22 Ocak 2012 Pazar

Masa Üstü Filmi 1

Masa Üstü Filmi Hikâyesi 1

Geçtiğimiz günlerde, İzmir Belediyesine yönelik, Yolsuzluk iddialarını değerlendiren KILIÇDAROĞLU, “Halkın ayağına sinemayı, tiyatroyu, sanatı götürmek ne zamandan beri suç oldu?"

Bu sözleri söyleyen, CHP Genel Başkanı, bu çekilen film için ne diyecek çok merak ediyorum. Okumadım, görmedim de diyemez, çünkü yazının bir nüshasını, e-mail attım.
Neyse gelelim biz hikâyemize;

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanının talimatıyla, Aliağa-Menderes Banliyö hattı sisteminin 32 sinema salonunda 90 saniyelik olarak tanıtılması ihalesi açıldığı ile ilgili, nasıl bir yol izlenilmiş bir bakalım.

İBB nin üst düzey bürokratları ( İsim vermek istemiyorum yakınlarının üzülmemesi için )

İzmir’de Hayat var, İzmir’de Potansiyel var filmlerini çekebilmek için İstanbul’dan İzmir’e gelen firma ile belediyenin üst bürokratları oturmuş, çekilecek filmin 21 F ile mi yoksa 22 B ile mi çözebileceklerini tartışmışlar.

Pardon İzmir’de Potansiyel var, İzmir’de Hayat var,

Firma daha yapılmamış işin avansını da istemiş,
Yok, artık dediğinizi duyar gibiyim,

Bu istek karşısında, bürokratımız ne yapmış, avans verilmesinin, sıkıntılı olacağı lakin Başkanla görüşeceğini, ardından da Aman ha bu konuları sakın telefonla sormayın diye de sıkıca tembihlerde bulunulmuş.

Canım ne var bunda, siz yanlış anlıyorsunuz, kalbiniz fesat, tamamen SİYASİ,

Daha ihalesi yapılmamış işin, paralarının ödendiği, kalan paranın nasıl transfer edileceği konuşulmuş üst düzey bürokratlarla firma yetkilisi arasında,

Aman canım bürokratlar KUANTUM Sıçraması dersi almışlar, bir anda ihale sonrasına atlama tekniklerini uyguluyorlar, zaman uzay cağı sizinde bir şeyden haberiniz yok, Tamamen Siyasi,

En komiği ise ihaleye katılacak olan firma yetkilisi N.K.S,  ihale mevzuatıyla ilgili bilgisi olmadığını söylemesiyle, bürokratlardan birisi hemen firma yetkilisine, kısa süreli bir kurs vermesi için belediyeden bir yetkili pardon hoca verilmiş.

Gerekirse itinalı bir şekilde eğitiriz, Eğitim Şart,

Polis sorgulamasında üst düzey bürokrata sorulmuş, “Önceden yapılan hizmetlerin sonradan ihaleye dönüştürülmesi için kimden talimat aldınız, aldığınız talimatları kime ilettiniz, ihaleyi niçin önceden yapmadınız açıklayınız?

Cevap; Bu filmin toplam yapıp maliyeti önce 1.500.000 TL olarak ilgili şirket tarafından beyan edildi, Filmin demosu başkana gösterildi başkan beğenmeyince bu film üzerinde ilgili şirket revizeye gitti, buda artı bir maliyet oluşturdu. Bir kalan meblağ olduğunu hatırlıyorum ancak ödenip ödenmediğini bilmiyorum.

İhalesi yapılmayan bir filmi, Başkan izlemiş ve beğenmemiş,

Aman canım bürokrat atmış iftirayı, DÜRÜST BAŞKANA, hâlbuki Başkan, Bilmiyor ki
Zinhar yalan, kuyruklu iftira, Adalet istiyoruz, Adalet,

Büyükşehir Belediyesi, üst düzey iki bürokratın arasında geçen telefon görüşmesi,
İzmir Büyükşehir Belediyesinin Tanıtım Organizasyonu kapsamında yapacağı film ile, ilgili “Bu film ne yaptık ya ne yapacaz” diye sorduğu,
 … ’ ın “Film ne yapacaz bilmiyorum şimdi biz Eshot’ tayız işte  ….’ la birlikte bizim arkadaşlara bi bakın dedim neresi ne girebilir filan ondan sonra ….’ la gitcez şimdi bir daha değerlendirecez adamlara bir öneride bulunacaz” dediği,
 …. “Evet yeni kısa Başkanın  istediği hal şekilde kısa oluşturuldu mu” diyerek İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’nun istediği şekilde hareket edip edilmediğini sormuş.

Allah Allaha Bak görüyor musunuz, Dürüst Başkanı nasıl zora sokuyorlar, ihalesi yapılmamış bir filme Başkanın adını karıştırıp kirletiyorlar, dedim ya İFTARA,

Daha ihalesi yapılmamış filmin, avansları ödenmiş, hatta gösterimi yapılacak sinemalar için bile teklif dosyaları hazırlanmış,

bi sinemalara girmekle ilgili bir dahaki hafta yeni bir teklif geçecez onu bekliyorum ama bu işi yapabilmemizle ilgili teknik şartname hazırlayip doğrudan alım yapmamız lazım dedi … hanım,  onla ilgili bir döküman yolluyorum hani o teknik şartnamenin hazırlanması ile ilgili, bu yeterlimidir diyede soruyorum, fida film böyle çalışıyor, “Bi sorun yok hatta o beni yönlendirdi bi sözleşmeye istinaden benim … hanıma gönderdiğim hem bakiye hem yeni bütçeyle ilgili bi teslimat sözleşme gereği bi şey yapacam ben bu akşam onu size göndermeye çalışacam” dediği

Aman canım, Kılıçdaroğlu ne demişti operasyon için, “ Efendim neymiş, sinemalarda gösteri yapılmış, film izletilmiş. Allah aşkına,  bir belediyenin görevi, sosyal belediyecilik,  suç diye bir şey yok”

Genel Başkandan daha mı iyi bileceksiniz, Tamamen Sosyal Belediyecilik,

Filmi çeken firma ile Üst bürokrat la artık iyice içli dışlı olmuşlar ki, firmanın yetkilisi …. nın sekreteriyle ……..cığım o gün …… hanım şey dedi, bir film daha mı ne varmış ondan sonra şey yapacağız da demiş.

 Aman canım sosyalleşiyoruz, resmiyete ne gerek var, Tamamen Sosyal Belediyecilik,

Cığım muhabbeti işe yaramış olacak ki, firma yetkilisi, “Teşekkür etmek istedim dün bir ödeme geldi, bir bakiye kaldı herhalde onuda bir plana sokacaz” değil mi? “ben bide şey konusundada bilgi vermek istedim biz ihale dosyasını bugün aldırdık, ondan sonra bizim elimize yarın olacak SALI GÜNÜNE N.K.S BEY ORDA OLACAK ZATEN, ŞİMDİ O İHALE HERHALDE SİZİN KENDİ KURALLARINIZA GÖRE OLACAK FAKAT DİĞER TEKLİFLE İLGİLİ BİZDEN BİR ŞEY İSTEMEDİ KİMSE

Aslında burada OHA demek istiyorum da,,,,,

Neyse biz sakin olalım konumuza dönelim, ……“onu ben bi arkadaşla görüşeyim de hazırlık gelsin olmazsa şeyde” diyerek firma yetkililerinin ihale aşamasında yanında getirecekleri belgeler ve teklifler ile ilgili,

Firma yetkilisinin “Çünkü … hanımla görüşüyor N.K.S sürekli …. hanım yönlendirdi işte dosya alınması lazım dedi şu bu filan, ya biz bi şey yapmaya hazırız, konuya çünkü nasıl olacağı ile ilgili biz çözemedikde

Canım hızlı kurs yeterli gelmemiş, öğretememişler, bir kurs daha verseniz,

…. İsimli firma yetkilisinin “  korkum şurda bu iş illaki olacak bir problem yok da” dediği, bürokratta “tabi tabi” diyerek olmamış olan bir ihale ile ilgili ihalenin firmaya verilmesine sözleri ile desteklediği,

Hakikaten Başkanım bu iddianame Tarih Yazacak kitaplara geçecek,
Birinci bölümü, yine KILIÇDAROĞLU’nun operasyonlara yönelik sözüyle bitirelim, "Halkın alın terini değerlendirmek ne zamandan beri suç oldu?”

O kadar alın teri, nerde suç unsuru tamamen, İftira , Siyasi!

Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder