8 Temmuz 2012 Pazar

Aziz Kocaoğlu’nun Yol Arkadaşı'nın hazin akibeti...

Aziz Kocaoğlu’nun Yol Arkadaşı'nın hazin akibeti...
Bir günah keçisi aranıyordu, bulundu. Davaya konu edinilen tüm belgeler, tapeler, ifadeler, sonucunda piyango bir kişiye vurdu.

Pervin Hanım, sorgusuz sualsiz biat etmenin mükâfatını gördü, tüm tutuklulara tahliye kararı çıkarken, tekrar cezaevine geri döndü.

Aldığım duyumlara göre bunca yıllık emeğinin karşılığında edindiği iki adet evimi satın ne lazımsa yapın beni buradan kurtarın diyen bir hanım çaresiz tekrar cezaevinde.

Çete lideri dışarıda...

Ortada bir suç var ise eğer bu kurumun başı kimdir sorusunu niye, kimse soramıyor?

İlk duruşmada, İZELMAN Genel Müdürü Hüseyin Kırmızı, 6 yıldır İZELMAN Genel Müdürü olarak görev yaptığını, bu süre içerisinde trilyonlarca liralık mal alımında bulunduğunu dile getiren Kırmızı, Çankaya Otopark ihalesinin, Kocaoğlu'nun talimatıyla iptal edildiğini, kendisinin talimat vermesinin mümkün olmadığını belirterek, aslında her şeyi açıklamıştı.

Peki, bu açıklamanın neticesinde değişen ne oldu? Kocaman, bir hiç.

Kırmızı, “Ben bu durumu, görülen bir mahkemede emriniz altındaki zabıt kâtibinin size ‘bu davayla ilgili şu kararı verin’ demesine benzetiyorum” dedi.

Kırmızı, bir cümlelik ifadesinde, aslında çok şey söylemek istiyordu, peki bunu anlayan ya da anlamak isteyen oldu mu?

Pervin Şenel Genç’in avukatı Karakaş “ Çankaya katlı otopark ihalesinde 8 kişiden 5'i tutuklu... Gerekçeler aynı ama durak ihalesinde 18 kişi var… Bir tek, Genç tutuklu”

Aslında, bu cümle de çok şey ifade etmekte.

Aziz Kocaoğlu açıklamasında ise,” Yargılama sonucu biraz önce açıklandı, tutuklu bulunan 18 hükümlüden 17 tanesi çeşitli tedbir kararlarıyla serbest bırakıldı, sadece Pervin Şenel Genç’in tutukluluğuna karar verildi...”

Başkanım öncelikle, tutuklu bulunan hükümlü yok, sadece tutuklu var!

Hükümlü suçu kesinleşmiş, verilen ceza süresini doldurmak ya da verilen cezaya katlanmak zorunda olan kişidir. Özgürlüğü elinden alınmıştır ancak ceza süresi bitince geri verilir.

Bu gözaltı da olabilir ya da yargı süreci devam ettiği içinde suçu kesinleşmiş değildir, belki de hiç suçu yoktur, serbest kalır.
Daha bürokratlarınızın suçu kesinleşmeden onları hükümlü sınıfına nasıl koyabilirsiniz?

Herhalde, her zamanki gibi, diliniz sürçtü.
Bundan sonra yazacaklarım benim kişisel görüşlerim...

Aziz Başkanım bir seneyi aşan bir süredir 44 yıllık arkadaşınız, Genel Sekreteriniz Pervin Hanım niçin içeride, önce bunu sorgulamak lazım, kendisi için bir şey yaptığından mı? Ben hiç sanmıyorum kendileriyle bir kere bile karşılaşmadım ama kalben bunu hissedebiliyorum. Yol arkadaşınız kadim dostunuz hala içeride İzmir’in müthiş sıcağında yaşamaya çalışırken, siz nasıl olurda 700.000 TL ye Mercedes’e binebiliyorsunuz? Hiç içiniz sızlamıyor mu?
İzmir tarihinde ilk kez bu kadar meclis üyeleri sorgulanıyor, neden?
İmar komisyon başkanı Dr. Sırrı Aydoğan, bir tıp doktoru olursa elbet soruşturmalar peşi sıra gelir, bir şehir plancısı, mimar, mühendis yok mudur?

Anladığım kadarıyla belediye başkanlığını çok seviyorsunuz, bırakmaya da niyetiniz yok. O zaman gelecek seçimde bir ilçenin belediye başkanlığına aday olun hem sevdiğiniz başkanlığa devam etmiş olursunuz, hem İzmirli hem de siz rahat edersiniz. Bu başkanlık sizi yaşlandırdı sitres sahibi yaptı benden söylemesi.
Notlarım...

İddialara göre, Tufan Eker’in sekreteri Yasemin Suretti, Yapı Tesisleri Şube Müdürü, İsa Bac’ın sekreteri, Serap Dursun İç Denetim Şube Müdürü olmuş. Bu iddialar doğru mudur?

Kordon trafiğe neden kapandı sorularına yanıt, Halfinger Atları araba sesinden ürküyormuş, araç trafiğine kapandı, fayton sefası neden olmuyor? Bu konunun tüm detaylarıyla yakında.

Bugün Üçkuyalar’da keşif yaptım her yeri fotoğrafladım ve bizzat inceledim, mahkeme dilekçelerini aldım. Tekrar söylüyorum bu iş olmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder