5 Ocak 2012 Perşembe

YUH ARTIK NEDİR BU SOLFEJ AŞKI?


YUH ARTIK, NEDİR BU SOLFEJ AŞKI?
Ben yazarken utanıyorum bu nedir? Başka Organizasyon firması kalmadımı? Nedir bu SOLFEJ AŞKI, Kuşmu konduruyor?
Benim bu ihalelere İTİRAZIM VAR!
Yayınlanma Tarihi: 30 Aralık 2011 Cuma
İhale Tarihi: 20 Aralık 2011 Salı
İşin Başlangıç Tarihi: 1 Ocak 2012 Pazar
İşin Bitiş Tarihi: 31 Mayıs 2012 Perşembe
Kurum Adı: İzmir Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Hizmet Alımları Şube Müdürlüğü
İhale Türü: Hizmet Alımı
İhale Kayıt No: 2011/168976
İhale Kayıt Numarası: 2011/168976
Sözleşme Bedeli: 1,397,000.00 TL
Canım ne olacak 1.397.000. 00 Türk lirası belediye milyarlarca liralık bütcesi var ne olur ki. Devede kulak
Yüklenicisi: Solfej Organizasyon Ajans
SOLFEJ,  Belediyenin Kadrolu Organizatörü.
Toplam Teklif sayısı: 1
Toplam Geçerli Teklif sayısı: 1
Başka firma yokmuydu ki, kimse ihaleye katılmamış, aylar öncesinden sözleşmeler yapıldığından mı, başka firmalar katılmamış. Etrafda dolaşan iddialar doğru mu?
Kendiniz çalıp kendiniz mi oynuyorsunuz? Bir Solfej ,birde İBB nerde üçüncü? Bu ihale usulüne uygun mudur?
Bu konudan da Sayın DÜRÜST, BÜYÜK BAŞKANIN,  haberi yoktur.
İtiraz ediyorum hatta şikâyet ediyorum.
Elbet birileri bu gidişe dur diyecektir.
LÜTFEN BAŞKANIM ARTIK BİRŞEYLERİ BİLİN!
YAPTIĞINIZ İHALELER YANLIŞ,
Eğer elimde birşeyleri değiştirme hakkım olsaydı ilk sizi değiştirirdim.
Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder