13 Ocak 2012 Cuma

SİZİ ALLAHA HAVALE EDİYORUM



SİZİ ARTIK ALLAHA HAVALE EDİYORUM

9.Ocak.2012 yani bugün İzmir Büyükşehir Belediyesi Türk Halk Müziği Türk Sanat Müziği, Çocuk Korosu ve Kent Orkestrası Konser Organizasyonu, Hizmetleri ihalesini kim almış?
Elbet, SOLFEJ ORGANİZASYON AJANS

İşin Başlangıç Tarihi        10 Ocak  2012 Salı
İşin Bitiş Tarihi               31 Aralık 2012 Pazartesi
Sözleşme Bedeli              846.845.00 TL

Çok değil daha  9 gün önce 1.397.000.00 TL ye SOLFEJ ORGANİZASYON AJANS  yine ihale almıştı ve ben yine yazmıştım. Ondan evvel de İBB nin Kültür Sanat Organizasyonlarının hemen, hemen hepsini SOLFEJ ORGANİZASYON AJANS nedir bu ısrar?

Yok, mudur koskoca canım İzmir’de bu organizasyonları yapabilecek başka bir organizasyon firması.

Üstelik bu firmanın yaptığı organizasyonlar soruşturulurken, nedir bu ısrar?

Bugün bu ihalenin Solfej Organizasyon, tarafından alındığı bilgisi geldiğinde, ilk tepkim,  şaka ediyorsunuz oldu.

Ne yazık ki şaka değildi. Peki, neden bu ısrar diye kendi, kendime düşündüm.  Hemen İzmir Belediye Başkanlığından Destek Hizmetlerinden Aysel Hanımı aradım. Yok denildi, oysa o sıra Aysel Hanıma Telefon bağlanıyordu, kendilerinden telefon beklediğimi söyledim Elbet dönülmedi, ben ısrarla en az beş kere aradım, ama her seferinde yok denildi.

Ardından Sırrı AYDOĞAN’ı aradım, her zamanki nezaketiyle telefona çıktı, kendilerine olayı anlattım. Sırrı Başkan “Benim her yapılan ihaleden bilgim olması mümkün değil Nivent Hanım” Haklısınız da neden hep aynı firma. Üstelik bu ihaleler,  kamuoyunda oldukça hassas bir konudur. Daha geçenlerde SOLFEJİN yeni bir ihale aldıklarınıda yazmıştım. “ Olabilir Nivent hanım yeterliliği var ise ihaleye girme sakıncası yok ise elbet ihaleyi alabilir” Sırrı Başkanım Aziz Başkan otopark ihalesini MAFYAYA İHALE VERMEM DİYE İPTAL ETMEMİŞMİYDİ demek ki bazen yeterlilik yetmiyor, teşekkür ederim diye telefonu kapattım.

Bu verilen ihaleler, organizasyon firmalarını, oldukça rahatsız ediyor. Çok merak ediyorum bu kadar firmanın arasından hangi özellikleriyle sıyrılıp organizasyon işlerini alabiliyorlar.

Bu sene 846.845.00 TL yapılan aynı ihale geçen sene ikiye bölünüp ihale edilmiş,

24.12.2010 ihale tarihli TSM KOROSU,THM KOROSU,ÇOÇUK KOROSI,KONDER ORG HİZ:ALIMI 249.170.00 Solfej Organizasyon Ajansı almış.

20.12.2010 ihale tarihli KENT ORKESTRASI KONSER ORG:HİZ ALIMI 235.450.00 TL Solfej organizasyon Ajans Almış.
Her iki işin bedeli 484.620.00 TL iken bu sene aynı işin bedeli 846.845.00 TL neredeyse %85 artış yapılmış benim bildiğim enflasyon da bu denli bir artış olmadı. Bu zam neyin nesidir merak etmekteyim.


Sevgiyle Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş







 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder