12 Ocak 2012 Perşembe


Bir de bundan soruşturma açılmasın.
İzmir Büyükşehir Belediyesinden işten çıkarılanların bana anlattıkları bilgiler, şaşırtıcı olduğu kadar, bir o kadar da, düşündürücü.
İsmi bende saklı kişinin iddiasına göre “ İcra borcumdan dolayı belediyeden aldığım maaşımın bir bölümü kesintiye uğruyordu, bu kesintilerden haberi olan belediye bir gün bana, tazminatını al çık. Yoksa bu icralar başına dert olacak, öde kurtul” diye baskı yaptıkları iddialarını, anlatması beni çok şaşırttı.
Peki, kardeşim neden seni işten çıkardılar ki? Neden olacak yerimize yeni eleman alacaklar da ondan.
İZELMAN’DAN emekliye sevk edilen 412 kişinin, isimleri ve hangi koşulda ayrıldıkları bende mevcut
Bu şekilde ayrılan kişilerin, bazılarına hem kıdem, hem de, ihbar tazminatı ödenmiş, ödenmesine de kimilerine, 10.000 TL kimilerine, 17.000 TL ödendi iddiaları var.
İhbar tazminatı ödenenlere de 4857 sayılı yasada üst sınır aşılarak da ödenmiş.
İşten çıkarılanların kaçına yasalara uygun, ödeme yapıldığı, kaçına yasalara uygun yapılmadığı iddiaları e- mail kutumu doldurdu, bu konuda gerekli mercilere dosya oluşturuyorum,elbet  Sanayi ve Ticaret Bakanlığı bu iddialara duyarsız kalmayacaktır.
Umuyorum ki, bana kadar ulaşan bilgiler, sadece iddia olarak kalsın.bu konunun detayları yakında biraz sabır.
Son sözüm bana güvenip bilgi ve belge yollayan okuyucularıma, bana yolladığınız belgeleri lütfen, İzmir’i temsil eden milletvekillerine de yollayınız onlar benden daha etkinler, daha çabuk dertlerinize çare olabilirler. Milletvekillerinin asli görevi kendi ilinin vatandaşının dertlerine çare olmaktır. Biz onları, bu yüzden seçmedik mi?
Gelecek yazılarımda, İzmir Milletvekillerinin neler yaptığı konusunda sizlerden gelen e-mailler bir hayli birikmiş durumda onlara yer verme zamanı geldi de geçiyor.bakalım hangi milletvekilleri vatandaş için çalışıyor, hangileri kendileri için çalışıyor, hangileri hangi belediyelerden ihale almış.

                                           
   
Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder