13 Mart 2012 Salı

Bu atlar ne olacak

Belediyede personel taşıma işleri ve servislere de düzenleme getirildi.
Belediye çalışanları fazla mesai uygulamasından yararlanamayacak gibi önlemler alınırken, şimdi, sormak lazım Halfinger atların alımı için Avusturya’ya gidilmesi, ne demek?
Çok mu lazım ithal atlar, ülkemizde Halfinger cinsi at yok mu?
Daha önce ihalesi yapılan atlar için de Hollanda’dan getirdik diye İBB nin kendi sitesinde yayınlanmamışmıydı?

Pekala, çakma makma, bu atlar İstanbul’dan gelmemiş miydi?

Ben sizin adınıza bir araştırma yaptım, Avusturya soğuk bir iklim ve çim sahada at yetiştirme yöntemleri var, bu atlar bayırda mı faytonlara koşulacak, eğer siz Kordon boyunu çim saha yapacaksanız, bir diyeceğim yok.

At alımı, Avusturya’da oldukça pahalı ve Tarım Bakanlığı regulationları da bize entegre değil. İthalatı da zorlu ve pahalı
Avusturya atları soğuk havada yetiştikleri için soğuk kanlar ve Avusturya ikliminde yetişmiş bir hayvan full 18 saat İzmir ikliminde nasıl bakılacak?

Bir bilene danıştılar mı diye sorsam. Bu gidişle çok kemer sıkarız çok!

Bu atlar için yapılan barınaklara ne ödendi? Elim varmıyor yazmaya hemşerilerimiz daha fazla üzülmesin diye...

Bu gidişle daha çok kemer sıkarız...

Daha önce yapılan ihalede atlar Hollanda’dan geldi dendi atlar İstanbullu çıktı,

Daha birkaç gün önce Kocaoğlu "Kordon'da fayton keyfi" adı altında hazırlanan proje kapsamında alınan Haflinger cinsi 14 atın ihalede belirtilen şartlara uygun olmadığı gerekçesiyle geri gönderilmesiyle ilgili açıklamalarda bulundu.

Peki, atları getiren hanım 36 at teslim ettim der, daha önce yayınladığım belgede de 36 at gözüküyor,

Madem ayıplı mal verildi niye süresinde iadeleri yapılmadı?

36 atı teslim aldınız da bu atlar nerede?


Başkan 14 at var diyor, 22 atın iade evrakları nerede?
Bir hayvan sever olarak kayıp ilanı vereceğim...

Şimdi Kocaoğlu meclis kararıyla küçük bir heyeti Avusturya’ya at bakmaları için yollamış bile HANİ KEMER SIKILACAKTI?

Ya bu gelen atlar da İzmir sıcağında uyuz eşeğe dönerse, bu seferde at ahırlarına klima takarsınız, atlar faytonları çekerken de boyunlarına bir vantilatör takar işi çözeriz herhalde.
Bana kalırsa bu sevdadan vazgeçelim elde yarım kalmış işlere bakalım

...

Bu konuyu net öğrenmek isteyenler, “atlar İzmir’de hapis ve zor durumda” facebook adresinden takip edebilirler.

İBB de çalışanlara kısıtlama getirirken 300-350 milyon liraya gemi alırız diyen Aziz Başkanın geçmişte yaptığı açıklamaları bir hatırlayalım;

“Portekiz’e gittik. Lizbon’daki ulaşım körfez ulaşımına çok benziyor. Orada incelemelerde bulunduk. En son da kompozit ve katamaran tipi 400–450 kişilik gemileri almanın uygun olduğuna karar verdik."
Pardon ama Portekiz'de yolcu taşımacılığında kullanılan karbon gövdeli tekne yok ki!

Lizbon'da 4,5 mil mesafeli iki, 7 mil mesafeli bir hatta alüminyum katamaran tekneler, 1 ve 1,3 mil mesafeli kısa hatlarda tek gövdeli çelik tekneler kullanılmaktadır. Acaba çelik gövdeleri kompozit olarak mı gördünüz?

Göz yanılması olabilir mi?

Bu konunun uzmanları uyarıyorlar neden kompozit, neden bu denli ısrar ediyor anlamış değiliz demekteler...

SAHİ NEDEN BU ISRAR!

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil