27 Mart 2013 Çarşamba

Sanık Sıfatıyla Aziz Kocaoğlu



Sanık Sıfatıyla AZİZ KOCAOĞLU

Kamuoyunda Kıyak Plan olarak dillendirilen, planın davası 28.Mart.2013 Perşembe günü saat 09.00 da davası görülmeye başlayacak, isterseniz bu sürece nasıl gelindi bir inceleyelim.

Aziz Başkanın Baş Danışmanı Bilgin Erünal’ın paydaş olduğu plana, askı süresinde yaptığım itiraz her zaman ki gibi kabul görmedi. 

Bunun üzerine şansımı Mahalli İdareler birimine yapmış olduğum müracaatım neticesinde, İçişleri Bakanlığı soruşturma izni verdi. Danıştay’da soruşturma iznini onadı.

Ayrıca T.C Cumhuriyet Başsavcılığına yapmış olduğum müracaatımın neticesinde, 17. Sulh Ceza Mahkemesinde yarın saat 09.00 da sanık sıfatıyla, Aziz Kocaoğlu müşteki sıfatıyla Nivent Kurtuluş hâkimin karşısında yerimizi alacağız.

Elbet Aziz Kocaoğlu gelmeyecektir, avukatı kendilerini savunacaktır. Ben çok iyi hazırlandım, mahkemede yerimi alacağım.  Sizlerle yarın tüm gelişmeleri paylaşacağım.

Ben Yüce Türk Adaletine güveniyorum.

“Adaleti çiğneyen devlet adamlarını, cezalandırmayan milletler çökmek zorundadır.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder