23 Mart 2012 Cuma

Sesimi duyurabildim mi acaba?

İzmir'i Mikro Dalga da ısıtıp öyle yemeyin...!
Bugün ki yazıma başlamadan evvel, Aziz Kocaoğlu’nun Erdoğan Bayraktar’ın konuşmasının ardından yaptığı açıklama beni çok düşündürdü. İsterseniz ne söylediğini bir hatırlayalım:

"Konu, sadece bina yıkıp bina yapmaksa, o işin basit tarafı. Bugünkü mevcut binaları yenileriz. Ancak kentin merkez alanlarında dahi sosyal donatı alanı yapacak yerimiz yok, spor alanlarımız yok. Sözün özü, sosyal donatı alanımız yok. İzmir'in planlamasında sosyal donatı alanlarının, kent ormanlarının ayrılması gerekiyor. Başka türlü kent dönüşümün hiçbir anlamı olmayacaktır."

Doğru söylemiş söylemesine de elde var olan "sosyal donatı" alanlarımızda bulunan TANSAŞ Mağazaları için ne düşünüyor sevgili başkanımız, hem artık TANSAŞ Alışveriş Mağazaları İNGİLİZLERİN, yani yabancı sermayenin bizlerin hiçbir kazancı yok!

Başkanım haydi sosyal donatı alanlarımıza sahip çıkalım, ne dersiniz? Hem bundan sonraki, beyanatlarınızda, “Sosyal Donatı” alanlarımızdan İngilizleri çıkardım İzmirli hemşerilerimiz için parklar, spor tesisleri yaptım, dersiniz. Bizler de helal olsun büyük başkan diye hep birlikte sizi ayakta alkışlarız.

Bak şimdi sosyal donatı alanı, spor alanı dedik bambaşka konuyu işleyecekken ille de, ROMAN olsun diyecektim ama ille de imar dedim.
Geçenlerde Ege Üniversitesi Öğretim üyesi Prof. Dr. Mehmet Sıkı Kuşcenneti’nde, yasalara aykırı yapılaşma çalışmalarına devam edildiğini öne sürmüş. Koruma kurullarından izin alınmadan yapılan çalışmaların durdurulması gerektiğini de söylemiş, hatta bölgede başlatılan imar çalışmalarının yasal dayanağının olmadığını da söylemiş. Bu konuda geri adım attınız mı? Bari Kuşcenneti’miz korunsun.

Profesörümüz SESİNİ DUYURABİLDİ Mİ ACABA? BENİMKİLER DUYULMUYOR DA!
Bak şimdi koruma kurulu derken İzmir’deki sit alanları geldi aklıma...

Çiçekli Köy ve Yaka Köy sit alanı değil mi? Benim bildiğim 1. Derece Doğal Sit. Buraya beton kamyonların biri gidiyor biri geliyor, dört katlı binalar bile yapılmış diye bana ihbarlar geliyor. Bu alan sit alanı olduğuna göre Bornova Belediye Başkanlığı buradaki binaları görmüyor mu? Kaçak ve ruhsatsız binalara İZSU nasıl su bağlıyor? Ya da TEDAŞ nasıl elektrik veriyor diye sorsam cevap alır mıyım? Artık sitler kalkıyor nasıl olsa buraları imar alanı olacak diye düşünülüyorsa hata yapıyorlar, çünkü Yargıtay kararları öyle demiyor. Bu alanlara göz yumanlarda yapanlarda cezalandırılır denilmekte iken nedir bu umursamazlık?

Yeni hazırlanan imar planlarında Ayrancı da imarı olan yerler “Yeşil Alan” Yeşil Alan olan yerler de imara açılmış denilmekte, birde üstüne buradan kimlere rant sağlandığını araştırmamı istemişler, umarım buradan duyulur da yetkili makamlar araştırır diyorum.

Benzin istasyonlarıyla da ilgili ilginç mailler alıyorum. Ankara caddesinde bulunan benzin istasyonu camii ile neredeyse iç içe olan resimleri geldi inanamadım, üşenmedim gittim resimlerini çektim gerçekten çok şaşırdım. Gelecek yazılarımdan birinde genişçe yer vereceğim.
Metro ile ilgili İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin hemşerilerine hitaben dağıttığı ilanı görünce tarihler yine tutmamış dedim.



İzmir'de AK Parti İzmir İl Başkanlığı'nın ardında milletvekili adayı olup Meclis'e giren Aydın Şengül imajını yeniledi. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı ile sigarayı bırakan Şengül, sigaradan sararan dişlerinin yerine porselen protez taktırdı. Saçsızlık sorunu yaşayan Şengül, bu konudaki sıkıntısını da saç ekimiyle çözdü...

Peki İzmir'deki yıpranan imajını nasıl düzeltecek, bu konuda bir çalışması var mı?

 

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil