7 Haziran 2012 Perşembe

Başkanım bu size hiç yakışmadı


Başkanım Bu Hiç Size Yakışmadı!
Uzun zamandır Kemalpaşa Belediyesi'ni yazmıyordum, medyaya düşen son olay beni oldukça şaşırttı, koskoca belediye başkanı, üstelik bir eğitimci olan kişi, belediyede çalışan zabıta müdürünü, iddialara göre, darp ediyor, bununla da yetinmeyip ağza yakışmayan küfürler sarfediyor...

Bunu yazarken ben utanıyorum.

Bu eğitimci başkanımız, basında çıkan bu haberlere, cevap verme gereği bile duymadığına göre iddialar doğru mu acaba dedirtiyor.

Ben bu olayı yaşayan kişiyle birebir telefonla görüştüm, hakikaten hayretler içerisindeyim, hatta inanamadım anlatılanlara, sevgili editörüm Yusuf İnan’a birde siz görüşün dedim. Elbet Kemalpaşa Belediye Başkanı'nı da aradım, özel kalem başkanın dışarıda olduğunu, bir radyo programında konuşma yapacağını ve bugün yerinde olmayabileceğini iletti.

Şimdi darp edildiğini iddia eden zabıta müdürünün anlattıklarına,
Pazartesi günü, belediyenin anketörleri, benim evimin kapısını çalmış, hanımla belediyenin çalışmaları hakkında görüş sormuş, hanımda "benim kocamı zabıta müdürü iken, zabıta memuru yaptılar hangi memnuniyetten bahsedeyim" demiş.

Çarşamba günü ise Belediye Başkanı beni, makamında değil alt katta bulunan bir odaya davet etti. Yanında da hanımımla, anket yapan iki kişi var.

Başkan anketi yapan kişilere olayı teyit ettirdi, ardından o iki kişiyi odadan çıkardı, ardından kapıyı kilitler kilitlemez, benim boğazıma sarıldı.
Bir hamleyle başkanın elinden kurtuldum, odanın bir köşesine kaçtım, başkan kapıyı açıp içeri korumaları aldı. Bu kez üçlü bir mücadelenin içerisinde buldum kendimi. Allah yardım etmiş olacak ki kapıyı açıp dışarı çıkabildim. Soluğu Kaymakamlıkta aldım, kollarımda darp izleri vardı, onları gösterip can güvenliğim yok dedim.


Bu anlatılanları dinlerken inanın çok üzüldüm.

Bu haber ulusal basında da çıktı, hala çıt yok başkandan.

“KEMALPAŞA – İddiaya göre Kemalpaşa Belediye Başkanı Rıdvan Karakayalı, zabıta müdürü Hüseyin Özçelik’i (57) eşinin kendisi aleyhinde konuştuğunu ileri sürerek darp etti.”
Hiçbir açıklamanız yok mudur? Siz artık bir birey değilsiniz sadece kendinizden mesulde değilsiniz siz koskoca Belediye Başkanısınız üstelikte bir eğitimcisiniz, bu iddialara bir cevap vermek zorundasınız.

CHP bunları hak etmiyor!


Bu iddialar ilk değildi ne yazık ki geçtiğimiz yılda Rıdvan Başkan için gazete manşetlerine düşen haberler vardı, isterseniz bir hatırlayalım.

İşçileri tehdit edip, küfürlü konuştuğu iddia edilen Karakayalı'ya ait olduğu belirtilen ses kaydında başkan, "kral benim", "kafanızı koparırım"


Bu haberin birde video bandı yayınlanmıştı, bu nasıl bir üsluptur, inanın anlamakta zorlanıyorum.

"Dışarıda benim bayrağımı sallayan burada yüzlerce kişi var sırada bekliyor bu işe girmek için. Bundan sonra benim hakkımda, partimin hakkında herhangi bir şekilde bizim aleyhimizde en küçük bir şey söyleyenin kafasını koparırım. Altını tekrar çiziyorum, benim aleyhimde, partim aleyhinde, sokakta, işyerinde, stadyumda, orada burada bir kişi, içinizden bir kişi yanlış bir şey söylerse kafasını koparırım."

Kafa nasıl koparılıyor, halk sizi kafa koparın diye mi seçti?


Bir başka iddia ise, Kemalpaşa Belediyesinde, kadrolu müdürler kadroları kalmak üzere görevlerinden alınıp yerlerine vekâleten müdürler atanmış, iddialara göre 8 müdür görevlerinden alınmış.


Seçimlere çok az kaldı başkanım, sizin adınıza üzülüyorum,
Kemal Kılıçdaroğlu’nun bu haberler karşısında çok üzüldüğünü biliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder