27 Temmuz 2012 Cuma

O Bakış Neydi Başkanım?

O Bakış Neydi Başkanım?
Bugün 19 Temmuz 2012 tarihinde“Fayton Sefasını” izlemek için saat 17.30 dan itibaren Kordon'da yerimi aldım, 19.00 sularında, atlar Kordon'da belirdi, atların karşıdan gelişlerini görünce nihayet dedim, İzmir Büyükşehir Belediyesi geçte olsa İzmirli'yi fayton sefasına kavuşturdu, diye atların yanına, yaklaştım, ne göreyim atlardan biri, pıt,pıt dışkısını yerlere yapıyor, o an elimde fotoğraf makinem olmasına karşın şaşkınlığımdan deklanşöre basamadım,dolayısıyla o anı fotoğraflayamadım, ardından diğer at, sonrasında diğer at, idrarını yapmaz mı. Yok, artık derken atların beş tanesinde gübre torbası olduğunu, diğerlerin ise atış serbest pozisyonunda olduğunu gördüm.



Ben hayretler içindeyken, Büyük Başkan Aziz Kocaoğlu kurmaylarıyla, küçük dağları ben yarattım edasıyla belirdi, sanırsınız büyük bir savaşı kazanmış, dudakları fiyonk vaziyette,yüzünde büyük bir mutluluk vardı, sanki bitmeyen metro açılışı yapıyor edasıyla, tüm basın, TV kameraları karşısında yerini aldı, “efendim Kordon'u güzelleştiriyoruz” diye söze başladı, sağıma baktım İzmir Ticaret Odası Başkanı Ekrem Demirtaş yanındaki beyefendiye bizim faytonlar daha güzeldi demez mi, bu arada Aziz Başkan'ın, konuşması tam bitince, ben atıldım” başkanım bu atların gübre torbaları yok yerleri kirletiyorlar” dedim. Demez olaydım, Başkan bana bir bakış baktı, o an atlar gibi, atış serbest pozisyonuna düştüm, inanın hayatım boyunca bana hiç kimse böyle bakmamıştı, herhalde bu akşam uyumam mümkün değil, çok korktum başkanım.

Uzun zamandır düşünüyorum, başkanın bu gücü nereden geliyor diye, şimdi çözdüm korkarım CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na bu bakışın aynısını yaptıysanız, eğer tabii ki, her dediğinizi yaptırırsınız. O ne bakıştı öyle, şaka etmiyorum, abartmıyorum da gerçekten Clark Gable bile bu bakışı yapamaz. Ölene kadar hafızamdan silinmeyecek.

Neyse biz atlara geri dönelim...

Atları zapt etmek için fayton kullanıcıların yanında bulunan diğer, görevli vatandaşlarca, atların boynuna sarılmış vaziyette adeta atlara yalvarıyor pozisyonlarındaydılar.

“ Sakin ol kızım, sakin ol”


Fayton kullanıcılarının üzerinde siyah pantolon, siyah yelek ve içlerinde uzun kollu beyaz gömlek, başlarında ise siyah kasket vardı. Bu kıyafeti kim seçti Allah aşkına, sıcaktan nefes alınamayan güzel İzmir’imizde bu faytoncu kardeşlerimiz, öğle sıcağında da bu kıyafetlerle kordon boyuna çıkmazlar inşallah.



En komiği ise, atların serbest atış yaptıkları dışkıları, mekân sahipleri tarafından ellerinde hortumlarla yıkamalarıdır.

Böyle mi Kordon boyunu güzelliklere, açıyorsunuz başkanım. Bu mudur yani, böyle bir belediyecilik olmaz olmamalı. Bildiğiniz üzere ben Amerika’da yaşadım, New york da Fayton sefası var Central parkta tüm turistlerin ilgi odağıdır, orada fayton kullanan kişiler yılda en az 100 bin dolar kazanır, fayton sahibi ise 150-200 bin dolar net kazanır, New york Belediyesi, bu faytonların kazancına göz dikip, burada çok rant var diye belediye olarak faytonculuğa soyunmamışlardır. Belediye sadece atların tüzüğe uygun olup olmadığına, bakar.

Herhalde belediye olarak her sorunu çözdünüz, işsizlikten, faytonlara bir el atalım mı dediniz?

Allah aşkına siz belediye mi siniz yoksa faytoncu mu?


Bırakın bu işi, gerçek sahipleri yapsın, bugüne kadar kimsenin bir şikâyeti yoktu, kim verdi bu aklı size çok merak ediyorum. Vakti zamanında bu işi İzmir Ticaret Odası denedi olmadı, o yapamadı ben yaptım demek mi amacınız? Bence olmadı be başkanım, hem de hiç olmadı. Tekrar söylüyorum bu faytonlar, korkarım bir kazaya sebebiyet verecek ben yerinde gördüm ve benim kanaatim budur.

Başkanım siz at işiyle uğraşırken, ben harıl, harıl çalışıyorum, bu metro neden bitmiyor diye, yakında ya sizden saklanan yada sizin bilip, bilmezden geldiğiniz sorunu kamuoyuyla paylaşacağım, siz zahmet buyurmayın, sizin çok işiniz var ilçe başkanlık seçimleri, il başkanlık seçimleri, kurultaydı derken çok yoruldunuz, haklısınız bunun üzerine, birde belediyecilik hiç çekilmez değil mi?

Başkanım şu anda, Anayasası olmayan bir kenti idare ediyorsunuz, acaba bunun farkında mısınız, “Kentin Anayasası” dediğiniz 25 binlik planlar iptal olduğuna göre, anayasaya bağlı çalışan yasalar da iptal olmuş demektir. Bu konuyu derinlemesine yazacağım.

1 yorum:

  1. Bir kredi ihtiyaciniz var mi? Eger bir is baslatmak için bir kredi ihtiyaci var mi? Eger bir is var ve isinizi genisletmek için bir kredi gerekiyor mu?
    Herhangi bir finansal karmasa içinde olan ve bir kredi ihtiyaci? Eger borçlari temizlemek için bir kredi gerekiyor mu? Ne olursa olsun kredi sorunlari, burada 3% düsük ve uygun faiz oranlari kredi sunmak olarak yardimcidir. Bize bugün, E-posta:(garrycoleman_loanoffice@yahoo.com) Daha fazla bilgi için.

    Isim: ___________________________
    Soyadi: ____________________________
    Cinsiyet: _______________________________
    Medeni Hali: _______________________
    Adres: ______________________
    Sehir / Posta kodu: ______________________
    Ülke: ______________________________
    Dogum Tarihi: ________________________
    Kredi olarak Gerekli Miktari: ________________
    Kredi Süre: ________________________
    Aylik Gelirleri / yil: _________
    Meslek: ___________________________
    Kredi için Amaç: _____________________
    Telefon: ________________________________
    Faks: __________________________________
    Ingilizce biliyor musunuz?

    YanıtlaSil