1 Haziran 2012 Cuma

Aziz Kocaoğlu Esmiş Gürlemiş!

Aziz Kocaoğlu Esmiş Gürlemiş!
CHP Bornova Örgütü’nün düzenlediği birlik beraberlik yemeğinde, Büyük Başkan esmiş gürlemiş, “ Kimse beni eleştirerek siyasi ikbal sağlamaya çalışmasın, herkes hakkımı verecek ve haddini bilecek” Siz İzmir’in başısınız sizi elbette eleştireceğiz, hep pohpohlarsak İzmir’in hali nice olur?

Birlik beraberlik yemeğinde, bu sert söylemlerinizin yeri miydi?
Siz hala 2009 seçimlerinde aldığınız oy oranında kalmışınız her nedense, günümüze gelelim artık bugün ne durumdasınız onu tartışalım, ayrıca aldığınız oy oranının mimarı siz değilsiniz önce bunu kabullenin, hiç kimse tek başına bir şey değildir.

“ Birileri beni karalayarak taraf oluyorsa, bende o adamın karşında olmaktan kaçınmam” Başkanım siz bizleri temsil ediyorsunuz, kişisel duygularınızı artık bırakın, siz İzmir Büyükşehir Belediye Başkanısınız, hatırlatayım.

Bakın biz geçmişte yaptığınız bol küfürlü tartışmalarınızı bir kenara bıraktık, önümüze bakıyoruz, artık siz de bırakın siyaseti de İzmir için en güzel şeyler yapalım.

Önümüzde EXPO var bu konuda ne yapıyorsunuz? Hala kimin sunum yapacağına bir açıklık getirmediniz, siz İl Başkanlığı seçimlerini bırakın artık!

“Büyükşehir Belediye Başkanını televizyonlarda, gazetelerde eleştirerek kendisine siyasi ikbal sağlasın!” Ben sizi yeri geldiğinde eleştiriyorum, lakin hiçbir siyasi partiye üye olmadığım gibi, gelecekte de siyasi bir ikbal sağlamaya da kalkmıyorum, sadece gördüklerimi kalemimle aktarıyorum.

Yol arkadaşınız Alaattin Yüksel'in Hamdi Türkmen’i aramasına ne demeli?

Hamdi Türkmen, telefon görüşmesini, ne güzel ifade etmiş bugün ki yazısında...

“Sözüm, CHP İzmir Milletvekili Alaattin Yüksel’e... Öfkeyle de olsa, bana telefonda sarf ettiği kırıcı ve üzücü sözlerinin tümünü kendisine aynen iade ediyorum, milletvekili olabilir ama bilmeli ki, dokunulmazlığı bana sökmez.”


Gerçekten kutluyorum Hamdi beyi!

Evet, Sn Alaattin Yüksel lütfen siz İzmir Milletvekilisiniz İzmir ilinde yapılacak o kadar çok şey var ki onların hesaplarını sorun, isterseniz ben size sorunları bir hatırlatayım:

Teleferiğimize bir metre tel ilave edilemedi,
İzsu, suya zam yaptı sonra pardon denildi,
Hatay’daki esnafımız on senedir kan ağlıyor,
Saymaya kalksam herkesin morali bozulur diyorum sayın vekilim, pardon siz benim vekilim olmadığınızı telefon görüşmemizde, kabaca ikrar etmiştiniz, pardon siz kimin vekiliydiniz?!

Hamdi Türkmen’in yazısına geri dönelim, “Ne yani Kocaoğlu karışmasın, Alaattin karışmasın; biz bırakalım, CHP İzmir İl Başkanı'nı Hamdi Türkmen belirlesin öylemi?”

İzmir ilindeki delegeler niye var? Madem sizin adayınız kazanacak ne gerek var seçime? Siz bu kazanacak pardon bu kazandı deyin bizler de kabullenelim bunca masraf, bunca zaman kaybına ne gerek var.

Hamdi Bey ne güzel bağlamış konuyu,” CHP’nin tek bir sahibi vardır o da gücünü aldığı halktır”.

Alaattin bey yoksa siz de yol arkadaşınız gibi esip gürlemeye mi başladınız, oysa siz İl Başkanı olduğunuz dönemlerde ne kadar nazik ve kibardınız, az ve öz konuşurdunuz.

İl Başkanlığı seçiminde kim İzmir’e hizmet edecekse o kazanmalı, CHP Halkın Partisidir, kimsenin tekelinde olamaz, dışarıdan işaretlerle yönetilmemeli, İzmir Halkı bu kavgalardan bıktı, daha İl Başkanlığı seçiminde çeşitli entrikalar, şaibelerlerden geçilmiyor. Bu durum Genel ve Yerel Seçimlerde CHP için kayıp yaratacaktır.

Silkelenin kendinize gelin artık diyorum, yoksa çok geç olacak her şey için, bırakın kavgaları, kişisel davranmayı.

Gelelim Üçkuyular’da yapılacak Alışveriş Merkezine, Karabağlar Belediyesi Meclis Gündemi daha yayınlanmadığı için bilemiyorum, lakin Konak Belediyesi imar ve Hukuk Komisyonlarında beklemedeymiş, buradaki yeşil alan ve üzerindeki işletmelerin Konak Belediyesi'ne gelir kazandıran işletmeler olduğundan da söz edilmekte, hayretle, beklemedeyim. Unutulan o kadar çok detay var ki hele bir meclis gündemine gelsin açıklayacağım. Önceden açıkladığımda hemen bir kılıf uygulanıyor.

Yaşar Üniversitesi planı için İçişleri Bakanlığı'na suç duyurusu yapılmış tüm detaylarını sizlerle paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder