6 Mart 2013 Çarşamba

YAZIKLAR OLSUN 1



Yazıklar Olsun 1
Günümüzün koşullarında, değerler değişti, bizim doğru dediklerimiz birer, birer yerlerini yanlışlara bıraktı. İnsanların değerleri yaptıklarıyla değil yapmadıklarıyla anılır oldu. Kişileri bindikleri arabaları, malları mülkleri, banka hesaplarına bakarak değerlendirmeye başladık. Sorgulamayı unuttuk, nedenleri, niçinler raflara kaldıran bir toplum olduk. kimin arabasına biniyorsak onun düdüğünü çalan bir toplum olduk.
Ortalıkta İSTİHDAM SAĞLIYORUM diyen kişilerin, aslında kendilerine rant sağladıklarını görmezden gelerek, onların değirmenlerine su taşıyan kamu görevlilerini alkışlayan bir toplum olduk.
Forbes Türkiye’nin en zengin kişileri sıralamasında 2. Sırayı alan, Çukurova Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Emin Karamehmet: 2,9 milyar dolar servetiyle, BMC çalışanlarını mağdur edebiliyorken,
Karamehmet, yatırım yapacağım diye İzmir’e gelse tüm kapılar açılmayacak mı? İmar planları derhal meclis kararlarıyla değişmeyecek mi?
Eee İSTİHDAM Sağlanacak! Kime sağlanacak kendilerine, kimse kimseyi kandırmasın!
Şimdi diyeceksiniz ki neden bunları yazdın diye, anlatayım efendim.
Beni yazılarımdan az çok tanıdınız, kim usulsüzlük yapıyorsa kendimce belki bir şeyleri düzeltebilirim diye gecemi gündüzüme kattım. Kendime ait bir zaman bırakmadan, bana yolladığınız tüm e-mailleri değerlendirdim.
Sorguladığım araştırdığım kişilerin kimliğini sorgulamadan yazdım, benim için her insan eşittir dedim. Bugün bir yakınımdan duyduğum sözler karşısında adeta yıkıldım, yazdığım konulardan nemalanıyormuşum, hatta rant kapısı yapmışım, akçeli işlere başlamışım.
Bunu söyleyen dostumun gözlerinin içine bakarak, sen bu söylediklerini inanarak mı söylüyorsun?
“Hayır, ben senin nasıl onurlu bir şekilde kendini yıpratarak konuların üzerine gittiğini biliyorum, uğraştığın kişiler çok büyük elbet bir çamur atıp seni itibarsızlaştırmak isteyeceklerdir, yoksa seni durduramayacaklarını anladılar bir dostun olarak dikkat et diyorum”
Koskoca guruplar usulsüzlük yapıyorlar yazmayım mı?
“ Sen yazıyorsun, yazdığın gazete böyle işlere bulaşmış olamaz mı?”
İzlenen haber benim yazdığım konuların hiç birine karışmadı, şunu yaz bunu yazma demedi, nasıl akçeli iş bu anlayamadım. Hem ben sadece yazmakla kalmıyorum ki, her yazdığım konuyu yargıya taşıyorum, soruşturma açtırıyorum.
Bir insan akçeli işler peşinde koşmuş olsa bir nefes alır, yazıyı yazdıktan sonra nemalanmak için bekler, ben beklemiyorum ki, yazımın hemen ardından suç duyurularımı yapıyorum. Suç duyurusu yaptığın bir konudan nasıl nemalanırsın ki?
Bugün Konak Belediyesi Bilgi Edinme Birimine İzlenen Haberin muhabiri Hande Hanım benim adıma 12 dilekçe götürdü, bu birimdeki hanım evrakları alıp bir alt kata inmiş, geri döndüğünde biz bunları kabul edemiyoruz demiş. Nivent Hanım kendisi gelsin öyle kabul edebiliriz diye ret etmişler.
Pardon, İdare Mahkemesi kalemi, T.C Cumhuriyet Savcılığı kalemi, Mahalli İdareler birimi benim yolladığım dilekçeleri kabul ederken siz niye kabul etmezsiniz? Yarın tekrar muhabir arkadaş gelecek dilekçeleri bırakmaya bu kez kabul edersiniz herhalde. Ha beni özlediyseniz, ayrıca kahvenizi içmeye gelirim merak buyurmayınız.
Benden birçok kesim rahatsız, ben olmasaydım eğer her şey tıkırında işleyecekti, imar planlarını kişilere özel çıkarabileceklerdi, ruhsat eklerine aykırı binalara yıkım kararı çıkmayacaktı. Ben birilerinin çarklarına çomak soktum, beni o çarkın içine alamadılar, rahatsızlandılar,
Beni tüh Kaka ilan ettiler, oysa ben yazdığım kişileri tanımam, her devirde bir mahallenin delisi çıkar,
Üşenmedim dosyalarımı karıştırdım bugüne kadar kimlerin işlerini bozmuşum, beraberce inceleyelim, daha sırada bir o kadar dosya var.
Karar No; Mül.Tef.Ku.Bşk 2010/115        Karar Tarihi 04.Mayıs 2010
Hakkında Ön inceleme yapılanlar; Aziz Kocaoğlu ve 144 meclis Üyesi
Giraud Planı
“İzmir büyükşehir belediyesinin sık, sık planlama kararı değiştirerek bütüncül planlama yaklaşımı içerisinde olmadığı, şehrin akciğerleri konumundaki 19,6 ha lık bir alanı şehrin gerekleri doğrultusunda planlamadığı ve planlama ilke ve esasları ile kamu yararı açısından bakıldığında doğal karakteri korunacak alanın konut alanına dönüştürülmesi uygun bulunmadığından…
Soruşturma izni verilmesine, İçişleri Bakanı Beşir Atalay
Bu plan iptal olmasaydı buraya en az 850 konut yapılacaktı,  soruşturma izninin ötesinde ayrıca Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurumu da yaptım. Yanılmıyorsam Mayıs ayında yargılamalar başlayacak, aslanlar gibi mahkemede yerimi alacağım.
Aziz Başkan, kime rant sağlamışız diye söylesin! 
Ben bilemedim akçeli işleri, acaba hisseme ne düşerdi dersiniz?
Karar No; Mül.Tef.Ku.Bşk 2011/379            Karar Tarihi 06 Eylül 2011
Hakkında Ön İnceleme yapılanlar
Gaziemir Belediye Başkanı Halil İbrahim Şenol, Mithat Kale, Mehmet Maraba, Tahir Tanışan
Optimum Alışveriş Merkezi Rönasans Gurubu
İnşaat ruhsat eklerine aykırı 6.18 m fazladan inşa edildiği ruhsat eki onaylı mimari projesinde yapılan incelemede 122.40 kotunun 0.00 kotu olarak alındığı ruhsat eki mimari projesinde aykırılık tespit edildiğinden…,
Soruşturma izni verilmesine, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin
Hatırlarsanız, bu alışveriş merkezi yapılırken benim şikâyetim üzerine yapı tatil zaptı tutularak aylarca inşaat durmuştu. Sonra ne oldu Gaziemir belediyesi meclisince İBB meclisince jet hızıyla planlar değişti inşaat usulsüz halden çıkarıldı. Usulüne uygun hale getirildi.
Ben yine bilemedim akçeli işleri, benim dışımda, bu alışveriş merkezinden kimler dükkân kaptı dersiniz? Ben biliyorum da neyse.
Bakalım Savcılık soruşturmasından ne çıkacak?
 Karar No; Mül.Tef.Ku.Bşk 2011/276        Karar Tarihi 08.Temmuz 2011
Hakkında Ön İnceleme Yapılan
Fevzi Aydın İzmir Büyükşehir Belediye Meclisi Eski Üyesi
Giraud Ailesinin sahip olduğu alanın büyük bir bölümü doğal karakteri korunacak alan ve bir bölümü sosyal donatı alanı iken İzmir Büyükşehir belediye başkanlığınca konut alanına çevrildiği.
Herhalde Giraud Planında soruşturma izni çıkan 144 meclis üyesine bir ilave edilmiş olacak.
Soruşturma İzni Verilmesine İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin
Kara No;    Mül.Tef.Ku.Bşk 2011/424               Kara Tarihi;  20 Eylül 2011
Hakkında Ön İnceleme Yapılanlar                     
Rıdvan Karakayalı Kemalpaşa Belediye Başkanı, Ekrem Gündüz belediye başkan yardımcısı, Halise Bölükbaşı, Mali hizmet müdürü.
“ Pazaryeri tahsis ücreti” adı altında tarife düzenlenmesinde isabet yoktur” denildiği, Soruşturma İzni Verilmesine             İçişleri Bakanı İdris Naim
Bu mücadeleyi ben mi vermeliydim, yoksa Pazarcılar Odası mı?
Bu kararın üzerine,  pazarcılar için,  birde valilikten karar çıkarttım.
İzmir Valiliği İl Mahalli İdareler B.05.4.VLK.035.07.00-250-12516/2350
Gelir İdaresi Grup Başkanı Osman DERELİ imzalı ,” 2464 sayılı Belediye gelirleri Kanununa göre, belediyelerce Pazar yerlerinin esnaf tarafından usulüne uygun izin alınmak suretiyle geçici olarak satış yapmak maksadıyla işgal edilmesi halinde işgal harcının alınması, bunun dışında herhangi bir bedelin alınmaması kararını çıkardım.
Ha bu karar ne kadar uygulanıyor oda ayrı bir muamma, belediyelerin asli görevlerinden biri Pazar yeri kurmaktır, kurulan pazaryerinin yapımı için pazarcılardan para alamazlar.
Karar No;    Mül.Tef.Ku.Bşk 2011/339         Karar Tarihi 08.Ağustos 2011
Hakkında Ön İnceleme Yapılanlar
Rıdvan Karakayalı Kemalpaşa Belediye Başkanı, Işın Karaca Başkan Yardımcısı, Sefa Yiğit İmar ve Şehircilik Müdürü
Benim kendi parsellerimle ilgili mahkeme kararlarını uygulamadığı için soruşturma izni verilmesine, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin
Karar No Mül.Tef.Ku.Bşk 2011/327             Karar Tarihi .01.Ağustos 2011 
Hakkında Ön İnceleme Yapılanlar
Aziz KOCAOĞLU ve beraberinde 89 Meclis Üyesi
16.04.2010 tarihli İBB meclisince oy çokluğu işle kabul edilen karar ile 1/25000 ölçekli İzmir Kentsel Nazım imar planının 6/18 nolu plan notunda değişikliklerle Urla’daki MÜLK SAHİPLERİNE HAKSIZ RANT SAĞLANDIĞI….
Soruşturma İzni Verilmesine, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin
Ayrıca Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusu yaptım, bu planlar içinde yakında mahkemede yerimi alacağım.
Ya ben ne aptalım buradan rant elde edemez miydim? 
Bu soruşturmalara gelecek yazımda devam edeceğim, yerim kalmadı,
Sonuç olarak, Yel Kayadan Ne Alır, Alırsa Tozunu Alır, Tozu Alınan Kayada, Pırıl, Pırıl Parlar. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder