19 Aralık 2011 Pazartesi

SORULARIM 2

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş

Sorularım 2

Bugün çok enteresan bir konuyu işleyeceğim. Bu konuyu yazmadan evvel Başkanlık makamına Aziz KOCAOĞLU’NA e-mail attım. Bugün işleyeceğim konuya ait bilgilendirme yazısı yolladım. Sonuna da Başkanım bu konuyla ilgili sancılı günler bekliyor dedim. Doğruysa diyemeyeceğim bir konu işleyeceğim çünkü ne yazık ki gerçek!
Bornova İlçesi HOMEROS VADİSİNDEKİ Göletleriniz çökmüş. Neden acaba dersiniz? PROJE HATASI ve İMALAT HATASI. Bu kaçıncı hata!
Sigorta şirketi XXXX Sigorta 10.09.2010 Tarihinde meydana gelen hasar ile ilgili açılan dosya incelenmesinde, Risk Sigortası Genel ve Özel şartlarına göre teminat harici olduğu ve herhangi bir ödeme yapılamayacağını bilgilerinize sunarız. Sonuç olarak üzerine bir bardak su için diyorlar.
İZSU projelerinde hatalar yapıldığını İZSU Müteahhitlerinin Sayın Başkana yazdığı ihbar mektuplarında “Ali ATEŞ Hasan Mani döneminde gerçekleştirilen bütün eski projelerde imzası olduğunu biliyorsunuz. Şu anda çıkarılan bütün işlerde proje hataları var, düzgün firmalar olarak ihale almakta zorlanıyoruz. Alacağımız işin proje hatalarından dolayı mağdur olmaktan korkuyoruz. Bütün projeler hala Ali Ateş’in yönlendirmesi ile yapılıyor kurum mahcup oluyor. Tekrar, tekrar yapılan yanlışlarla kurum zarara uğratılıyor” diye uzayıp giden mektup ta daha burada yazamayacağım birçok konu işlenmiş. Aziz Başkanında bu mektuplardan bilgisi var. Aksini söylerse elimde kanıtlarım var. Bilirsiniz evraksız konuşmam. Ali ATEŞ’İ ben tanır mıyım? Hayır, Bir düşmanlığım var mı? Hayır. İnanın sokakta yanımdan geçse tanımam sürekli onun adını zikrediyorum diye benden nefret ediyordur. Benim kişilerle sorunum asla yok ama kurumlarda bu kişiler hata yapıyorsa eğer, o zaman yazarım hiç kimse kusura bakmasın.
Dönelim biz konumuza Homeros Vadisindeki Göletler Çökmüş İmalat ve Proje Hatasından. Peki, bu hatanın parasını kim ödeyecek? Bu olay Kamu Malını zarar ettirmek yani Görevi Kötüye Kullanmak değil de nedir? Bu hatanın parası yine benim ve sizlerin cebinden çıkacak. Bana göre Artık Yeter!
Bu işi kim yapmış TXXXXX ÜXXX İZSU Denetim Görevlileri niye göletler yapılırken denetlememiş. İZSU da Projeyi kim çizmiş? Bu sorduğum sorulara elbet cevap alamayacağım. Ancak her zaman ki gibi suç duyurusu yapmak yine bana düşecek. Ama artık yoruldum benimde bir hayatım var. Bende insanım yetemiyorum, bu kadar da hata yapılmaz ki! Diğer belediyelerin dosyaları birikti okuyucularım sorup duruyor da Büyükşehir Belediyesi ile ilgili her gün yazsam yine yetemem.
Dünya su gününde KOCAOĞLU’DAN Su tasarrufu çağrısı “İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı, Dünya Su Günü nedeniyle yaptığı açıklamada, “Eğer idareli kullanmaya devam edersek, kentimiz uzun süre susuzluk çekmez” dedi” Güzel demişte siz biliyor musunuz? İzmir’de su kaçağı, hangi boyutta. Yerel basında hemen, hemen her gün İZSUDAN yatırım müjdesi haberleri var. Öncelikle mevcut olan yatırımları korumak lazım değil mi? Yapılan arıtma tesisleri ile ilgili olumsuzlukları, işlemeyen arıtma tesislerini kaleme alacağım. Trilyonlar harcanan ARSENİK ARITMA TESİSLERİ tam kapasite çalışıyor mu? Acaba bunu, biliyor muyuz? Gerekli analizler yapılıyor mu? Dersiniz! Mavişehir niye koku altında? Yakında tüm detayları ile sizlerle paylaşacağım. Üzülmemek elde değil.
Notlarım
      T.C Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı 2010/62027 numaralı dosya İZSU’YU kapsamakta bu dosyanın içeriği çok yakında
      06.07.2009 .20.08.2009 Tarihli İzmir Büyükşehir Belediyesin yazılan İZSU sorumluluğunda yapılan derelerin islah çalışmaları dosyaları bir hayli ilginç içeriği çok yakında.
      1995 yılında Encümen kararı ile Bornova İlçesine bağlı yerlerde bulunan taşocakları kapatma kararı bulunmasına rağmen böylesine önemli bir konunun ört bas edilerek, hatta Belediyeye ait İZBETON’UN faaliyetlerine devam etmesi doğrumudur?
      İZSU Şirketinin bizzat ıslahını yaptığı Çiğli Mavişehir arasındaki Bostanlı Çiğli deresinin ve benzeri yerlerde. Dere ıslahlarında kullanılan taşlar, ihaleye çıkılan şirket tarafından hangi taş ocaklarından gösterildiği ve hak ediş bedellerine göre uygun olup olmadığı hususu?
      Grand Plazayı sorgulayan müfettişler raporlarını yazmak için Ankara’ya döndüler. Giderken bir tenkit yazısı bırakmışlar ne acaba?

SözlerimiBalzac’ın bir sözüyle bitiriyorum  "Kanunlar örümcek ağları gibidir: zayıfları ağa yakalanır, güçlülerse ağı delip geçer."
Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent KURTULUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder