7 Haziran 2012 Perşembe

Aziz Kocaoğlu Kimin Sayesinde Delege Oldu?

Aziz Kocaoğlu Kimin Sayesinde Delege Oldu?
Bugün ki yazıma başlamadan evvel, siyaset bilimcilere çok bilenlere, sormak istiyorum. Birileri bana anlatsın çünkü ben işin içinden çıkamadım.

“Tacettin Bayır’ın da Ali Engin’in de başımın üstünde yeri var. Levent Eyipişiren için aynı şeyi söyleyemiyorum” diyen Aziz Kocaoğlu kimin sayesinde delege oldu?

Tüm baskılarınıza rağmen, Levent Eyipişiren kılçıksız 166 oy aldı.
Ya siz toplamda kaç oy alabildiniz? Kimler sizi geçti?

Yanılmıyorsam toplam 379 oy aldınız bundan Leven Eyipişiren’in 166 oyunu çıkarırsak geri kalan 213 oy ile kurultay delegesi, olmanız söz konusu olabilir miydi?

Başka bir yönden baktığımızda ise 638 delegenin, 259 kişisi sizi istememiş...

Sözün özü olmazım dediğiniz, kişinin sayesinde kurultay delegesi olabildiniz. Hakikaten trajikomik bir durumun içerisindesiniz.
Şimdi delegelikten, istifa etseniz yeridir, diyorum, bu ne yaman çelişki başkanım. Erg uğruna değer mi?

Geçen yazımda, İzmir iline neden bu kadar çok müfettiş geliyor sorusuna, açıklama getireceğim demiştim, söz verdiğim gibi buradayım.
“İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne yapılan baskılara isyan eden Klıçdaroğlu, "Ankara’da müfettiş kalmadı. Hepsi İzmir belediyelerini denetlesin diye görevlendirildi. DENETLEMEZSENİZ NAMERTSİNİZ KORKMUYORUZ”

Bir İzmirli olarak bizlerde, birçok şeye isyan ediyoruz, ne yazık ki size bile sesimizi duyuramıyoruz, sürekli gündem değiştiriliyor bu arada Metro çilesi devam ediyor, kaç kere İzmir’e geldiniz bir kez bile Hatay caddesinde çile çeken esnafı dinlemediniz, rüyaları dinlemeyi tercih ettiniz.

Müfettiş konusuna geçmeden evvel, iki konuyu dile getirmeye çalışacağım.

İzmir teleferik ihalesi bildiğiniz üzere STM firması tarafından kazanılmıştı, ihaleye katılan yabancı bir gurup KİK’e, giderek ihaleyi iptal ettirdi.

Bunun, üzerine STM firması, İBB yi mahkemeye verdi. Mahkemenin neticesi ne olacağı belli değil iken, ihaleye çıkılıyor. Yarın ihalenin, ilk aşaması yapılacak ikinci aşama üçünü aşama derken en az 2,5 -3 ay geçecek yine olası itirazlar, anlayacağınız yine yol alınamayacak.

Şimdi merak ettiğim konu Türkiye’de tek olan STM Sistem Teleferik A.Ş bunca hezimetten sonra, tekrar ihaleye katılacak mı?

İhaleye katılan, diğer firmalar kim Almanya, İtalya, STM A.Ş İzmir firması, burunlarının ucundaki yıllardır yapılamayan teleferiği, yapamayacaklarsa İzmir ilinde nasıl faaliyet gösterecekler, hadi firmayı bırakalım olası bir arızada yurt dışından mı ekip mi, gelecek.

Başkan Türk firmasıyla, bir kez olsun görüşmüş müdür? Bunu çok merak etmekteyim Başkanım, köşkünüzde oturarak bu işler olmuyor, nedir bu yabancı hayranlığınız gemiler malum Türk firması dendi ya neyse, merakla beklemekteyim.

Siz istediğinizde başınızın üstüne alıp taşımasını çok iyi bilirsiniz niye İzmirli bir firma için bunu yapmazsınız çok merak etmekteyim. Yerli Malı her Türk bunu kullanmalı belki siz unuttunuz bir hatırlatayım dedim.

Gelelim ikinci mahkeme olayınıza.

Bugün “Uyuz Eşeğe” dönen atların mahkemesi vardı, 3 Temmuza ertelenmiş,

İddialara göre yeni atlarda gelemiyormuş, sizde parasını ödemediğiniz iddia edilen atlarla eğitime başlamışınız, ben işin içinden çıkamadım eğer iddialar doğru ise ödemesi yapılmayan atları tutmak ne oluyor, madem ihale iptal oldu verin atları at sahibine bu dosya kapansın değil mi?

Ben sizin yerinizde olsam mahkemelik olduğunuz ipek hanımı makamıma çağırır uzlaşırdım. Hep kavga hep kavga nereye kadar kredinizi bitiriyor bu kavgalar

Gelelim İzmir’e gelen müfettişlere,

İzmir’e bu müfettişler kendiliğinden gelmiyor Sn Genel Başkanım, önce usulsüz olan bilgi ve belgeler İzmirli vatandaşlar tarafından tarafıma geliyor, onları önce elimden geldiğince inceliyor, Cumhuriyet Baş Savcılığı ve İzmir Valiliğine suç duyurusu yapılıyor. Valilik önce kendi birimlerine bağlı kurumlardan muakkip atıyor, atanan muakkip suç unsuru var ise Ankara’dan müfettiş istiyor.
Böylelikle müfettiş İzmir’e geliyor yanına yine bilirkişi alıyor başlıyor incelemeye, incelemenin ardından bir rapor oluşturuyor, İçişleri Bakanına sunuyor, İçişleri Bakanı kişi gözetmeksizin soruşturma izni veriyor.

Anlayacağınız namertlik yapmıyor bu müfettişler, zamanında biz sizi niye sevdik Genel Başkanım tüm olumsuzlukların üzerine dosyalarınızla gitmenizden değil mi?

Siz yaparken iyi de başkaları yaparsa namert mi oluyor?

Benim evim belge çöplüğüne döndü isterseniz bir görevlinizi gönderin de bendeki belgeleri size vereyim de biraz yer boşalsın diyorum.
Sn Genel Başkanım, umarım sizi bilgilendirebilmişimdir.

Sessiz çoğunluk artık yeter dercesine, dosyaları bana yollamaya devam ediyor, inanın her gün e-mail kutuma, çalıştığım gazeteye yüzlerce ihbar geliyor, bende çok yoruldum. Eğer İzmir kalesini kaybetmek istemiyorsanız bu sessiz çoğunluğun sesine kulak verin diyorum.
Pınar ürünleri ile ilgili çıkan haberler beni fazlasıyla üzdü, Pınar İzmir için önemli bir kuruluştur, tezgâhta kalan tavuk kanatı kalıntısından, yargılamak son derece yanlıştır. Peşin hüküm vermenin yanlış olduğu kanaatindeyim. Bir İzmirli olarak Pınar’a sahip çıkmalıyız.

Stat yerine AVM yaptırmam, halkın Pazar ve terminal garajına AVM yaptırırım, konusunu artık açma zamanı geldi, meclislerde görüşmeler yapıldığına göre artık eteğimdeki taşları dökelim diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder