7 Ekim 2012 Pazar

Takipteyim2

Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, tüm bürokratlarıyla birlikte Tarihi Havagazı Fabrikası’nda kampa girmiş.

Bu toplantıda Aziz Başkan 2013’e yönelik yol haritasını bürokratlarıyla birlikte yapacakmış, yatırımları, masaya yatıracakmış.

Geçtiğimiz yıl içerisinde de, kankanız yol arkadaşınız, Alaattin Yüksel’in memleketi, Salihli’de kampa girmiştiniz. O zamanlar Alaattin Yüksel CHP Genel Başkan Yardımcısı idi.

Salihli’de yapılan kampta, Aziz Başkan, bürokratlarıyla beyin fırtınası yapacak, diye basına yansımıştı.


Beyin fırtınası pek etki etmemiş olacak ki belediyede işler pek tıkırında gitmiyor ya da gidemiyor.

Şimdi yapılan kampa da yatırımlar yine masaya yatırılmış, yeni yatırımları boş geçin de elde olan yatırımlar neden bitirilemiyor ona bakın.

Ya da Büyük Usta Kayahan’ın şarkısı gibi ben nerede yanlış yaptım sorusuna bir yanıt bulalım.

“Limanda AVM'ye karşı çık, Buca’da AVM yap olur mu?” Demişiniz başkanım...
Ardından da eklemişiniz, “ Alsancak Liman’ına AVM’ye karşı çık, bangır, bangır bağır! Alsancak Stadı'nda AVM’ye karşı çık. Bangır bangır, bağır! Gel buraya Buca’nın göbeğine AVM yap. Olacak iş mi bu? Bunu kim nasıl söyler? “

Harikasınız başkanım ne güzel bağırıyorsunuz, yaptırmam da yaptırmam diye


Üçkuyular’da yapılan AVM de hiç sesiniz çıkmıyor, nedenini sorsam cevap alır mıyım?

Buca’da AVM yok peki kaç M - Migros olacak?

Alışveriş Merkezi yapmam, büyük süpermarket yaparım
“Kim güneşi balçıkla sıvamaya çalışır” Bu sözü kimin için söylediniz başkanım güneş kim oluyor hemşerileriniz pek anlayamadı.

“Dedikodunun adı şimdi duyum aldım olmuş. Aldığım duyumlara göre demek çok büyük adamın duyumları demek oluyor” Başkanım çok büyük adamın duyumları derken kim çok büyük adam kimi kast ediyorsunuz? Herhalde kendinizden söz etmiyorsunuz, çünkü siz son derece alçak gönüllü bir kişiliksiniz.

Kimdir bu büyük adam çok merak ettim, ben çıkaramadım da!
İzmirliler çok iyi bilir bir zamanlar Varyant’tan inerken hemen sol tarafta İzmir körfezine bakan bir restoran vardı, halk yararlanırdı. Şimdi ne oldu derseniz eğer, Aziz Kocaoğlu’nun Konuk Evi olmuş.
2005 yılında Şato Restoran'ın ihalesine çıkılmış, ihaleyi, Av. Aydın Öncel almış ve ihale iptal olmuş.

Kimdir bu Aydın Öncel derseniz eğer, hani iddianamede, Çankaya Çok Katlı Otopark ihalesinde "M A F Y A Y A ihale vermem" denilen kişidir Aydın Öncel.

Ne garip her ne ise bu kişiye verilen ihaleler, nedensiz, gerekçesiz iptal ediliyor...

Aziz Başkan'a nedenini niyesini sorsak bir cevap alabilir miyiz?
Bu konuyu enine boyuna araştırdım, ihale şartnamesini halen incelemekteyim, konunun tüm detaylarını sizlerle paylaşacağım. Gerçekten yok artık diyeceğiniz nitelikte. Şato Restoran Aziz Başkanın Konuk Evi oldu dediler, inanmadım.

Emin olmak için bugün Şato Restoran'ı aradım tel cevap vermedi. Bunun üzerine İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni aradım, santrale telefon numarasını sormak için. Santral bir saniye diye telefonu bağladı.
Telefona yanıt veren kişiye sordum, kalabalık bir gurupla yemek yemeğe gelmek istiyoruz.

“ Hanımefendi halka açık değil”


Neden eskiden yemek yiyorduk, düğünler olabiliyordu, şimdi neden olmuyor?

“ Aziz Başkan’ın Konuk Evi burası, başkan özel misafirlerini ağırlıyor”

Kapıdan olsa içeri bakamaz mıyız?

“Mümkün değil sadece başkanın misafirleri”

Kısaca Y A S A K Kardeşim Y A S A K durumları
Oldu mu ya başkan, hemşerilerinizin elinden önce teleferiğini, şimdi de Şato Restoranımı aldınız?

Aziz Başkanım siz ilklerin başkanısınız, radikal kararların başkanısınız, dünyada örneği olmayan pek çok ilklere imzanızı attınız.
Bugün ki yazımı Orson Welles’in bir sözüyle bitirmek istiyorum.

Birçok insan dolu ağızla konuşamayacak kadar terbiyelidir. Ama boş kafayla konuşmakta sakınca görmezler.


Gelecek yazımda, Bornova Belediyesi, Konak Belediyesi, ve ruhsatlarla ilgili epey bilgi paylaşacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder