21 Ağustos 2012 Salı

İZELMAN A.Ş İşgalçi Konumunda mı?

İZELMAN A.Ş İşgalçi Konumunda mı?
İddianameye konu olan, Çankaya Katlı Otopark ihalesi için, neden Vakıflar müdahil olmadı diye uzun süredir düşünmekteydim. Vakıfların kuruluş amacı ihtiyacı olan kişilere yardım etmek değil miydi? Halk tabiri ile “tüyü bitmemiş yetimin hakkı” korunmalıydı ve vakıflar gerçek anlamda bu tür yardımları yapmak için kurulmamış mıydı? Bundan ötürü Vakıflar Genel Müdürlüğünün bilgi edinme birimine yazı yazdım.

Sayın Yetkili
İzmir Vakıflar Bölge Müdürlüğünün İzmir ilinde %50 sine sahip olduğu ÇANKAYA KATLI OTOPARK ihalesinde, 4 milyonun üzerinde bir değer bulan otopark, İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından 700 bin TL ile kendi bünyesinde bulunan belediye şirketine vermiştir. Bu ihale yargıya taşınmasına karşın, her nedense açılan, davaya müdahil olunmamıştır.

Vakıflar İzmir Bölge müdürlüğü yürüyen bir dava sonucunu beklemekteyiz derken, ya bu dava İzmir Büyükşehir Belediyesi lehine sonuçlandığında, ortada var olan neredeyse vakıfların hakkına düşen iki milyonun üzerindeki bir rakamı nasıl olurda, yok sayıp 350 bin TL kabul edebildiniz. Kamuoyunda birçok spekülasyona sebep veren bu konunun ayrıntılarını tarafıma bildirilmesi. Ayrıca Vakıflar İzmir Bölge Müdürlüğünün yaptırdığı ekspertiz raporunun da tarafıma bildirilmesini talep ediyorum.

Vakıflar Genel Müdürlüğü Basın ve Halkla ilişkiler Müşavirliğinin tarafıma yolladığı bilgilendirme yazısı beni oldukça şaşırttı
İzmir ili Konak ilçesi Hatuniye Mahallesi mezarlık başı mevkiinde bulunan Çankaya 10 nolu otopark İzmir Büyükşehir Belediyesi ile müşterek yapılmıştır. Yapılan protokolde otoparkın kiraya verme işlemleri belediye tarafından yapılmaktadır. Ancak belediye tarafından yapılan ihale onaylanmadığı için, İZELMAN A.Ş işgalci konumuna düşmüştür.

İzmir Belediyesi işgalci konumunda, çok yazık.

Vakıfların cevap yazısına devam edelim, 6111 sayılı yasadan yararlanmak üzere, idaremize başvurmuştur. İdaremizde ilgili yasa gereği yeni bir değerlendirme yaparak %50 kendi hissemize düşen aylık 27.801.79 TL kira bedelini 60.701.14 TL ye çıkartılarak bir yıllık sözleşme düzenlenmiştir. Söz konusu kira bedeli tarafınızdan belirtildiği gibi 700 bin TL olmayıp, 1.456.827.36 TL dir.

Başkanım, 700.bin TL ye İZELMAN A.Ş ye verdiniz, peki 700. Bin TL ekstradan hangi şirket üzerinden ödeme yapıyorsunuz?

Evdeki hesap yine çarşıya uymamış görünüyor!

Mafyaya vermem denilen şahsa verilseydi bu ihale, belediye 2 milyonun üzerinde para kazanacaktı, bir o kadarını da vakıflar kazanacaktı.

Şimdi mahkemeden İBB nin aleyhine bir sonuç çıkarsa eğer, faiziyle bu paraları kim ödeyecek, İzmir’in cebinden milyonlar mı çıkacak yoksa Başkan ve bürokratlara zimmet mi çıkacak çok merak etmekteyim.

Elbet bu paraları İzmirli ödemeyecektir.

Aziz Başkan mahkemede, “ Zaten bu konuda itiraz da olmadı. Daha sonra işi belediye şirketine verdik”. Vakıflardan, tarafıma gelen yazıda itiraz olduğu açıkça yazılmaktayken hala nasıl olurda itiraz olmadı diyebiliyorsunuz?

İtiraz olmuş ki İŞGALCİ konumuna düşmüş İZELMAN A.Ş.
Aziz Başkan mahkeme başkanına, “Bunların içinde hiçbir suç unsuru yok. Suç unsuru olarak getirilen işler belediyenin kendi otoparkını kendi şirketine vermesidir. Bunu takdirlerinize sunuyorum”

İşgalci olmak suç değil midir?

“Birisi çıksın karşıma sen bildiğin şeyleri inkâr ediyorsun, yalan söyledin, hak yedir desin. Bunları diyemez”

Yoksa Vakıfların ihaleyi onaylamadığını bilmiyor muydunuz? Görüyor musunuz yine sizden saklamışlar, kimse size inkâr ediyorsunuz diyemez!

İZELMAN A.Ş işgalci konumuna düşmüş, sizin gibi, bu gerçeği İzmirli hemşerileriniz bilmiyor?

Aziz Kocaoğlu yine mahkemede, “Daha sonra da otoparkın ortağı Vakıflar Bölge Müdürlüğü ile anlaşarak İZELMAN’a kiraya verdik”
Ayrıntılardan haberiniz olsaydı elbet bu ifadeyi kullanmazdınız.
Tüm detayları bu yazıdan sonra araştırır, İzmirli hemşerilerinizle doğru bilgileri paylaşırsınız artık.

Ben hala Çankaya Otopark ihalesini anlayamadım, geçtiğimiz günlerde, Cüneyt Özdemir’ de canlı yayında anlayamamıştı,
İsterseniz hafızalarımızı güncelleyelim,

CÜNEYT ÖZDEMİR ŞAŞTI KALDI

Cüneyt Özdemir: Ben anlamadım, ben anlamadıysam hiç kimse anlamamıştır. Sevgili seyircililer anladınız mı? Anladıysanız bana da anlatın.

Aziz Kocaoğlu: Açık açık söylüyorum. Mafyaya otoparkı vermem diyorum.
Cüneyt Özdemir: Yani böyle bir kanun olur mu?

Aziz Kocaoğlu: Kanun değil, kanunu bırakın. Kanuna uygun olarak vermem.

Cüneyt Özdemir: Yani yasalara uygun gelse de bu yaptığınız çok mantıklı gelmiyor.

Başkanım hala “Bu iddianame bizim iftihar, başarı vesikamızdır” diye biliyor musunuz?

Notlarım;
İBB den gelen bilgi edinme cevaplarını, sizlerle paylaşacağım, sorularıma nasıl cevap aldığımı görünce sizlerde şaşıracaksınız.
Kemalpaşa ne kadar dertliymiş mail kutum doldu, hepsini derliyorum, yakında geniş, geniş yer vereceğim.

İddianamede yer alan durak ihalesi için enteresan bilgiler gelmekte.
Üçkuyular alışveriş merkezi için panik yapmayın, maillerinizi görmezden gelmiyorum, adım, adım tüm aşamaları izliyorum daha olmuş bitmiş bir şey yok, merak buyurmayınız, yanlış hesap Bağdat’tan döner.






 
(*) Ücretsiz Hosting - Bedava Hosting - Tıkla sipariş ver...

Bu yazı 16/08/2012 tarihinde eklenmiştir.
  1. Gülü Seven Dikenine Katlanır!
  2. Güzel İzmir’imiz
  3. İZELMAN A.Ş İşgalçi Konumunda mı?
  4. Kemalpaşa Belediyesi'nde Neler Oluyor?
  5. Akıllara Zarar İşler
  6. Bu Denklemde Yanlışlık Yok mu?
  7. Beklemedeyim
  8. Konak Meclis Üyeleri İçin Çalıştım.
  9. Aziz Başkan Sosyal Demokrat mı?
  10. Tek Adam Kocaoğlu
 
Yorumlar
Sonuç
Başkan borç ödedi hiçbir iş yapmadığı için, yazar hanımefendi değil başkaları hesap verecek,zibidi deddiğiniz kişiler İzmir adına üzülen kişilerdir, nivent hanım belgelerle yazıyor oku be kardeşim oku önce son gülen bizler olacağız merak etme kardeşim. Nivent hanım sizi yürkten destekliyor ve yazılarınızı bekliyoruz.
Bu yorum Osman Hak tarafından eklenmiştir.
Bu yorum 17/08/2012 tarihinde eklenmiştir.
b
mahkeme sonuçlandığında yüzünüzün rengini merak ediyorum bir vatandaş olarak aziz beyin izmirin 5 kuruş parasını çarçur etmeden satmadan kamulaştırarak işçisinin hakkını vererek izmiri borç bataklığından kurtaran refaha ulaştıran yatırımlarıyla dünyanın en çok büyüyen 4 metropolünden biri haline getiren başkanına iftiralarınıza devam edin bunların hesabını burda sandıkta öbür taraftada Allaha vereceksiniz sizi kınıyorum üç beş zibidinin mailleriyle gazetecilik yaptığınızı zannediyorsunuz ama yanılıyorsunuz sizi Allah islah etsin
Bu yorum serdar kılınç tarafından eklenmiştir.
Bu yorum 16/08/2012 tarihinde eklenmiştir.
Ya siz olmasanız
Nivent HANIM sizden birşeyi kaçmıyor, nasıl bir enerji ve emek veriyorsunuz, şimdi çok büyük baskan ne diyecek işgalci olduklarını siz değil vakıflar yazmış ayakta alkışlıyorum, keske her ilde sizden bir tane olsa ne iyi olurdu demekle yetiniyoruz, bizler sadece konuşuyoruz siz emek veriyorsunuz yazıklar olsun sessiz kalan bizlere
Bu yorum Osman Hak tarafından eklenmiştir.
Bu yorum 16/08/2012 tarihinde eklenmiştir.
ölen at
selam ablacıgım burdan yazmaya devam ediyor. gecenlerde muhteşem atlardan bahsetmiştim (ATLARIN RAHATSIZ OLDUKLARINI SÖYLEYEN NECATİ ŞEFİN HAKLILIGI CIKTI ATIN BİRİ OLMUŞ BİLGİNE)Oya anım fortumla agzına su doldurmuş kurtarmak için işte bilgili feteniriner.Sayın reha bey şimdi bu atın hesabını kım verecek izmir halkının parasını nasıl çarşur ettiğin ortada.
Bu yorum roman tarafından eklenmiştir.
Bu yorum 16/08/2012 tarihinde eklenmiştir.
Sayfalar: 1
Bilgileriniz
Yorumunuz
Güvenlik Kodu


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder