11 Mart 2012 Pazar

TANSAŞLAR İNGİLİZLERİN DEĞİLMİ?

Kocaoğlu Kamu Malı'nı neden İngilizlere peşkeş çekiyor?
Pazar günü gazetelerin köşe yazılarında MİGROS ve TANSAŞ’ lardaki payını yüzde 98’e çıkaran İngiliz Yatırım Fonu BC Partners olduğunu okuyunca şaşırdım, şimdi bizim KAMU ALANLARI, YEŞİL ALANLARI İngiliz gurubu mu kullanıyor? Bana göre derhal bu alanlardan çıkarılmalı, hele ki yabancı bir gurup bu alanları nasıl kullanabilir? Bu konuda yazmadığım yer kalmadı neden hala net bir cevap yok?

Yarın ben kamu alanlarında el arabasıyla bir şeyler satmaya kalksam başıma neler gelir düşünmek bile istemiyorum. Maazallah elimdeki el arabam gider, içindeki sattığım mallarla birlikte...

İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin sitesinde 2012 yılının hiçbir meclis kararı yok neden acaba?

Üçüncü aya girdik halen yayınlanmamış, bir vatandaş olarak İBB'nin meclisinde hangi karar alınmış ne olmuş göremiyoruz. Meclis Gündemi demişken benim yaptığım iki itirazdan biri ret edilmiş. Oysa ben dersimi çok iyi çalışmıştım itiraz gerekçelerimin yerinde olduğunu sanıyordum, neyse ki İBB meclisinden geçse de bu planı, yetkili makamlara yollarım, onlar da inceler.

Sonra da başkanlar çıkıp niye bu plan durdu anlamış değilim derler, ardından meclis üyeleri ellerinde savunmaları savcının karşısına çıkar ifade verirler, artık nasıl olsa bu konuda her birimiz uzman olduk. Sıkıntı yok!

Mart ayı geldi taş üstüne taş koyamayan ünlü müteahhidimiz basına verdiği demeçlerde Mart ayı sonu değil, Mart ayının ortasında teslim edeceğim demişti on gün sonra teslim eder mi dersiniz?

Halide Edip Caddesi'nin kaldırım taşlarını da TAŞ ÜSTÜNE TAŞ koyamayan Azat Yeşil’e yazı yolladığınız söylenmekteydi, yoksa yine aynı kişiye mi verdiniz? Eğer verdiyseniz niye kamuoyunda polemik yaratıyorsunuz?
Aziz Başkanım Halfinger atlarımız ne oldu? Anlaşılan İzmirlinin fayton sefası, başka bahara kaldı.


Peki bu atların akıbeti ne oldu?

Alınan faytonlar ne oldu?
İBB den gelen yazılarda 3 adet fayton alındı diyor, bana gelen e- mailler on âdetin, üzerinde deniliyor. Sahi kaç adet fayton alındı?

Atlar için yapılan ahırlarlara, kimlere ne kadar para ödendi umarım bana gelen e-maillerde söylenilen dudak uçuklatan rakamlar değildir.
Atları aldığınız hanımefendiyi de mahkemeye vermişiniz, atların yediğini içtiğini talep etmişsiniz, hanımefendinin söylediğine göre “ defalarca atları iade edin” çağrısına neden kulak vermediniz de hem kendinizi hem de kadıncağızı zora soktunuz? Bir belediyenin görevleri arasında mıdır at bakıcılığına soyunmak? Yapamadığınız proje için İzmirlinin cebinden ne kadar para çıkmıştır?

Atları teslim eden hanımefendi ne kadar zor duruma düşürdüğünüzü demi düşünmezsiniz?

36 atı teslim etmek kolay mı? Bu atlar uçarak mı geldi nakliye parasını kim ödedi?

Bu hanım ne kadar çok zarara girmiştir kendisinin anlatımına göre de Kobi Destek Kredisi almak zorunda kalmıştır. Yazık değil mi ah almaktan damı korkmazsınız? Ah almak çok tehlikelidir benden söylemesi. Ya atların çaresizliği, siz söylediniz “ATLARI UYUZ EŞEĞE” döndürmüşünüz diye, hatta çalışanları bir güzel fırçalamıştınız.

Şimdi sizlerle bana gelen üç iddiayı paylaşacağım elbet yetkililer bu iddialara bir cevabı olacaktır.

1) Alsancak Hocazade Camii karşısında otopark ihalesi için birçok mail alıyorum. Yazılanlar çok ciddi iddialar. Bu konuyu araştırıyorum; buraya yapılacak asansörlü otopark, 600 araba kapasiteli olmadan rantabıl olmaz...

Oranın metre karesi de 600 arabalı bir otopark için uygun.

Ama her nedense 270 arabalık ta karar kılınmış!

Bu söylentiler dalga dalga yayılıyor...

2) Balçova Ekonomi Üniversitesi'nin batısında yaklaşık 30 dönümlük mesire alanı içerisinde yer alan müstakil dubleks ev yıkılmayarak restore edilerek TEMAD ( Türkiye Emekli Astsubaylar Derneği) Balçova Şubesine tahsis ediliyor sadece üyelerin girdiği yere vatandaş giremiyormuş. Herkesin ortak olduğu mesire alanı kamuya ait alan nasıl oluyor da bir derneğe tahsis edilebilir? Gerçi Tansaşlar da kamusal alanlarda ama tahsis olabiliyor. Bu konuya Balçova Belediye Başkanı ne diyecek merakta etmekteyim.

3) Aziz Kocaoğlu’nun 4-5 ay önce Büyükşehir Belediyesi'nde yaptığı personel atama operasyonları sonucu, Kamulaştırma Şube Müdürlüğü görevinden alınıp Coğrafi Bilgi Sistemleri Müdürlüğü’ne düz eleman/ Mühendis olarak atanan H . K isimli şahıs raporlu olmadığı halde aylardır işe gelmediği halde hakkında tek bir işlem yapılmaması buna karşın her ay maaşını ve sosyal haklarını son kuruşuna kadar alması diğer personel arasında huzursuzluğa sebep oluyormuş benden uyarması.
Son sözüm ise İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin bilgi edinme birimine yazmış olduğum dilekçem bilgi edinme süresini geçtiği halde tarafıma cevap yazısı gelmemiştir. Oysa ben çok basit sorular sormuştum, Konak’ta batan geminin sigorta ekspertizinin sonucu ve bu gemilere ne kadar sigorta ücreti ödenmiştir diye sormuştum ama bir aydır cevap alamdım elbet yetkili makamlara bildireceğim.

Gelecek yazım bir hayli ilginç olacak,

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil