19 Aralık 2011 Pazartesi

TEKRAR MERHABALAR

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Tekrar Merhabalar


   Bildiğiniz üzere son yazımda, kısa bir ara vereceğimi yazmıştım. Ama, bana öyle bir misyon yüklediniz ki sizlerin güvenine sırt çevirmeye daha fazla dayanamadım. Aldığım telefonları ve e-mailleri, görmezden gelemedim. Tatilimi yarıda kesip, gördüğüm lüzum üzerine yine aranıza döndüm.
   Aziz KOCAOĞLU’nun CNN Türk Televizyonunda yaptığıtalihsiz açıklamalar dönüş süremi kısalttı.
   Aziz beyin CNN Türk de yaptığı konuşmasında, bir İzmirli olarak, çok üzüldüm, neden derseniz?
   Konuşmanın dağınıklığı anlaşılır olmaması
   Program yöneticisi Cüneyt Bey “ izleyiciler anlamamış birçok Mailler geliyor doğrusu bende anlamadım” sözüne karşın” Ben anlattım herkes anlamıştır “diye sözünü bitirmesi.
   İşin gerçeği bende hiçbirşey anlamadım, sizlerinde bir şey anlamadığı kanaatindeyim. Bana kalırsa KOCAOĞLU’da ne anlattığınıanlamamıştır.
   Cüneyt Özdemir:“Ben anlamadım, ben anlamadıysam hiç kimse anlamamıştır. Sevgili seyircililer anladınız mı? Anladıysanız bana da anlatın”.
   Aziz Kocaoğlu:“Açık, açık söylüyorum. Mafya'ya otoparkı vermem diyorum”
   Cüneyt Özdemir: “Yani böyle bir kanun olur mu?”
   Aziz Kocaoğlu: “Kanun değil, kanunu bırakın. Kanuna uygun olarak vermem.”
   Peki, siz kendinizle çelişkiye düşmüyor musunuz? İhale kanunun da mafyaya ihale verilmez diye bir madde göremedim. Sizin uyguladığınız yeni bir ihale kanunu varda bizler mi bilmiyoruz.
   Şimdi kısaca hatırlayalım. Bu otopark ihalesi ne idi, neden iptal olmuştu. Asıl bu otoparkın ortağı olan Vakıflara neden kimse bir soru yöneltmedi. Ortada iptal olan bir ihale var.
   Şubat 2011 Tarihinde yapılan ihale de rakamlar 4 milyon TL ye kadar çıkıyor
   İhaleye katılan firmalardan biri Ada Park Otopark Renta-car Ltd adına Avukat Aydın ÖNCEL 4 milyon 410 bin TL vermiş.
   Hüseyin Oğulları Sedat BOZKURT hemen, hemen aynı rakamlara kadar çıkmış.
   Dokay Şirketi adına Salih ÖZEN ise ihale bedeli olarak 3 milyon TL ye yakın bir fiyat vermiş.
   İZELMAN ise 4 milyon 414bin TL vererek ihaleyi almış.
   Buraya kadar her şey güzel, ihale yapılmış ve ihale iptal olmuş. Madem iptal edecektiniz neden ihaleyi yaptınız.
   İptal etmenizden ötürü, buranın %50 ortağı olan Vakıfların 2 milyon 207 bin TL Bir kaybına sebep olmadınız mı?
   TV programlarında 4 milyon 414 bin TL lik bir kazancın olamayacağını da söylediniz. Buraya katılan firmalar zarar etse de bu parayı ödeyeceklerdi, dolayısıyla İzmir kazanacaktı.Neden engellediniz?
   Aziz KOCAOĞLU TV konuşmalarında ve basına verdiği demeçlerde Otopark ihalesi sorulduğunda MAFYA'ya ihale vermem diye üstüne basa, basa beyanlarda bulunuyor. Bende acaba haklımı kimdir bu MAFYA dediği kişiler diye google dan bir araştırma yaptım. İşin içinden çıkamadım. Beraberce bir inceleyelim MAFYA dediği kişileri.
   Hüseyin Oğulları Sedat BOZKURT; Bu kişi fakir fukara babası,ihtiyaç sahiplerine iş, aş temin ediyor. Toplu düğünler yapıyor. Cuma günleri ücretsiz kuru fasulye pilav günleri yapıyor. İhtiyaç sahiplerine ücretsiz kıyafet dağıtıyor. Eğer mafyalığın tanımı bu ise keşke bende bu mertebeye ulaşsam diyorum.
   Ayrıca Hüseyin Oğulları madem Mafya Konak Doğum evi arkasında İBB ye 100 metre uzaklıkta, emniyete 50 metre mesafede nasıl Oto Park Kiralayıp işletmişlerdir. Üstelik bu Oto Park İzmir Özel İlİdaresi tarafından kiralandığı söylenmektedir. Bu otoparkın resimlerini de altta sizler için yayınlayacağım.
   Eğer Mafya diye söylediği kişi, Hüseyin Oğulları Sedat BOZKURT ise o zaman İBB nin kendi sitesinde Sedat BOZKURT’la beraber, fotoğraf niye yayınladınız. Bu fotoğrafları da haberin altında yayınlayacağım.
   Gelelim Avukat Aydın ÖNCEL’e her şeyden evvel dört yıl hukuk okumuş üniversite mezunu bir kişiye Mafya yakıştırması yapması pek muhtemel görünmüyor. Aydın bey ayrıca, yanılmıyorsam Karabağlar il genel meclis üyeliğine de aday olmuş. Eğer Mafya yakıştırması bir hukukçuya yapıldıysa, diyecek söz bulamıyorum. Eğer bu kişi Mafya ise kardeşinin sizin omzunuzda, eli olacak kadar yakın fotoğraf karesine ne diyeceksiniz. Elbette omzunuzda eli olacak. Çünkü bu iki kardeş de İzmir ilinde seçkin kişiler arasında geçiyor. Bu fotoğraf karesini de altta sizler için yayınlayacağım.
   İhaleye katılan diğer firma, ise Dokay Şirketi Başkanı Salih ÖZEN bu firmada yıllardan beri araba kiralama işi yapan oldukça seçkin bir kuruluş.
   Geriye İZELMAN kalıyor, belediyeye ait olan bir şirketin MAFYA olması mümkün görünmüyor.
   O zaman MAFYA kim arkadaşlar,
   Aziz Başkan, bizim bilmediğimiz bir başka kişimi, katıldı bu ihaleye. O zaman söyleyin de HEMŞERİLERİNİZ bilgilensin.
   Gelecek yazımda çok ilginç konular sizleri bekliyor
   Sağlıkla Kalın
   Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş



2 yorum:

  1. Dikkat.

    Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun.
    Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com)

    Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor

    (1) Tam adi: ....................
    (2) Kredi Tutari: ...............
    (3) Kredi Süre: ..............
    Dogum (4) Tarih: .................
    (5) Cinsiyet: .........................
    (6) Medeni Hali: ...............
    (7) Ülke:
    (8) Devlet: .....................
    (9) Ev adresi: .........
    (10) Ofis adresi: .........
    Kredinin (11) Amaç:
    (12) E-posta adresi:
    (13) Telefon numarasi: ...........
    (14) Faks numarasi: .............

    Bay Web Luis

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, dünyanın her yerinden izleyiciler. Bugün dünyadaki herhangi bir ATM'de kullanılabilecek boş bir ATM kartı satın alan herkes için iyi haber. ATM'leri hacklemek için kullanılabilecek özel programlanmış ATM kartlarımız var. ATM kartları, mağazalarda ve şubelerde ATM'lerden nakit çekmek veya kart çekmek için kullanılabilir. Bu kartları dünyanın her yerinden ilgilenen tüm müşterilere sunuyoruz. Bir ATM kartını çekmek için günlük limit 5.000 $ ve mağaza içi harcama limiti, aradığınız kartın türüne ve ihtiyacınız olan ATM kartı sayısına (en az 5.000 AA aralığında) bağlı olarak 55.000 $ 'dır. ) 15 milyon ... USD SINIRSIZ THOMAS HACKERS'ımızla mali sorunlardan kaçının, borç yöneticisi veya mali sıkıntı içinde olan biri olmayın. Bu nedenle finansal sorunlarınıza hızlı bir çözüm bulmak için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Mali açıdan istikrarlı olduğunuzda onur duyacağız. Sertifikalıyız ve gizliliğiniz bizim için% 100 güvenlidir. Mali sorunlarınız için endişelenmeyin. Diğer çevrimiçi bilgisayar korsanlığı hizmetlerine ihtiyacınız varsa, bunları her zaman, her yerde sunuyoruz. E-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaşın: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Merhaba
    THOMAS FREDDIE HACKER kısıtlama olmaksızın
    E-posta thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çağrı / SMS: +1 (985) 465-8370
    Slogan: En hızlı ve en güvenilir hizmeti sunuyoruz.

    YanıtlaSil