19 Aralık 2011 Pazartesi

ADINI SİZ KOYUN

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Adını Siz Koyun


Bu ülkede usulsüz ihaleler vereceksin yandaşlarına arka çıkacaksın ve toplum mitingler düzenleyerek bu kişileri, KAHRAMAN yapacak. Gerekçe olarak ta senin hırsızın benim hırsızım münakaşaları yapılacak. Burada A partisinin B partisinin çaldıkları tartışılacak sen daha fazla çaldın benim ki seninkini yanında devede kulak Kayseri’yi unutmadık vs, vs. Nedir Allah aşkına? Benim yazılarımın altına yapılan yorumlara baktım beni ellerinden gelse LİNÇ EDECEKLER. Oysa ben gerçekten yıllardır yılmadan mücadele ettim ne için yarınlarımız için bu benim ferdi mücadelem değildi toplum için yaptığım bir mücadele idi. Güzel İzmir’imizde sen ben bizim oğlanların at koşturamayacağı bir belediye hayali kurmuştum. Evet, benim hayalim olan HUZUREVİNİ yaptırmadılar. Neden belediye ile ahbap çavuş ilişkilerim yok diye son kez söylüyorum İzmir’in yüz binlerinde de vardım, 1/1000 ve 1/5000 liklerim de Bakanlık tarafından kamu yararı olduğu için yapılmıştı. Tüm kurum görüşlerimde vardı. Olmadı. Neyse artık bunların hiçbirinin önemi yok. Ben Yokum artık. Tüm Belediyeler rahat etsin istedikleri gibi at koştursunlar rahat bir nefes alsınlar.
2009 yerel seçimlerinde usulsüz yapılan harcamalar,23 Nisan şenliklerinde dağıtılmış olarak gösterilmesinden rahatsız olan benim gözümde KAHRAMAN olan bu genç için de olur olmaz sözler sarf edilmesi ise beni gerçekten korkutmakta. Beni alkışlamadınız bari bu gence yorumlarınızla saldırıda bulunmayın. Elbet benim bıraktığım bu savaşı birileri sürdürecektir. Sürdürmelidir.
Haksızlıklarla olan mücadelem benim ilk değildi. Bugüne kadar sakladığım söylemediğim bir mücadelemin bir örneğini altta sizlere sunuyorum.Yıllar evvel 2004 senesinde Türkiye İş Bankası Tüketici kredilerinde usulsüz yapıyor diye Maliye Bakanlığına da suç duyurusunda bulunmuştum. Geçtiğimiz günlerde gazetelere yansıyan İŞ Bankasına 700.000.000 TL rekor ceza diye başlıkları hatırlayacaksınız eminim. Başka söze gerek yok sanırım.Bugüne kadar bana destek veren Egenin Sesi'ne gerçekten teşekkür ederim. Sevgili Sinan Kara benim gözümde gerçek bir gazetecidir. Onun yeri Ulusal Basındır.Sevgiyle KalınNivent KURTULUŞ---------------------------------------------------------Maliye Bakanlığı Gelirler Genel MüdürlüğüneUlus - AnkaraTüketici kredisi ihtiyacım olduğu için,arkadaşlarımdan hangi bankanın daha uygun olduğu hakkında bilgiler toparladım.Kendimde her hangi bir bankadan kredi geri ödeme tablosunu aldım.İş Bankasından bir arkadaşımın kullandığı tüketici kredisi geri ödeme planını aldım,banka şubesinden kendi ihtiyacım olan tutar kadar ödeme planı istediğimde bu planı kredi kullandıktan sonra verdiklerini tarafıma bildirdiler.Arkadaşımın ödeme planını incelediğimde tabloda çelişki gördüm diğer iki üç bankadan da ödeme tablosu istediğimde İş Bankası hariç diğer bankaların uygulamalarının aynı olduğunu ancak İş Bankasının aşağıda belirtilen bir takım farklı uygulamalar yaptığını gözlemledim,şöyle ki• Ödeme tablosunda anapara,faiz,fon+vergi yazılı olduğu halde kalan ana para sütunu bulunmamaktadır.Buna bağlı olarak yaptığım gözlemde aynı miktar kredi ile ilgili diğer bankaların ödeme planının tam tersi uygulandığını gördüm.Bankaya sebebini sorduğumda biz önce anaparanızı düşüyoruz gibi bir cevap aldım.Arkadaşımın kullanmış olduğu üzerinden yedi ay geçen ödeme tablosundaki ana paraları topladım kullanılan krediden düştüm ilk anda bana çok avantajlı (diğer bankalarla ) bir mebla ortaya çıktı arkadaşıma bu krediyi şu an kapatsan bu kadar az mı para ödeyeceksin diye sorduğumda oda bankasına sordu karşımıza diğer bankaların uygulamış olduğu tablodaki kalan anapara miktarı iletildi.• Bu konuyu düşünmeye başladığımda bazı sonuçlara vardım.. Muhasebecime danıştım kendisi bana doğru düşündüğümü söyledi,• İş Bankası Muhasebe kayıtlarına ters işlem yaparak faiz üzerinden alınan vergi ve fonların kredi süresinin son ayına tekabül eden kısmını ilk ay ödediğini dolayısıyla takip eden diğer aylarda da aynı sistemi uygulayarak ödemesi gereken vergileri öteleyerek haksız bir şekilde kendisine bir kaynak yarattığını ve maliyenin aleyhine bir uygulama olduğu kanaatine vardım.• Keza faiz gelirleri açısından da olaya bakıldığında kurumlar vergisi bakımından da öteleme suretiyle çok büyük bir vergi kaybının oluştuğunu görmekteyim.• İş Bankasına sorduğumda bu uygulamanın senelerdir kendilerince yapıldığını söylediler,yukarıdaki tespitlerimi yıllık faizlerinin %50 %60 olduğu dönemlerde vergi kaybının çok daha vahim rakamlarda olduğu ,uzun vadeli kredilerde ( 36 ay 48 ay 60 ay ) hesabını yapamadığım yüksek meblalar da olduğunu gördüm.Nivent KURTULUŞ 22 Kasım 2004---------------------------------------------------------MALİYE BAKANLIĞIGELİRLER GENEL MÜDÜRLÜĞÜANKARA06.01.2005İlgi; Gelirler Genel Müdürlüğü 102149 no ile kayıtlı 26.11.2004 tarihli dilekçemİlgide belirtilen tarih ve sayı ile Gelirler Genel Müdürlüğü evrakına kaydedilen dilekçemle, İş Bankası tarafından yürütülmekte olan bir uygulama ile Devletin, Maliyenin milyarlarca, belki de trilyonlarca vergi kaybına uğratılmakta olduğunu ihbar etmiştim.Bu dilekçemi verdiğim tarihten sonraki günlerde İmar Bankası ve yöneticileri hakkında yürütülen soruşturmada, anılan banka yöneticilerinin benim dilekçemle ayrıntıları ile anlattığım tarzda benzer hatta aynı tip işlemler dolayısıyla da vergi kaçırma eylemi yüzündende suçlandıklarını basından takip ettim.Genel müdürlüğünüzce, muhbirlik dilekçem hakkında tarafıma hiçbir bilgi verilmedi. Yaklaşık bir buçuk aya yakın bir zaman geçti, nerede ise dilekçelere cevap süresiyle ilgili 60 günlük süre dolmak üzeredir.Arz ettiğim sebeplerle;1. Dilekçemim akıbeti ile ilgili olarak tarafıma bilgi verilmesiniSaygılarımla Nivent KURTULUŞ---------------------------------------------------------------------Saklı Cennet hakkında yazdığım yazılarla ilgili gelen açıklamayı yayın ilkeleri gereği yayınlıyorum:Sayın Muhatap,Müvekkilim şirket Vİ-PER Makine Temizlik İnsan Kaynakları Tur. San. Tic. Ltd. Şti. nin yasalara uygun bir şekilde kiralamış olduğu Saklı Cennet adı ile maruf tesis hakkında 25.11.2010, 30.11.2010, 20.04.2011 ve son olarak 30.04.2011 tarihli sayılarınızda SAKLI CENNET hakkında yazılan aslı astarı olmayan dayanaksız yazıların tekzip edilmesi gereği doğmuştur.Her ne kadar gazetecilik mesleğinin demokrasisisin vazgeçilmez unsuru ve yasama yürütme ve yargının yanında dördüncü bir erk olduğuna inancımız varsa da bu gücün bu kadar pervasız ve kötü niyetli olarak kullanılmasına da aynı inancı taşımaktayız. Aşağıdaki hususlarda gerçek bilginin halka verilmesinin teminen ilgili yazıların yazıldığı sütunda aynı şekilde yer verilerek tekzip edilmemesi halinde yasal yollara başvuracağımızı ihtar ederiz.1- Tesis hakkında Birol Soylu’nun ortak olduğu iddiası doğru değildir. İşletmeci şirketin Ticaret Sicil kayıtları bu konuda açıktır. Ayrıca kira sözleşmesi de müvekkilim Vİ-per şirketine aittir. Birol Soylu sadece işletmecilik deneyimleri konusunda danışmanlık yapmıştır. Başkaca bir sıfatı yoktur.2- Tesisin adı Saklı Cennet olsa da halen konumu ve sunulanlar bakımından kar getiren bir tesis olamamıştır. Bu yüzden arpalık gibi sunulması son derece gülünçtür. Müşteri kitlesi son derece kısıtlı ve sadece düğün ve eğlence mekanı olarak kullanılabilecek olan tesisin İzmir’e uzaklığı ve Kemalpaşa popülaritesinin tek başına bu tesisi zannedildiği kadar ihya etmesi bir hayaldir. Bu konuda uzaktan ağzının suyunu akıtanlar tesisin başına geçtiklerinde veya incelediklerinde bu gerçeği tokat gibi hissedeceklerdir.3- Tesisin 100 kişiden az olmamak üzere fiyatlarını yazmış olduğunuz o kadar yürekten çağırma beni isimli yazıda Nivent Kurtuluş’u son derece yürekten çağırıyoruz. Bahsettiğiniz fiyatlar özel ve içkili menülerdir. İçkisiz yemek meni fiyatlarımız Tavuk menü 18 TL, Et menü 23 TL ve Çocuk menü 12,5 TL sıdır.Yukarıda bahsi geçen yazıların tekzibine dair yazımızın yayınlanmasını, aksi halde tesisimizin hem haksız ve dayanaksız olarak bir arpalık olarak göstermeniz hem de fiyatlarını bilerek yüksek göstermiş olmanız sebebiyle yasal yollara başvuracağımızı ihtar ve ihbar ederiz.Saygılarımızla,Vi-per Ltd. Şti. vekiliAv. Servet Bediroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder