19 Aralık 2011 Pazartesi

VAY BABAM VAY

 
 


Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Vay Babam Vay
Bu gün sizlere söz verdiğim gibi polis tutanaklarına geçen ifadeden önce İzmir belediyesine imtihansız, sözlü mülakatlarla yeni eleman alımından söz etmek istiyorum.
İzmirli olarak İzmir’in gençliğinden elaman alımı olmaması beni oldukça rahatsız etmekte.
Neden İzmirlinin işe ihtiyacı yok mudur?
Bana okuyucularımdan gelen e-mail ve telefonlar umarım doğru değildir. Ama elçiye zeval olmazmış bana aktarılan konuları yetkililere sormak istiyorum. İZULAŞ, İZELMAN, İZDENİZ, İZENERJİ, ve İTFAİYE yeni elemanlar alınacakmış. Sınavsız mülakatla peki bizler nereden bileceğiz bu mülakatlar nasıl yapılıyor. Hangi kriterler devreye girecek.
Alınacak kişi sayısı öyle 50-100 kişi de değilmiş 1000 kişinin üstünde eleman. Vay babam vay.
Alınacak sözleşmeli elamanlar da Tokat ve Tunceli’den ve elbet Bornova ilçesindenmiş. Hadi Bornova ilçesinin ayrıcalığına alıştık da diğer iki il neyin nesi. Umarım bunlar sadece ve sadece iddiadır. Eğer değil ise, Vay babam vay
Hele bir iddia var ki evlere şenlik Tokat ve Tunceli den gelen otobüs dolusu insanlar tepecik otellerinde mülakatları beklemekteymiş. Gelen kişiler bu arada da fuarı da dolaşmış olurlar. Bir taşla iki kuş. Vay babam vay.
Bu iş ilanı pazar günüde Yeniasır gazetesinde yayınlandığı da iddialar arasında. Bu arada pazartesinden itibaren mülakatlarda başlamış, İnsan kaynakları Rıza KAYACI tarafından. Umarım buda doğru değildir.
Bir iddia ise Zabıta Daire Başkanı Sadık TUĞLUER’İN oğlu Ali TUĞLUER Bilgi İşlemde sözleşmeli eleman olarak işe başlamış. Kadrosu da şeflikmiş. Benimki de laf ne olarak başlayacak.  Düz eleman olarak mı? Sadık TUĞLUER’in de Bornova takımından olduğu da söylenmekte.
Çağrı ÇAVUŞOĞLU Grand Plazada Banket görevlisi olarak çalışmakta. Sürekli fazla mesaide, almakta. imiş. Peki, kim bu  şanşlı kişi derseniz Aziz KOCAOĞLU’NUN eşi Türkegül hanımın öz be öz yeğeni. Niye kendi şirketlerinde çalıştırmazlar ki.
Bana yorum yazan okuyucumun yorumu da oldukça düşündürücü geldi bana.
Sayın Nivent Hanım adımı yazamadığım için bağışlayın beni çünkü işimden olabilirim belediyede çalışmaktayım, işimden olabilirim çünkü ben taşerondan habel kader kadroya geçen bir işçiyim arkadamda yıllardır bu partiye emek vermemize rağmen ALAADDİN YÜKSEL dayılarımız yok.
Bu belediye evet arpalığa döndü bir bilgide ben vereyeim size eğer doğru çıkmaz ise bu mailden bana yazın size çocuklarımın üzerine yemin ediyorum adımıda yazacam ve sizde yayınlayın. Soyismi "ACAR" olan birCHP li meclis üyesinin kızı izfaşta müdür oğlu ise izenerjide müdür ve ne tesadüfki bu müdür olan süper çocuklardan biride daha önce alaaddin yüksek dayılarının/amcalarının iş yerinde çalışmış bu nasıl bir olaydır acaba Alaaddin yükselin iş yerinde yöneticimi yetiştiriliyor belediyeye? sağlıcakla kalın...
Geçen yazımda bahsetmiş olduğum polis tutanaklarına geçen kayıtların bir bölümünü yayınlıyorum. Gelecek yazımda devamı gelecek.
Hakan SAY’ın polis tutanaklarından alınmadır;
SORU; İfadenize ekleyeceğiniz başka hususlar var mıdır. Açıklayınız.
CEVAP; Ayrıca sizin ifadede sormadığınız ancak benim söyleyeceğim bir hususu aktarmak istiyorum. İzmir Büyükşehir belediyesi çeşitli yolsuzluklar yapar mesela çoğu hizmet alımında ilana çıkmadan hizmeti alır daha sonra parasını ödemez.
Ayrıca bu tür usulsüz işlerini de kurdurmuş olduğu İzmir Büyükşehir şirketlerine yaptırır. Ben Pervin Şenel Genç’in odasına 14.01.2011 Tarihinde Harun ARSLAN ile birlikte gittik. Pervin Hanım bana odasında 21.07.2008 tarihindeki CHP için 300.000 TL para aktarımı olayını bahsetti.
Hatta bana dedi ki bu işi kurcaladın mı deyince bende algılayamadığım için benim Halk Bankasındaki hesabıma para yatırıldığını düşünerek sevindim. Ancak ilerleyen konuşmalarda bu işin böyle olmadığını Pervin hanımın imalı bir şekilde 300.000 TL lik parayı CHP nin seçim işiyle alakalı bir konuda kullanıldığını belirtti…………….. devamı gelecek.
Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

1 yorum:

  1. i Sayin Igein, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi temsilcisi, is için kisisel bir kredi ihtiyacim var ki? Bu e-posta bize ilgileniyorsaniz eger biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek: Eger kredi transferi belge derhal ok ile devam etmek ( igein_h_yizevbekhai@admin.in.th )

    YanıtlaSil