18 Mart 2012 Pazar

Aziz Başkan Tapeleri Sık,Sık Gözden Geçiriyor

Başkan tapeleri sık,sık gözden geçiriyor,
20 Avukat görevlendirdiğini söylüyor.
Bazı CD kayıtlarının olmadığını da söylüyor.
Demek ki avukatlar iyi çalışıyor!

Ben de bütün tapeleri okumaya çalışıyorum, sanki 10.000 sayfadan ibaret ekleriyle birlikte. Peki, Başkanın açıklamalarında 40.000 sayfadan bahsediyor, ilk fırsatta savcılığa gidip 30.000 sayfayı isteyeceğim...

Başkanım tapelerde sizinle Alaattin YÜKSEL arasında geçen bir diyalog var, bunu ilk mahkemeye kadar yazmayacağım merak etmeyin. Ancak ilk celseden sonra mutlaka yazacağım.

Mimarlar, mühendisler, çevre mühendisleri odaları sizlere sesleniyorum İzmir ilinde birçok plan geçmekte, meclis gündemlerini tarıyorum bu planlara itirazınız yok.

Geçen gün İzmir Belediyesi'nden servis edilen bir haber vardı, başkan Mimarlar Odası'nı ziyaret etmiş çok keyifli idi, e tabii eski Genel Sekreter Yardımcısı ( İmardan Sorumlu ) Hasan Topal oda başkanı olunca keyifli olması çok doğal nede olsa, eski mesai arkadaşı, İzmir’de demek ki tüm planlar imar yönetmeliklerine uygun yapılıyor ki böylesi sevimli şen şakrak bir ortam vardı.

Ya Başkanım siz İzmirliler” Bana DÜRÜST diyor” diye her yerde söylüyorsunuz, bir ara DÜRÜST BAŞKAN diye kentin her yerinde panolar, afişler vardı. Bunu kimler astı? Tören yapacağınız yerlere kimler taşıdı? Bununla ilgili ilginç mailler geliyor!!!

Ha bu arada sendikacılar, sizi gidi sizi! Sizlerle de ilgili yakında yazacağım.

İZULAŞ’ın satın almasını uyarmıştım bazı doneler geliyor diye ama telaşla düzeltmeye giderlerken, yeni hataların yapıldığı haberleri dalga, dalga bana kadar gelmekte, biraz daha olgunlaştırıp ilk fırsatta yazacağım.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'nı artık UNİBEL mi yönetiyor diye belediye koridorlarında konuşuluyor, hayırdır!

Başkanım bugün açıklama yaptınız Evka 3 İstasyonları Nisan ayında açılacak diye, bu açıklamaları, 31 Ağustos 2011 tarihinde 29 Ekim de açılacağını vaat etmiştiniz açılamadı...

3 Mart 2012 de ise 15 Mart’ta yolculu seferlere başlayacak dediniz, herhalde yetiştiremediniz ki yeni açıklama yaptınız.

9 Mart’ta ise, Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, “İzmir Metrosu`nun Ege Üniversitesi ve EVKA-3 istasyonlarını Mart ayı sonunda törenle açacaklarını” söyledi. Bu sefer açılır inşallah diyelim, 15 günlük gecikme nedir ki!

Körfezde bu yaz denize girebilecek miyiz? 2010- 2011 yıllarında siz hemşerilerinize bu vaadi verdiniz mi vermediniz mi? Bu yaz mayolarımızı hazırlayalım mı?

Bugün geçen gün yeni bitirdiğim bir kitaptan alıntıyla bitirmek istiyorum.

Büyük adam demiş ki, BİLMİYORUM, BİLMİYORUM, BİLMİYORUM, bilgim yok!
Bir baktım geriye sekiz yılda ne büyük işler yapmışım kendimle övünüyorum.

BEN BÜYÜK ADAMIM, BEN BÜYÜK ADAMIM, BEN BÜYÜK ADAMIM

Ulu Manitu Büyük adama sormuş
Her şey UYGUN MU, UYGUN MU, UYGUN MU?
Yasalara aykırı bir şey yok mu?
Hep övünüyorsun BÜYÜK ADAM!
Düşündün mü Düşündün mü, Düşündün mü?
BÜYÜK ADAM Ulu Manituya demiş ki;

Yapılan iyi işler benim, kötü işleri; “Bilmiyorum, Bilmiyorum, Bilmiyorum”

Demiryolu yapılırken boğalar ölmüş, “Bilmiyorum”
Binalar yapılırken sular kaybolmuş, “Bilmiyorum”
Yollar açılırken ağaçlar kesilmiş, “Bilmiyorum”
Ulu Manitu anlatılanlardan şaşkın bezgin, büyük ama küçük adam hep kendini düşünüyorsun...

Çok bencilsin, kendin için çevrendeki herkesi yakıyorsun...
YAZIK, YAZIK, YAZIK..,

Pazartesi İzmir Büyükşehir Belediyesi'nden ve Konak Belediyesi'nden geçen yeni planları, birer, birer açacağım İBB meclis toplantısından önce meclis üyeleri okusunlar ki neye el kaldırdıklarını bilsinler.

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil