduğumu anlayacaksınız.

“Bizim ihale iptalimizde yasa dışı bir durum söz konusu değil” İhaleyi gerekçesiz iptal edemezsiniz başkanım, hele gerekçeniz Mafyaya ihale vermem olmaz İhale kanunu maddelerine, sizin söylemlerinizden sonra, mafya ihaleye giremez maddesi konulursa, o zaman haklısınız deriz.

Bugün bu konuda haklılığınızı ispat etmeniz zor görünüyor!

Bu ihaleye 11 kişi katılmıştı, artırmalardan sonra, son aşamada Av Aydın Öncel’in firması, 4.410.00 TL vermiş, bunun üzerine İZELMAN 4.411.00 TL ile en yüksek teklifi vermiştir. İhale belediye şirketi olan İZELMAN da kalmıştır.

Buraya kadar her şey uygun, madem bu paralar kazanılamayacak kadar yüksek fahiş bir rakamdı da neden İZELMAN bu rakamlara kadar fiyatı çıkardı?

Yoksa başkanım, ihaleye katılan İZELMAN yetkilisine, burayı kaçırmayın ne kadar yükseltilirse yükseltilsin, ihaleden kopmayın sonuna kadar gidin. Sonra ayarlarız mı dediniz? Ben pek ihtimal vermiyorum ama dışarıdan bakıldığında öyle görünüyormuş.

Başkasına gitmesin Çankaya Katlı Otopark diye, İZELMAN sizin tabirinizle fahiş rakamlara çıktı, ondan sonra siz bunu M A F Y A Y A vermemek için artırdık dediniz.

Belediye kanunlarını yeniden yazıyorsunuz, siz artık efsane bir başkan oldunuz, sizi hiç unutmayacağız!

Bu söylemleriniz kamuoyunu yanıltmak değil midir? Kamuoyu size inandı diyelim ya yasalar karşısında bu söyleminiz ne olacak, bu konu yüzünden birçok bürokrat hala yargılanmakta, demek ki yasalarla sizin söylemleriniz örtüşmüyor?

Sonuç olarak, bir işletmeyi almak isteyen bir müteşebbis, tüm evraklarını tamamlayacak, banka teminatlarını yatıracak, siz belediye başkanı olarak, yasal olmayan keyfi gerekçelerle ihaleyi iptal edeceksiniz.

Yok, öyle bir şey, keyfiyetle belediye yönetilmiyor, bakın bu keyfi tutumunuzdan aylarca içeride yattı bürokratlar. Oysa ihaleyi siz iptal ettiniz.

Hem ihalede gizlilik ilkesi yok mudur? Gizlilik ilkesi ihlal edilmiş midir?

Şimdi olayın en ilginç yanına geliyorum, Aziz Kocaoğlu İBB'nin sitesinde, bir açıklama yapmış, lütfen dikkatle okuyun!

“İptale Vakıflar Genel Müdürlüğü’nce de itiraz edilmemiştir. Kaldı ki, ihalenin iptalinden sonra Vakıflar Genel Müdürlüğü, otoparktaki yüzde 50 hissesinin karşılığında İZELMAN A.Ş ile 672.186 TL. Bedelle sözleşme imzalamıştır. Belediyemiz de aynı bedelle 26. madde kapsamında İZELMAN ile protokol yapmıştır. Bu bedel otoparkın rayiç bedeli olup yapılan işlem ile kamu parasının Belediye’de kalması sağlanmıştır. Değerli hemşerilerimin bilgisine sunuyorum.”


Vakıflar genel Müdürlüğü'nce itiraz edilmiştir, peki nasıl olur da hemşerilerinizden bunu gizleme yolunu seçersiniz?

Vakıflar Genel Müdürlüğü “ İZELMAN İşgalci konumuna düşmüştür, diyor ardında da ekliyor;

İZELMAN, Vakıfların kiracısı olmuştur.

Vakıflar Bölge Müdürlüğü'yle ortak konumdayken sizin keyfi tutumunuzla ihaleyi iptal etmeniz, kiracı konumuna düşürmüştür.

Hala nasıl değerli hemşerilerinize itiraz yoktur diye doğruları gizleye biliyorsunuz!

Şapka düştü kel göründü deyimi sizlere ne hatırlatıyor,

Aziz Başkan, ihaleyi 4.410.00 TL ye kadar artıran Av. Aydın Öncel’e Mafyasın gerekçesiyle vermiyor, belediye şirketi İZELMAN 4.411.00 TL yi ödeyemez çok yüksek rakam diye ihaleyi iptal edip 672.186 TL ye veriyor. Kısaca belediye müteşebbis Av. Aydın Öncel’e sen çok para verip katlı otoparkı işletmek istiyorsun ama ben sana kıyamadım, bu para çok, belediye olarak benim borcum falan da yok, kasalar dolu ben bu kadar parayı ne yapacağım mı demiştir?

İZELMAN’A ihaleyi 672.186 TL karşılığı verir, madem Vakıflar değer tespiti yaptırmış, bir o kadar daha parayı da belediye kasasından Vakıflara öderim mi demiştir?

Allah aşkına böyle bir idarecilik olabilir mi?

Mafya denilen kişiyi araştırdım, Av. Aydın Öncel İzmir’de seçkin avukatlar listesine girmiş, İl genel meclis üyeliğine de seçilmiş, "özü sözü doğru bir adam" da derler.

Peki nasıl olur da mafya yakıştırmasını kabul etmiştir, işte bunu anlayamıyorum.

Aziz Başkan, bir zamanlar da Azat Yeşil için de "taş üstüne taş koyamayan müteahhit" diye meydanlarda tekrar, tekrar söylemişti de ne oldu?

Mahkemeye neden verilmedi?
Aziz Başkana karşı gelmek bu kadar zor mu?


İzmir Milletvekili Mehmet Ali Susam’a ne demeli?

Susam'ın şahsına söylenen küfürler, ulusal basında TV'lerde defalarca gösterildi de ne oldu? Her şeyi kabullenip el ele fotoğraf çektirmediler mi?


Kabullenen kabullenmiş bize ne oluyor ki, erg karşısında boyunlar kıldan ince oluyor.

Padişahım sen çok yaşa!

Siyasette, insanlar yoktur, düşünceler vardır; duygular yoktur,
çıkarlar vardır!

Vakıflar Genel Müdürlüğü'nden gelen yazıyı altta sizler için yayınlıyorum, ancak İzmir Vakıflar Bölge Müdürlüğü'nden gelen yazıyı şimdilik yayınlamıyorum, çünkü 6 soruma karşılık iki cümlelik bir yazı geldi. Gelen yazıyı sorduğum sorularla birlikte, Vakıflar Genel Müdürlüğü'ne yeniden yolladım.

Gelecek yazımda...

Şato restoran Kimin KONUK EVİ OLMUŞ detaylandıracağım. İlçe belediyeleri, Dere Beton...

Anlayacağınız gündem yoğun.












(*) ASP.NET - PHP Linux Hosting - Kurumsal Hosting - Tıkla sipariş ver...

Bu yazı 08/09/2012 tarihinde eklenmiştir.
  1. Takipteyim 1
  2. Garip Çelişkili Bir Olay
  3. Siz Yasaların Üstünde misiniz?
  4. İlahi Aziz Bey...
  5. Hodri Meydan
  6. Sen Ben Bizim Oğlan
  7. Sayın Yüksel İstifanızı Hazırladınız mı?
  8. İBB'ye Genel Bakış
  9. Ben Mecliste Yoktum, Sorumluğum Yok
  10. İddialar, İhbarlar
 
Yorumlar
BUYUKŞEHİRİN KASAZI İZULAŞ
sayın nimet hanım artık maç başlasın BUYUKŞEHIR BELEDİYESİNİN kasası izulaştır.2006 ve 2010 yılları arası neler yapıldı neler makkemelerde görüyom basında görüyom durustlermiş kulahıma annatın halkı yanıtlatmaktan başka birşey değil başkan büyükmüş ne büyükmuş izulaşta yapılan hırsızlıkları kim kapattı araştırmaya gelen şukrü parnaksızmı suz payı olarak şirketler kortünatörlüğü mü verildi.muzafer beye genel md yrd mı verildi.birdahaki yazımda annatacagım neler yapıldıgını uzun bir yazı olacak abla...
Bu yorum maçbaşlıyor tarafından eklenmiştir.
Bu yorum 12/09/2012 tarihinde eklenmiştir.
Cesaret
Nivent Hanim sizden olmasanız hiçbirşeyden haberimiz olmayacak Çok yasa padişahım vaziyetindeyiz. Yüreğinize saglık
Bu yorum Yorgun tarafından eklenmiştir.
Bu yorum 09/09/2012 tarihinde eklenmiştir.
Sayfalar: 1

Bilgileriniz
Yorumunuz
Güvenlik Kodu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder