15 Temmuz 2012 Pazar

İzmir'de işler yolunda gitmiyor...

İzmir'de işler yolunda gitmiyor...
İzmir'de işler yolunda gitmiyor ama her şeye kılıf var, neden sorulara halkın sesine kulak tıkanıyor?

Dün gece söz meclisten içeri programını can kulağı ile dinledim.
Operasyon için, “Belediyeye, bir daldılar, baktılar ki olmadı”deniliyor...

Kimler daldı belediyeye, polisler mi? Bahsettiğiniz polis teşkilatı ise, siz bilmez misiniz ki polis elinde yargı kararı olmadan hiçbir yere baskın düzenleyemez. Yargıda polise hele siz bir dalın ardından bizler suç uydururuz mu demişlerdir. Yapmayın bu kadar yargıyı ayaklar altına almayın siz İzmir Büyükşehir Belediye Başkanısınız bu sözleri söylemeniz pek yakışık almıyor. Türkiye Cumhuriyeti Savcıları'nı bu kadar hafife almaya hiç kimsenin hakkı yoktur.

Madem dişe dokunur hiçbir şey yok, neden BERAAT yok? Bu sorunun cevabı nedir?

Pervin Hanım dirayetle, umutla hala içeride, madem bir suç yok neden 17 tutuklunun, bir kısmı ev hapsinde?

Madem Pervin Hanım için çok üzgünsünüz neden ortada bir suç var ise bu emri ben verdim. Neden ben dışarıdayım demiyorsunuz?

Ekonomi profesörü gibi konuştunuz, İzmir’i bıraktınız Türkiye ekonomisine el attınız, madem ekonomiye girdiniz ben size birkaç soru sorsam cevaplar mısınız?

Eğer metro söz verdiğiniz tarihte açılabilseydi ve metro çalışmaya başlasaydı, kazancımız ne kadar olacaktı maddi anlamda hiç hesapladınız mı?

Teleferik ihalesi sürekli ertelendi hatta mahkemelere taşındı, eğer teleferik devreye girseydi belediyenin kasasına ne kadar para girecekti hiç hesapladınız mı?

Fayton Sefası dediniz, “Uyuz Eşeğe” dönen atlar için mahkemelik oldunuz, iade etmediğiniz atları doyurdunuz, üstüne yeni atlar aldınız, ahırlar yaptınız, faytonlar aldınız, halen malzeme siparişi veriyorsunuz, ortada henüz bir şey yok.( Bu konu için oldukça ciddi yazı hazırladım yakında)

Tüm bu hesapları ben kendimce yaptığımda vah, vah diyorum. İzmir yeteri kadar kaybetti sakın ola Türkiye çapında bir şeyler düşünmeyin.
Kordon trafiği için “ kordon trafikten yük almıyor” Allah aşkına nasıl yük almıyor. Hangi amaçla Kordonboyunu trafiğe kapatırsınız, bu kime hizmettir. İdare mahkemesinde dava açılacağı söyleniyor, o zaman ne yapacaksınız?

Yusuf Kenan Çakar için “ Kötüye bir tırmanış var” dediniz, siz kendinizi iyiye doğru tırmanmada mı görüyorsunuz. Bir Belediye Başkanı olarak “ bu beyefendiniz acizliğini gösterir” dediniz, bu size yakıştı mı?

ADALET İSTİYORUM söylemini ilk kez Torbalı mitinginde söyledim dediniz, ama ben araştırdım bu söyleminizi ilk kez Torbalı mitinginden dört gün önce söylediniz aynen bu ifadelerle. “ Bu oyunu kurandan başka bilen yok. Biz sadece adalet istiyoruz. Buradan, Sayın Başbakan ve Sayın Cumhurbaşkanını? Adalete çağırıyorum?

Galiba, siz söylediklerinizi unutuyorsunuz.

Metro neden bitmiyor başkanım sorusuna, büyük başkandan yanıtlar.
2009 ; “İyi niyetle, azimle çalışıyoruz, metro, kesinlikle bitecek”
 
Metro bitecekte ne zaman?

“Metro kesinlikle bitecek. 62 yaşındayım. Azmin elinden hiçbir şeyin kurtulduğunu görmedim. Metroda da azimle, kararlılıkla çalışıyoruz. Bitireceğiz”

Şimdi çok şükür 64 yaşındasınız, hala metro bitmedi.

“3Mart 2009: Üç İstasyonu (İzmirspor,Hatay,Göztepe) en kısa zamanda açmak mümkün.İki istasyon bittikten sonra raylar döşenecek.Firmanın sahibi burada: ya 2009’un sonuna kadar burayı bitirecek ya da kendini bitirecek.Ben söz veriyorum, 31 Aralık akşamı metro o çalışmaya başlamazsa kendisi bilir. Ben de ne yapacağımı bilirim.”

Biz ne yaptığınızı ne gördük nede işittik, bizler görmeden ne ceza verdiniz?

Metro ihalesi ilk yapıldığında, “Üçyol-Üçkuyular metro hattı işinde sorun çıkmaması için seçici davrandık”

Ne kadar seçici olduğunuzu tüm hemşerileriniz gördü, hatta görmekle kalmayıp acıyla izlediler.

25 Nisan 2009:” Ocak ayında metronun devreye girmesi için inşaat çalışmalarını her gün, her an izliyoruz. 24 saat takip ettiğimiz bir iş. Uykuda bile metroyu hesaplıyoruz.”

Birde izlemeseydiniz neler olurdu kim bilir? Yoksa rüyalarınızda metroyu bitirdim sanıp hala rüya âleminde misiniz?

30 Mart 2011: “Gün vermiyorum ama bir sabah bakmışsınız ki bu dört istasyon açılmış”

Bu sabah ne zaman gelecek başkanım, ben çocukken babacığıma ne zaman bayram olacak diye sorduğumda “ yatcaz kalkcaz, sonra yine yatcaz kalkcaz birde bakmışın bayram gelmiş derdi. Bu da ona benzedi çok yaşayın başkanım eski çocukluk günlerimi hatırlıyorum bu söylemlerinizi duydukça.

Siz çok yaşayın Başkanım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder