21 Ağustos 2012 Salı

KEMALPAŞADA NELER OLUYOR

Kemalpaşa Belediyesi'nde Neler Oluyor?
Kemalpaşa Belediyesi ile ilgili enteresan bilgiler gelmekte, diye haftalar önce hatırlarsanız, notlarımda yer vermiştim. Yazıma başlamadan evvel, Cuma günü öğleden sonra, Kemalpaşa Belediye Başkanı'nı aradım.

Kadastral yolu olmayan bir yere nasıl asfalt dökersiniz diye sorduğumda, Rıdvan Karakayalı, “ asfalt dökmek bizim işimiz değil büyükşehir’in işi” cevabını aldım.

-Neden, Büyükşehir Belediyesi, kadastral yolu olmayan dağın tepesinde ki yere asfalt dökmek istesin ki?

“ Orasını bilemem...”
-Başkanım Çarşıklı mevkiinde, villa yapılmış, havuzlu, oldukçada büyük...!

“Haberim yok...”

-Nasıl olmaz başkanım?

-Başkanım, havuzlu villanın sahibini tanımıyor musunuz?
Ben size hatırlatayım, sürekli beraber olduğunuz, emlakcı K.O.

“ Evet hatırladım.”

-Başkanım, buranın kadastral yolu yok nasıl ruhsat almış?

“ Bilmiyorum ama ilgileneceğim.”

Rıdvan başkan ilgilenmekle kalmayıp, K.O'ya benim telefonlarımı vermiş, ve benim şikayette bulunduğumu söylemiş. K.O benimle irtibata geçti:

“ Nivent hanım evet belediye asfalt döktü ama yağmurda bozuldu, ben yeniden kendi imkânlarımla döktüm.”

-Beyefendi yolu olmayan bir yere nasıl inşaat yapabildiniz? Hadi inşaatı yaptınız, yolunu nasıl asfalt yaptırabildiniz?

“ Hanımefendi ben 500 imza toparlıyorum buranın imarı için, siz çok çektiniz, bize yardımcı olun şikâyette bulunmayınız lütfen hep birlikte kurtulalım.”

Benim arazim artık beni hiç ama hiç ilgilendirmiyor, satış kararı aldım. Yatırımları rantlı ballı alışveriş yapanlara bıraktım, köşe yazarlığı yapmayı milyon dolarlara değişmem.

Pazar günü ise, o yöredeki başka biri aradı.

“ Hanımefendi evim mühürlendi, siz şikâyet etmişiniz.”

Beyefendi daha resmi müracaatım olmadı, sadece belediye başkanını telefonla aradım başka bir şey yapmadım, ama bu yapmayacağım anlamına gelmesin, önümüzdeki hafta ilgileneceğim.

Bir belediye başkanı nasıl olurda özel telefonumu, kişilere verebilir? Buradan bu sonuç çıkıyor, ey vatandaş ben görmezden geliyordum, Nivent Hanım şikâyet ederse başımız yanar, gidin ona derdinizi anlatın şikâyet etmesin bende görmezden gelmeye devam edeyim mi demiştir?

Bunun başka açıklaması yok çünkü belediye görevlisi mühür işlemi yaparken Nivent Hanım sizi şikâyet etmiş bundan dolayı mühürlemek zorundayız ifadesini kullanmakla beni nasıl hedef tahtası haline getirebilir?

Bunun suç olduğunu belediye başkanı bilmez mi? Bir yerde usulsüzlük varsa eğer, mühürlenir neden niçin sebepleri ortaya konulmaz.

Bütün bunları üstüne, imar müdürünü aradım, Sefa bey benim planımı Bayındırlık Bakanlığı 1/1000 ölçekli ve 1/5000 ölçekli planlarımı yaptı, Turizm Bakanlığının Yatırım Belgesi olan bir yeri yol yok bahanesiyle Danıştay’a taşıyan aynı belediye, yolu olmayan bir yere nasıl ruhsat verdiğinizi açıklar mısınız?

“Hata yaptıysak iptal ederiz, suç işlediysek cezasını çekeriz”

Böyle bir cevap olabilir mi?

İzmir’de imar konularında artık hiç şaşırmıyorum, soyadınız kuvvetliyse, eş dost, sağlam olduğunda farklı uygulamalar olabiliyor.

Fes de giyilir kavukta.


Kemalpaşa Belediyesi'nin imar planlarıyla ilgili ileriki zaman diliminde çok yazacağım konu olacak, şimdilik biraz sabır.

Bir bayan okuyucumdan gelen ihbarı olduğu gibi yayınlıyorum:

“ Nivent Hanım Kemalpaşa Belediyesi'nin kendi web sitesinde Sosyal Belediyecilikle övündüğü halkın verdikleri ile fakir fukaraya yardım dağıtıldığı söylenen yer, Ancak İnsanların en çok ihtiyaç duyduğu maneviyatın en doruk noktasında olduğu Ramazan ayı gibi bir ayda maalesef boş acaba diyoruz? Sosyal Belediyecilikte mi bitti? Bu konuyu en iyi siz yazarsınız yardımlarınızı bekliyoruz.
Bu yerin resmini altta sizler için yayınlıyorum kepenkler inmiş durumda.

Bir başka okuyucumdan gelen ihbar ise;

Bu gördüğünüz Resim Kemalpaşa Belediyesi'nin çöp araçlarını yıkayıp dezenfekte ettiği yer buna hiç bir şekilde sözümüz yok ancak olayı farklı kılan nokta şurada resmi dikkatlice izlerseniz mavi dezenfektan plastik tankın yanında toprak bir yol iniyor aşağıya doğru bu yol fabrikaların atık kirliliğinden şikayetçi olduğumuz çevre kirliliği ile meşhur yıllar önce kendine has balıkları ile meşhur NİF çayı (araştırıp, incelerseniz GEDİZ nehri ile birleşiyor ileride) NİF çayı şu an bu kirlilik diğer resimde görüleceği üzere VALİLİK ve KOSBİ ortak çalışması ile temizleme çalışmaları yapıldığı görülecektir (bu konuyu Valiliğe bildirirseniz oradan ayrıntılı bilgi alırsınız)maalesef yıkanan ve dezenfekte edilen araçların atık suyu diğer taraftan NİF i kirletmeye devam ediyor. Tam Türk işi bir komedi bir tarafta büyük paralarla temizlenmeye çalışılan bir büyük ÇAY diğer yanda aynı ÇAY ı kirleten BELEDİYE :))) bu konuyu yerinde çekim yaparak güzel bir haber çıkarırsınız selamlar
Ben resmi inceledim, sadece çok yazık demekle kalmıyorum, bu konunun takipçisi olduğumu bildirmek istiyorum.

Bir başka okuyucumdan gelen ihbar ise;

Hanımefendi, ben bu yazıyı Armutlu da bulunan BANVİT firmasına Rendelik kurulacak alan için XXXXXXXXXXXXXXXXXXX. Çünkü bu fabrikada bu tesisi yapacak ne imar durumu mevcut nede bu fabrikaya bu tür çevreyi kirletecek tesis ruhsatını hiç bir Belediye veremez doğrudan Bakanlığa bağlı bir olay olduğunu biliyorum. Acaba Kemalpaşa Belediyesi böyle bir hata yapar mı diyerek hazırlık yaptım. Gün geldi ve bu hata yapılarak bağış adı altında yüklü miktarda bir para (bunu Banvite hukuken araştırıldığın da öğrenilebilir, çünkü böylesine büyük bir para makbuzsuz veya Belediyeye gider gösterilmeden ödenemez diyorlar) ayrıca 6 adet servis bölgesini Kembel'e bağlayarak bu ruhsatı veya yapım iznini maalesef Kemalpaşa Belediyesi vermiş ve şu anda bu tesis çalışıyor özellikle gece geç saatler de acayip koku salarak çevreyi rahatsız etmekte evlerde oturulamayacak durumda oluyor insanlar. Bu konuyu araştırınız ve sonuca ulaşacağınıza inanıyoruz. Bu konulara dedikodu yönü olarak bakın ancak sonuçta doğru olduğu yapılacak denetimlerle ortaya çıkacaktır. İlginizi bekliyoruz Kemalpaşa gençliği olarak.

Kemalpaşa Kaymakamlığı, mutlaka bu iddiaları inceleyecektir, aksini düşünmek dahi istemiyorum. Her nedense, hiçbir telefonuma cevap alamamaktayım. Kaymakam bey bu aralar oldukça yoğun olsa gerek.
Kemalpaşa Belediyesi, toplu konut yapmak için İş Bankası'ndan kredi çekmişti, merak ediyorum ne zaman Kemalpaşa halkı toplu konutlarına kavuşacaklar? Bu konu ile ilgili çok geniş detaylarıyla yazacağım.
Kemalpaşa Belediyesinde ne yazık ki sular durulmuyor, savcılık araştırması halen sürmekteymiş, çok enteresan bilgiler gelmekte, kara kutu diye bildirilen isimler beni çok şaşırtmakta, bu konunun detayları da yakında.

Pazar yeri için Pazar esnafından tahsis paraları toplandı mı? Toplandıysa soruşturma yolda diyebiliriz.

Son sözüm Rıdvan Karakayalı’ya mühür işlemi yaptığınız kişilere beni hedef tahtası haline getirmenizi anlamakta zorlanıyorum, bugüne kadar yazmadığım Karşıyaka Bostanlı ziyaretinizi yazacağım, bu mekanda neler konuşulmuş tüm detaylarıyla birlikte.

Notlarım:

-Aziz başkanım, yurt dışından iftiharla gerirdiğiniz, Halfinger atlarından biri ölmüş, haberiniz var mı?

-Bugün Konak Belediye Meclisi yine toplanıyor, kamudan kamuya terk bedelsiz büyükşehir’e semt garajı olmak koşuluyla veriliyormuş, Şehircilik Bakanlığından da görüş sorulacakmış, hadi hayırlısı tüm kararları merakla bekliyorum. Aziz Başkanın dediği gibi “ fes giydirmeye çalışıyorlar” ya bu fes küçük gelirse ne olacak?

-İddianameye konu olan, Çankaya katlı otoparkı için Vakıflar Genel Müdürlüğünden cevap geldi gelecek yazımda sizlerle paylaşacağım
















(*) Ücretsiz Hosting - Bedava Hosting - Tıkla sipariş ver...

Bu yazı 14/08/2012 tarihinde eklenmiştir.
  1. Gülü Seven Dikenine Katlanır!
  2. Güzel İzmir’imiz
  3. İZELMAN A.Ş İşgalçi Konumunda mı?
  4. Kemalpaşa Belediyesi'nde Neler Oluyor?
  5. Akıllara Zarar İşler
  6. Bu Denklemde Yanlışlık Yok mu?
  7. Beklemedeyim
  8. Konak Meclis Üyeleri İçin Çalıştım.
  9. Aziz Başkan Sosyal Demokrat mı?
  10. Tek Adam Kocaoğlu
 
Yorumlar
örnekkoy
Bu yazıları okuduktan sonra bende mahallemın bırkaçtane sorununu yazmadan geçmek ıstemedım.Evet gercekten bakıldiği zaman Kemalpaşanın çok cıddı ve gerçek sorunları var.Herkes kendıne göre bır yol tutturmuş ıstediği gibi istediği yoldan ılerliyor.Ama nereye kadar ewt beledıye baskanımız sayın RIDVAN KARAKAYA'lı her meclıs toplantısında temızlıkten söz etmektedir.Gelın gorunkı mahallemın içler acısı bır halı var.mahallemızın içinden geçen çaya kanalızasyo pisliklerı evlerın buluduğu mevkıde çaya akmaktadır.Bolgede ikamet eden vatandaşalrın sureklı şikayeti vardir.Defalarca kaymakamlığa dahı dılekçe vermemıze rağmen hiçbir sonuca ulaşilamadik.Diğer yandan cadde ve sokaklardan araclarla geçtıgın zaman izsunun bırakmıiş olduğu cukurlara düşmemek icin cok büyük çaba gostermek gerekiyor.Mahallemızde gun olmayakı eletrık kesıntısı yaşamayalim.tedaş nasil bır kurumdur yuzlerıne tukursende Yarabbı cok şukur derler.Neymiiş hatlar çok uzunmuşta yetişemiyorlarmiş.Varmı böyle bı çözum yolu.Turk telekomun INTERNET HIZINI desen o başka bır alem .Kaplumbağa bıle ondan hızlıdır emınım.yerleşim alanları dışansında telefon hatları yerlerde gezıyor.Evet nıf çayı sorunu desen başli başina bır dert zamanında bız orneköy gençlerı olarak gıder keleterlerle balık yakalardık şimdi ıse kokundan yanından geçılmıyor.neymiş temızlıkmiş ne temizliği ya.Aklıma gelmişken şunuda söylemek ıstıyorum.ÖRNEKKOY mahellemızın çıkışında Y.kızalca beklemesı olarak bılınen yerde bır tavuk cıftliği kokusu var anlatamam .O bolgede bahce evi ve vilları olan vatandaşlar kendi evlerinde dişarda oturupta yemek yıyemıyorlar.Hatta ve hatta burunları tıkayıp öyle yemek yedıklerını söyluyorlar.Şimdi soruyorum sızlere yonetıcılık anlayişi bumudur? Bence herkes artık uzerıne düşen gorevi laikıyla yapmaya çalissın.Beceremıyorsa da bıraz çaba göstersın.ŞİMDIDEN BURDAN HERKESİN RAMAZAN BAYRAMINI KUTLARIM.
Bu yorum melikşah ASLAN tarafından eklenmiştir.
Bu yorum 15/08/2012 tarihinde eklenmiştir.
Geçmiş geçmişte kalmasın
Ta başından beri bende diyordum bu adam nasıl olur da 500,600 m2 özel parselasyon yaparak içine de böyle villalar koyarak satabilir? Utanmadan 500 imza topladım diyormuş!Şu anda Armutlu da bahçe arası denilen yerde evimiz var ayrıca yaklaşık 150 adet daha komşu ev bizler burada en az 700 kişiyiz yıllardır bırakın asfalt yolu normal yol açılsın diye yapmadığımız işlem kalmadı.Banvitteki koku buraları da buluyor bu konuları bu yazıları okuyan bir hakim,savcı yokmudur? Acaba diyorum bu işin kolayı ne ise bizde öğrensek boş arsa var ben hibe edebilirim.Örnekköy Mah 2500 nüfus orayı halledemeden buraya nasıl geçti bunlar var bir şey var.Allahınızdan bulun bugünleri mumla arayın.
Bu yorum şevket tarafından eklenmiştir.
Bu yorum 15/08/2012 tarihinde eklenmiştir.
Yaziklar olsun
Bir hanımefendiyi hedef tahtası haline getirmek hiç yakışıklı olmadı, Nivent hanımı uzun zamandır takip ediyorum yazdığı hersey doğru, böylesine bir hanimii desteklenmeliyiz arkadaslar tek basına mücadele ediyor,.Sizi kutluyorum hanımefendi mangal gibi yüreğinizden dolayı. Size mail attım telefon numaramı 24saat arayabilirsiniz hurdamı size hizmet etmeye hazırım
Bu yorum Haluk tarafından eklenmiştir.
Bu yorum 14/08/2012 tarihinde eklenmiştir.
Kemalpaşa da Hukuk mu Guguk mu
İnanın söyleyecek bir söz bulamıyorum,bir yönetici kendi kurumu ile ilgili hukuk dışı bir eylemi bildirdi diyerek.Bir insanı nasıl hedef tahtası yapar telefonunu verir? Bunlar akla mizana sığmayacak işler.Kaçak yapı,kaçak yol,çevre kirletme,haksız ruhsat? Tüm bunlar burada yazıyor ve bunu okuyan Denetçiler Savcıları harekete geçirmiştir umarım.Birilerinin canına kast edilincemi hukuk devreye girecek.
Bu yorum AH AH! tarafından eklenmiştir.
Bu yorum 14/08/2012 tarihinde eklenmiştir.
Sayfalar: 1

Bilgileriniz
Yorumunuz
Güvenlik Kodu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder