28 Ocak 2013 Pazartesi

"AVM YAPTIRMAM"


07 Ocak 2013

AVM YAPTIRMAM!

Aman sakın başlığa bakıp, AVM yaptırmam sözü bana ait sanmayın.

Bu sözü geçmişte, Sn HAKAN TARTAN söylüyordu.

“AVM’ler artık kent merkezinde olmamalı. Ben o bölgenin belediye başkanı olarak söylüyorum; yetkimi ve haddimi bilen bir insan olarak oraya AVM’yi kurdurtmayacağım. Benim bölgemdeki 340 bin esnafın, 120 bini oradan direkt etkilenecek. Ben bu esnafların sesi olmaya devam edeceğim. Esnaf yapısı, trafik yapısı, tarihi yapısı bunların hepsi dikkate alınarak, kesinlikle bir AVM’ye karşıyım”

Diyen aynı başkan, herhalde bugün söylediklerinin arkasında durur!

“Baronlardan kurtulmalıyız, Onun için İzmir’in baronlarından da artık kurtulmak gerekir. Bu baronları herkes bir gün anlayacak. Her yerde bulunuyorlar. Ve her şeyi kendilerinin yönettiğini sanıyorlar”da demişiniz.

Hakan Başkanım kimdir bu baronlar?

E ne demişler,” dün dündür” bana kalırsa Hakan Başkan sözlerinin arkasında durur. Üçkuyular trafiğin en yoğun olduğu bölge, yoksa yanılıyor muyum?

Yaz, yaz bitiremedim, kalem tutan elim nasır tuttu yine anlatamadım. Bir kez daha deneyim.

Birçok veri var. Emlakcılar odasının 4.500,00TL rakamı, Konak Belediyesi’nin 2.Asliye Mahkemesinin 4.500,00TL rakamı, yine Konak Belediyesinin Komisyon rakamı 6.000,00TL rakamı daha ne yazayım. İzmir Ticaret Odasının 3.500,00TL rakamını mı, 6.Sulh Hukuk Mahkemesinin 2010 tarihli 3.00,00TL rakamını mı?

Beyler, kendi yerinizi satmıyorsunuz! Burası kamunun yeri değil mi?

Şimdi Konak Belediyesi 2 nolu komisyonu dirayetli durdu. Ama bazı, bazı yenildi. Tam tamına dört rakam vermiş encümene.

Meclis encümen tarafından Konak Belediyesi satışını öngördü ya, encümen ne yapsın.

Encümen çıkış yolu aradı ve Arşimet misali buldu. İlgili Emlak ve İstimlâk Müdürlüğüne hizmet alımı yap dedi. Hizmet alımı Emlak ve İstimlâk Müdürlüğü emlak birimi tarafından yapılması gerekirken İdari İşler tarafından yapıldı mı? Nasıl oldu bilmiyorum ama ;

Sn Coşkun KALKANLI diyorum sadece…

Siz bu işin neresindesiniz?

Bu üstteki konuya tekrar başka yazımda değineceğim. Encümenden karar çıkınca, şunu diyemeden geçemeyeceğim… Kayıtsız kalamayacağım, Emlak ve İstimlak Müdürlüğü antetli Meclis önergesi nasıl Başkanlık Önergesi oldu.

Hem de kayıtsız…Yayınlayacağım..

Bana gelen iddialara göre, DOĞUŞ’UN DİLEKÇESİNİN ÖZEL KALEMDE NE İŞİ VAR?

Gelelim konumuza, bu ilgili memur hangi firmaya hizmet alımını verdi. Bu ilgili memur doğrudan temini kimleri saf dışı yaparak yaptı? Encümen hizmet alımı sonucu elde edilen rakamı verecek mi?

VEREMEYECEK diyorum, YA SİZLER NE DİYORSUNUZ?

Başkanlık Önergeleri, meclisin olduğu gün gündeme alınmıyor mu? Dolayısıyla daha öncesinden yayınlanması gerekir. Emlak istimlak müdürlüğü antetli önerge demek ilgili müdürlüğün kaydına girmeden önerge olmaz. Bu Başkanlık Önergesi olur.

Meclis kararında emlak istimlâk müdürlüğü önergesi diye de bir karar çıkmaz. Başkanlık önergesi diye karar çıkar.

Yanlışsam lütfen söyleyin.

Bir sonraki yazımda bu konu ile ilgili meclis kararlarını yayınlayacağım. Hep birlikte irdeleriz.

Doğuş Gayrimenkul daha almadığı bir parseli nasıl olurda aktiflerinde gösterebilir diye sormuştum, kimse kulak asmadı.

Bakalım bu konuda yetkili makamlar ne diyecek hep birlikte göreceğiz. TANSAŞ MAĞAZALARI ile ilgilide kimse kulak asmamıştı lakin, ben inandığım her olayın takipçisiyim. Ve oldukça sabırlıyım, en nihayetinde haklılığımı elbet ispatlayacağım.

6165 ada ile ilgili kaç kopya dosya oluşturuldu? Özel kalem’den sorumlu başkan yardımcısı Veli Şakır’da bu dosyanın bir kopyası var mı? Bu iddialar doğrumudur? 6165 ada ile ilgili dosyanın olması gereken yer Emlak İstimlâk Müdürlüğünün emlak birimi değil midir?

Bana kalırsa, orada öyle yürekli üç bürokrat var ki anlatamam. Sn.KALKANLI çabanız boşa… Ayrıca üç tane de Meclis Üyesi de yanılmıyorsam bu satışa karşı.

Karabağlar Belediyesi sattı, Konak Belediyesinin satışı uzayacağa benziyor, bekledim her iki dosyayı, yetkili birimlere yollamayı umuyordum. Olmadı Konak Belediyesinde daha bu dosya çok bekler gibi. Karabağlar Belediyesinin satış dosyasının, tüm belgeleri hazır. ZİMMET çıkar mı dersiniz?

Yazının içeriğinde anlatmaya çalıştığım iki belgeyi sizlerle altta paylaşıyorum, yayınladığım evraktan anlaşılacağı gibi, evrakların her ikisinde ilgili müdürlüğün önergesi olmadığı ortadayken, başkanlık önergesi olarak meclise girmişken, kayıtlarda nasıl emlak istimlâk müdürlüğü önergesi olarak gösterilmiştir?

Gelecek yazımda MARTI ve ZEYBEK Hastanesinin tüm detaylarıyla değineceğim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder