22 Şubat 2012 Çarşamba

AZİZ KOCAOĞLU SAVC'IYA YİNE BİLMİYORUM DEMİŞ

Aziz Kocaoğlu Savcıya yine BİLMİYORUM demiş
Aziz Kocaoğlu, Cumhuriyet Başsavcı vekili Cevat Barut’çuya ifade vermiş.

Ne için ifade vermiş?

Eski Başdanışmanı, Eski İmar Komisyon Başkanı Bilgin Erünal’ın yargıya takılan planı için.

Bu plan kamuoyunda KIYAK PLAN olarak anılıyor...

Neden KIYAK PLAN?

Çünkü bu arazi 2.200.000 TL karşılığında TMSF den alınmış, hisse sahiplerinden, Fahrettin Macit araziye % 50 oranında ortak, İbrahim GÖK ise %40 oranında ortak, Kocaoğlu'nun Başdanışmanı M.Bilgin ERÜNAL da %10 oranında ortak...

İşte “Kıyak Plan” % 10 'luk hisseden itibaren düşündürmeye başlıyor..

Fahrettin bey ve İbrahim bey 2 Milyon TL parayı bulup buluşturmuş da, 200 bin TL yi bulamış başdanışmana biz paranın büyük bölümünü bulduk, 200 bin lirasını bulamıyoruz, çalmadığımız kapı kalmadı, sende varsa, 200 bin TL yi getir de ortak ol mu demişlerdir?

Acaba basında ve kamuoyunda söylenildiği gibi, ETKİN ve YETKİN olan Sayın Bilgin ERÜNAL’a “SEN BİZİM OLMAZ PLANI GEÇİRDE %10 NU ALMI DEMİŞLERDİR?”

Olur mu canım, koskoca başdanışmana böyle birşey yakıştırılır mı?

Olmaz elbet, böyle iddialarla kafa karıştırmayalım değil mi?

Parsellerin büyük ortakları olan İbrahim GÖK ve Fahrettin MACİT, adına kayıtlı diğer mülkiyetler araştırıldığında, Balçova KOÇTAŞ, Urla TANSAŞ, Ayvalık TANSAŞ v.b ticari kullanımların olduğu mülkiyetler çıkacaktır. Böylesine rantlı arazilerin sahibi 200 bin lirayı bulamamış,olmasını kabul etmek zor...

Bu plana, askı süresi içerisinde itirazlar yapıldı, yapılan itirazlara rağmen plan onandı.

“Bu plan geçmez” diye defalarca kaleme aldım, kimseye sesimi duyuramadım. Plan için bakanlığa suç duyurusu yaptım, Ankara’dan gelen müfettişler inceledi ve soruşturma İzni verildi.

Her iki belediye de Danıştay’da itiraz etti ama olmadı.

Bugün KOCAOĞLU öğle saatlerinde İzmir Adliyesine gelerek Cumhuriyet Başsavcı Vekili Cevat Barutçu’nun karşısına çıktı.

Başkana sorulan soru, . “Plan değişikliği yapılırken arazinin eski danışmanınız Bilgin Erünal’a ait olduğunu biliyor muydunuz?”

“BİLMİYORDUM”

Nasıl bilmezsiniz! Bu plan için yazıldı çizildi, hatta o plan meclise geldiği gün siz meclisi yönetmiyor muydunuz?

Tam plan oylanacağı zaman bir yerdeki toplantıya katılacağınızı söyleyip meclisten ayrılmadınız mı?

Hatta sizin de bu plan için endişeleriniz olduğu ve bunu oylamamak için meclisten ayrıldığınız bile yazıldı çizildi. Nasıl olur da bu planı bilmezsiniz?

Söz konusu parselin “ Konut Alanından” “ Metropoliten Aktivite Merkez” olarak dönüştürülmesi üç kişinin talebiyle meclis gündemine getirilmiştir.

Büyükşehir Belediyesi Planlama Müdürlüğü Uzmanları'nın ‘olumsuz’ görüşüne rağmen kararın meclise getirilmesi bile manidardır.

Bu planın meclise gelmeden ne aşamalardan geçtiğini tahmin edebiliyoruz, bu plan bir apartman dairesi planı değil be başkanım, ALIŞVERİŞ MERKEZİ PLANI. Nasıl bilmiyorum diyebiliyorsunuz? Bunu anlamakta zorlanıyorum.

Hele ki bu plan sizin başdanışmanızın ortak olduğu plan, İbrahim GÖK veya Fahrettin MACİT’in planını hadi bilmeyebilirsiniz diyelim de, BAŞDANIŞMANINIZIN PLANINI bilmiyorum derseniz, ben kendi adıma inanmam.

Hemşerilerinizi bilemem!

Savcıyı inandırdınız mı onu hiç bilemem.

Bugün vapurda, büyükşehir’in aylık dergisinin en arka sayfasında ,
Aziz KOCAOĞLU’NUN kaleme aldığı, "Doğrunun Kalesi Yıkılmaz" yazısında,
"MAZLUMDAN, MAĞDURDAN yana olduk" demişiniz...
Bilgin Erünal, Giraud Ailesi'ni mağdur yâ da mazlum olarak mı gördünüz?


Doğruluk var, hak hukuk var demişiniz; peki neden yargılanıyorsunuz diye sorsam!


İzmir’de Adalet istiyoruz, diyorsunuz da, adaletin karşısına SANIK SIFATIYLA çıkıyorsunuz...

Ben de İZMİR BÜYÜKŞEHİR’in imar dairesinde ADALET İSTİYORUM, EŞİTLİK İSTİYORUM, kişiye özel planlamalar yapılmasın istiyorum...


Bunca plan için soruşturma izni verildi yargıya taşındı da; imar müdürü, daire başkanı kısaca “Nazım Plan Şube Müdürlüğü” nasıl yaptı bu planı?

Pazartesi günü bu köşeden İzmir Büyükşehir Belediyesi gündemine giren planlardan söz edeceğim, hatta söz etmekle kalmayıp mecliste yerimi alacağım, bakalım yargıya taşınacak planlar için hangi meclis üyeleri ellerini havaya kaldıracak bizzat görmeye geleceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder