19 Aralık 2011 Pazartesi

HANGİSİ DOĞRU

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Hangisi Doğru?

21 Nisan 2011 Tarihinde Posta Gazetesi'nin Ege ekinde Sayın Birol Soylu bir açıklama yapmış. Benim yazımın hemen ertesi günü haberde  "Birol Soylu, Kemalpaşa’daki Saklı Cennet adlı mekânının Büyükşehir tarafından kendisine hediye edildiği iddialarına ilk kez Ege Postası aracılığıyla yanıt verdi." Birol Soylu Saklı Cennet isimli mekânın kendisine yerel seçim çalışmalarındaki başarısı nedeniyle Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu tarafından peşkeş çekildiği haberlerine sitem ederken, iddiaların gerçeği yansıtmadığını ve mekânda sadece bir dönem hisse karşılığı koordinatörlük yaptığını açıkladı.
Şimdi gelelim açılış yapıldığında basında geçen ve Sayın Birol Soylunun Mekânı olan Saklı Cennet Sitesinde geçen haberlere de birlikte bir göz atalım. O zaman ben mi halkı yanıltıyorum yoksa kendilerimi yanıltıyor siz karar verin.
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, Kemalpaşa Belediye Başkanı Rıdvan Karakayalı ile Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa İnce Yukarı Kızılca eski Belediye Başkanı Vahap Poyraz tarafından gerçekleştirildi İşletme Sahibi Birol Soylu, yaptığı konuşmada, Amacımız, Saklı cenneti bir marka haline getirmek dedi. Soylu, “Saklı Cennet adının önünde, Yukarı Kızılca adının anılmasında fayda görüyorum. Çünkü Yukarı Kızılca, doğasıyla, yeşiliyle çok farklı bir belde. Yukarı Kızılca’nın, Türkiye’de isim yapmış, Şirince’den, Kaz Dağları’ndan, Akçay’dan, Edremit’ten bir farkı yok. Buradaki çalışanlarımız Kızılca’da ikamet eden vatandaşlarımız. Buranın esnafından alışveriş yapmaktayız. Buranın gerçek sahibi sizlersiniz. Bizler emanetçiyiz. Biz bu emanete sahip çıkacağımıza söz veriyoruz. Sizlerde mekânın sahibi olarak, buraya sahip çıkın.” dedi.Şimdi siz karar verin kim doğruyu söylüyor. Hem benim derdim Sayın Birol Soylu değil, Ahmet, Mehmet’te olabilirdi kiralayan, burada bahsetmek istediğim böylesine bir yeri 850.TL ye verilmesi ve bundan dolayı Kamu Zararı oluşmasıdır.Madem bu kadar kendilerinden eminler o halde beni mahkemeye versinler yalan haber yapıyor diye. Aslında bu konuyu Mahalli idareler il müdürlüğü incelemelidir. Bu konu için bizzat müfettiş talep edilmesini sağlayacağım ve kim haklı kim haksız bakanlığın müfettişleri karar versin. Ben hodri meydan diyorum.Posta gazetesinde Sayın Birol Soylu Arena’nın genel koordinatörlüğünü yaptığını söylüyor buranın ruhsatı var mı? Duyduğuma göre Karşıyaka Belediyesine bağlı iken büfe ruhsatı verilmiş. Bu günkü ruhsatı yine büfemi yoksa nedir? Bunu biliyor mu? Sayın Soylu acaba?Tarafıma birçok telkin geliyor ateşle oynuyorsun, bal kovanlarına çomak sokuyorsun diye. Halkın gücü En Büyük Güçtür! Bu gerçeği lütfen göz ardı etmeyin.Sayın Sinan KARA’YA sizlerin nezdinde teşekkür ediyorum, yazılarım kendisinin de başını ağrıtmasına karşın. Noktasına virgülüne dokunmadan yayınlatıyor. Bu imkânı bana hiçbir basın veremez. Bunu biliyorum TEŞEKKÜRLER Ege’nin Sesi.Notlarım• İzmir büyükşehir Belediyesinden 20.04.2011 Tarihinde Genel Sekreter Serpil Baran tarafından sorduğum sorulara cevap gelmiş. Bu cevapları sizlerle paylaşacağım. Eminim siz de benim kadar şaşıracaksınız.• Kemalpaşa Pazaryeri ile ilgili problemi tüm ayrıntılarıyla açacağım, evraklarım tam oluşmadı. Bilirsiniz incelemeden asla yayınlamam.Birol Soylu’nun haberlerini alta koyuyorum, lütfen dikkatli okuyun ki gerçeklerin nasıl kelime oyunlarının arkasına gizlendiğini görün.Sözlerimi La Bruyere bir sözüyle bitiriyorum: “Gerçeğe ancak tek yoldan gidilir, ama ondan uzaklaşmak için binlerce yol vardır.” Sağlıkla KalınÇürük Elmacı Nivent Kurtuluş
İşte O Açıklamalar:
http://www.egepostasi.com/index.php?h=3171

1 yorum:

  1. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
    varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
    Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
    Esnek Kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
    FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com

    YanıtlaSil