16 Mayıs 2012 Çarşamba

HAYIRDIR BU GÜÇ NEREDEN GELİYOR?

Hayırdır,Bu Güç Nereden Geliyor?
Aslında yazımı Perşembe günü yayınlayacaktım, bir takım bilgi dokümanlarla, birlikte. Basında bu konu ile alakalı neler çıkmış diye bakınırken birde ne göreyim!

Doğuş Gayrimenkul, web sitesinde:

Aktiflerimiz



İzmir Balçova Arsası




Konum :Balçova Üçkuyular merkezde.
İl:İZMİR
İlçe:Balçova
Büyüklük *:47.984 m²
Arsa Bilgileri *:İzmir Çeşme Otoyol başlangıcında yer almaktadır.

Doğuş Gayrimenkul Yatırım ve İşletme A.Ş. devam eden ve proje aşamalarında olan tüm yatırımlarında, Doğuş Grubu markasının bünyesinde barındırdığı tüm değerleri ve profesyonelliği yansıtmak suretiyle, en yüksek müşteri memnuniyetini sağlamak hedefinden asla taviz vermeyecektir.

Benim anlayamadığım hususları sizlerle paylaşmak istedim acaba ben mi anlama özürlüyüm?

Doğuş Gurubunun hissesi 25.000 metrekare
Karabağlar Belediyesinin 12.600 metrekare
Konak Belediyesinin 6.000 metrekare
Farklı kişilere ait 4.000 metrekare
Toplam 47.600 metrekare


Gazetelerde çıkan haberlerde de, aynen bu metrekarelerden bahsediyordu.

Konak ve Balçova Belediyesi arasında sınır tartışmasına neden olan Üçkuyular Pazaryeri ve benzin istasyonları arasında kalan alanın 25 bin metrekaresi Doğuş Grubu’na, 12 bin 600 metrekaresi Karabağlar Belediyesi, 6 bin metrekaresi ise Konak Belediyesi’ne, kalan 4 dönüm ise farklı kişilere aitti.

Şimdi akıllara durgunluk verecek soruyu soruyorum!

Doğuş Gurubu sizin, basında çıkan haberlerde 25.000 metrekare arsanız yok mudur?

Peki nasıl oluyor da kendi web sitenizde 47.984 metrekare yeri aktifleriniz arasında gösterebiliyorsunuz?

Karabağlar ve Konak Meclis gündeminde parsel satışı, daha yeni oylanırken nasıl olur da sizin aktiflerinizde yer alabiliyor?
Ya satış gerçekleşmese ne olacak?

Yok, canım böylesine güçlü bir şirket bir şeylerin garantisini almadan aktiflerinin içerisine koyabilir mi?

Oysa daha meclis kararları bile internette yayınlanmadı,
Bu güç nereden geliyor?

Ben bu işten bir şeycik anlayamadım, anlayan varsa bana mail atsın da aydınlanayım.

Bu konuda daha yazılacak çok şey var biraz sabır, bende kendime geleyim şaşkınlığım bitsin.

Uzun, uzun yazacağım!

Büyük Başkanım bu alanda Kongre Merkezi olacaktı bu sürpriz değişikliğin nedenini birde siz açıklasanız?

Bugün çok enteresan bir söz duydum sizlerle paylaşmak istedim,

“İnsan Parayı bulunca değişmez, sadece içindeki kişiliği kefaletle serbest bırakır.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder