19 Aralık 2011 Pazartesi

BU BİR SİYASİ OPERSAYON DEĞİLDİR 1



Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Bu Bir Siyasi Operasyon Değildir -1-

Ortalıkta bilgi kirliliği alıp başını gitmiş durumda. Kimileri bu operasyon CHP ye yapılan bir operasyon demekte, kimileri ise zamanlama hatası demekte. Kısaca herkes seçimlere kilitlendiği için bu olaydan parti olarak nasıl nemalanırız peşinde oysa olaylar gerçekten çok vahim boyutta.Bir düşünün CHP nin Kalesi İzmir’de böylesine bir operasyonu başlatmak, AK Parti'nin idam sehpasının üzerine çıkmasından bir farkı yok. Peki, neden yapıldı bu operasyon AK Parti İzmir’i gerçekten istemiyor mu? Zannetmem eğer istemeseydi İzmir’le alakası olmayan iki gözde bakanını bu ilin birinci sıralarından aday göstermezdi. Buradaki sorun seçim öncesi spekülasyonlar değil bence. Eğer basına yansıtıldığı gibi ya da meydanlarda konuşulduğu gibi olsaydı bu zamanlama seçim sonrasına atılırdı. Aslında herkes bu gerçeği biliyor ama zikretmiyorlar bile her nedense her şey seçime endeksli ya…Bu süreç nasıl başladı önce onu bilelim, evet kırkın üstünde dosya sundum. Sizlerin kabul etmek istemediği birçok usulsüz ihaleleri olayları belgelemeye çalıştım. Birçok soruşturma izni aldım ne yazık ki basında hak ettiği yeri bulamadı gündem yoğun dendi. Soruşturma izni verilmeyen dosyalarımı ise, Büyükşehir belediyesi bilindik medyaya hemen servis etti, kocaman puntolarla Büyükşehir’in ‘işine’ devam ediyor soruşturma yok! Başlığın altında ise işkadını Nivent Kurtuluş ruhsat alamadığı için ……, oysa benim kazandığım mahkemeler basında yer almadı. Herkes beni usulsüz kanunsuz yerime ruhsat alamadığımdan ötürü savaş açtığımı sandı. Halen yine basına bakıyorum aynı ifadeler yer almakta. Benim üzerinde durduğum konu imar konularıydı beni zora sokan aynı belediyenin ranta dayalı yerleri, olmayacak planları geçirmelerinden dolayı yola çıktım. Bu bir hesaplaşma değildi adı her neyse. Ancak bu yolda sadece imar planları usulsüzlükleri yapılmadığını birçok konularda usulsüzlük dosyalarına ulaştım. Evet, bu dosyaları benim kadar kimse bilemez, tahmininizden büyük boyutta usulsüzlükler var. Niye kabullenmek istemiyorsunuz?Özel yetkili savcı bu işe nasıl başladı derseniz tüm gerçeği sizlerle paylaşacağım ortalıktaki bilgi kirliliğine son vermek adına. Grand Plazadan 2009 seçim öncesi seçim harcamalarını 23 Nisan şenliklerine giydiremeyeceğini söyleyen onurlu duyarlı korkusuz gençle bir şekilde yollarımız birleşti. Sırf bundan dolayı işten atılmıştı, tehdit alıyordu. Yapmaya zorlandığı işin usulsüz olduğunu biliyordu. Bu yüzden işten atılması canını bir hayli yakmıştı. Herkes gibi susmadı. Kendisini Başsavcı vekiline götürdüm oradan Özel yetkili savcı Sait beye yönlendirdim. Bu genç tüm baskılara rağmen geri adım atmadı. Bu arada valiliğe verdiğim dilekçe, valilik muakkipleri tarafından ifadelerimiz de alındı. Bu konuda ses çıkmaması onurlu gencin dışında, beni de rahatsız ediyordu neredeyse bir yıl geçmişti. Artık bu işten ses çıkmaz derken Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Başmüfettişleri İzmir’e gelmiş benimle görüşmek istediklerini bildirdiler. Hemen tüm işimi bırakıp tekrar ifade vermeye gittim. Soruşturma neredeyse bir ay sürmüştü tarafıma neticesiyle ilgili hiçbir bilgi verilmedi. Bundan da aklandılar dedik. Bahsettiğim onurlu gençle telefon trafiğimiz sürüyordu, Nivent hanım ben organize şubeye güveniyorum oradan mutlaka ses çıkacak diye söylüyordu. Evet, haklıydı sonuçta ses çıkmadı İzmir’e bomba düştü.Şimdi ise Grand Plaza çalışanlarından satın alma müdürü Fatoş Hanım, idari işler müdürü İlkben Hanım, catering müdürü Hasan Bey, depo sorumlusu Murat Bey organize şubede ifade vermişler. Büyükşehir Belediyesi avukatları niye ifade tutanaklarının bir nüshasını kendilerinden telaşla istemişler? Madem sorun yok nedir bu telaş efendiler? Madem verilemeyecek hiçbir hesabınız yok, her şey nizami!Tüm ayrıntılarıyla devam edecek…
Sağlıkla kalın
Çürük Elmacı Nivent KURTULUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder