15 Şubat 2012 Çarşamba

Yaşasın Aziz Başkan İZFAŞ’ın başına geçmiş!
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin fuarcılık ve organizasyon şirketi olan İZFAŞ’ın başına Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz KOCAOĞLU, bizzat kendisi geçmiş!

YENİ FUAR ALANI Projesi bu karar da etkili olduğu söyleniyormuş...

Başkanım yanılmıyorsam, İZFAŞ'IN başında Ali Rıza GÜLERMAN’ı getirmeden önce yine siz vardınız!

Fuarcılık ve kongre turizmine katkı koyan projeleri bizzat yürütmek istemeniz bu değişime ön ayak olmuştu.

2006 senesinden beri fuarı taşımayı düşünüp bir türlü realiteye geçirememenizi kaleme almam size hırs yaptıysa ben sizi hırslandırmak için her gün yazarım! Benim için problem yok, yeter ki siz hırslanın ben yazarım, hatta gerekirse günde iki üç yazı da yazarım nasıl olsa konu bulmakta hiç zorlanmıyorum.

Konu demişken bugün birkaç konuyu kısa, kısa ele alayım dedim.

1) Geçen yazımda bahsettiğim HUZUR VADİSİ için düğmeye basıldı, diye, 20 Mart 2010 Tarihinde, İBB’nin sitesinde ve yerel medyada haberleriniz çıktı. Engelliler, yaşlılar hizmet verecek. İBB dev bir “ Sosyal Yaşam Kampüsü proje ihalesini gerçekleştirdi. Buca ilçesinde 65 bin 302 metrekarelik alanda kurulacak Sosyal Yaşam Kampüsü Huzurevi, Engelli Eğitim Merkezi, Engelli ve yaşlı rehabilitasyon merkezi, çocuk ve gençlik merkezi, aşevi ve çok amaçlı bir salon yapılması öngörüldü.

2) Bu konuda haberler yaptınız üstelik HUZUR VADİSİ Projesi benim projemdi, bana yaptırmadınız ama niye adımı ve projemi kullanmaya kalktınız, haydi ismimi çaldınız demeyeceğim, peki proje ihalesini gerçekleştirdiğiniz Huzur Evi Projesi belediyenin tozlu raflarına mı bırakıldı. Madem yapamayacaktınız, neden proje ihalesi yaptınız, ihaleyi kim kazandı koskoca 65.000 metrekarelik arazi ne oldu? Umarım burayı kamulaştırmadınız, malum kamulaştırma yaptığınız yerler de el atma davaları gündeme oturuyor, proje bedelinden çok el atmaya para ödüyorsunuz.

Madem yapamazsınız, yapana niye engel olursunuz ki?

3) Teleferik ihalesi yapıldı yapılmasına da hala sözleşme yok... Neden acaba? Çok şükür ihaleyi yaptınız peki sözleşmeyi niye yapamıyorsunuz? Nedir bu gecikmenin nedeni ALLAH AŞKINA...

4) TANSAŞ'LAR’ la ilgili tarafıma yazı geldi “ Kamuya ait alanların özel sektörden bir an önce el çektirilerek gerçek sahibi kamuya terk edilmesini yetkili makamlara bildirmiştim, nihayet tarafıma bilgilendirme yazısı geldi çok yakında sizlerle paylaşacağım, elbet özel sektör kamuya ait alanları artık kullanamayacaklarını anlayacaklardır, bu konunun takibini yakinen yapmaktayım. İBB aldığı kiralardan da olacak...

5) Baş Danışmanının yargılandığı “Kıyak Plan” için Karabağlar Belediye Başkanı bir açıklama yapmış “ Eğer 5 bin’lik planlar gelmese belki bizde meclis kararı almayacaktık. İlçe belediyeler bu değişikliği uygulamak zorunda. O konuda bizim hiçbir suçumuz, günahımız yok" demişiniz, bu plan askıya çıktığında birçok itirazlar yapıldı, yapılan itirazların gerekçelerine hiç göz ucuyla da bakmadınız mı?

6) Giraud Ailesinin Planı da yargıda, bu alandaki ağaçlar yavaş, yavaş eksiliyor, eski görüntüleri ile yeni görüntülerini google earth den karşılaştırmalı vahim durumunu, bu köşeden sizlerle paylaşacağım. Sizlerde çok şaşıracaksınız.

7) İzmir ili Gaziemir İlçesinde yapımı sürmekte olan OPTİMUM ALIŞVERİŞ MERKEZİ için hatırlarsanız, Gaziemir Belediye Başkanı Halil İbrahim ŞENOL, İmar ve Şehirçilik Müdürü Mithat KALE, Fen İşleri Müdür vekili Tahir TANIŞAN hakkında, soruşturma izni verilmişti, ama her nasılsa inşaat için devam kararı alındı, evet mania planı aşıldı, ama aşılamayan konular var, bu konunun tüm ayrıntıları da yakında,

8) Batan yolcu vapurumuz için sigorta şirketinin ekspertiz raporu ne çıktı acaba, suç kimdeymiş bunun sonucunu da sizlerle paylaşacağım ama İBB bilgi edinme birimi süresinin son gününe kadar kullanıyor cevaplar biraz geç geliyor. Buna rağmen ben sabırlıyım bekliyorum, cevabı gelince sizlerle paylaşacağım elbet.

9) Şu meşhur Çakma Hollandalı atlarımızın projesi ne zaman gündeme gelecek, uyuz eşeğe dönen atları haybeden besliyoruz, kimin parasıyla kamunun parası... Yazık değil mi?

Yakınlarım bile bazen bana kızıyorlar, niye bu kadar her şeyin üzerine gidiyorsun diye, ne yapayım benim planımı hatırlarsanız 2009 yılında İBB Danıştay’a taşımıştı, mahkemenin sonucunu oturup beklemektense bana yüklenen misyonu gereğince yapmalıyım değil mi? Bana güvenip yüzlerce mail atan kişileri nasıl görmezden geleyim. Boş oturanı Allah da sevmezmiş.

Bu arada 19 Mayıs gösterileri için beş gün beş gece karnaval tadında kutlamalar yapacakmış, Büyükşehir Belediyesi çok yerinde bir karar almış ancak Mor ve ötesi Gurubu için çalışmalar başlatılmış bu gurubun organizatörü kim acaba, kim istedi Mor ve Ötesini hemşerilerinize sordunuz mu? Kim karar verdi bu guruba doğrusu çok merak ediyorum, ve sıkı takipteyim.


Soruşturma açılınca kaç tane Mor ve Ötesi var demeyin sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder