19 Aralık 2011 Pazartesi

SORAMADIĞIM SORULARIN DEVAMI

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Soramadığım Soruların Devamı


   Aziz Başkana soracağım soruların sadece birini sorabildim çok sinirlendi. Ya diğer sorularımı yöneltebilseydim, herhalde Mehmet Ali Susam’ın uğradığı sonucu yaşayabilirdim. Allah korudu.
   Basın toplantısında soramadığım soruları şimdi buradan soracağım.
   Sormaya çalıştığım ama devamını getiremediğim sorudan başlayayım ne dersiniz.
   KSK Stadının bu bölgede yaparsam imar suçu işlerim dediniz. Nedenini de Mavişehir bölgesinde tek nefes alan aks dır dediniz, çok haklısınız. Peki, geçmişte Buca ilçesinde tek nefes alan bölge konumundaki yeri, içinde binlerce ağacı göremezden gelerek, üstelik Doğal Karakteri Korunacak alan diye plan notuna işlenen alanı Giraud ailesi için binlerce konuta açabildiniz değince, Aziz Başkan Elmalarla, armutları karıştırmayalım dedi. Ardından da bu konu ayrıca yargıda diye devam etti.
   Evet, bu konu İçişleri Bakanlığından gelen müfettiş kanalıyla enine boyuna incelendi. Hatta Bayındırlık il müdürlüğünden üç kişilik muakkipte atandı.
   İzmir Valiliğinin görevlendirilen teknik personelin düzenlediği, 21.01.2010 tarihli raporun sonuç kısmında “ Belediye sık,sık planlama kararı değiştirerek bütüncül planlama yaklaşımı içerisinde olmadığı ve şehrin akciğer konumundaki 19.6 ha lık bir alanı şehrin gerekleri doğrultusunda planlanmadığı .
   Netice olarak 3194 sayılı İmar Kanunu. Plan Yapımına Ait Esaslara Dair Yönetmeliğe ve meclis çalışma yönetmeliğine aykırı hareket edildiği anlaşıldığından Aziz KOCAOĞLU ve meclis üyelerine soruşturma izni verilmesine diye İçişleri Bakanı Beşir ATALAY imzasıyla karar verilmiş.
   Şimdi Basın toplantısında üstüne basa,basa vurguladığınız Planlama İlkeleri,  o zaman yok muydu?
   Vardı elbet ama siz görmezden geldiniz ne için Giraud Ailesi için. Çünkü siz hala ARÇELİK gibi çok büyük bir firmanın İzmir ilindeki en büyük ARÇELİK Mağazasını sizin aileniz açmadı mı? Açılışta da kurdeleyi siz kesmediniz mi?
   Yine basın toplantısında BHZ belediye hizmet alanlarının kamunun malı olduğunu vurguladınız, buralarda park bahçeler spor alanları yapılır demediniz mi? Şimdi soramadığım ikinci soruyu soracağım. TANSAŞLAR eskiden Kamunun malıydı. Belediye Hizmet alanlarında, yeşil alanlarda kurulabilir di. Burada amaç neydi İzmir Halkı ucuz ürün alsın diye kimsenin ses çıkartmaya da hakkı yoktu.
   Ya şimdi TANSAŞLAR kamunun malımı yo hayır kimin KOÇ Gurubunun. Peki, KOÇ Gurubu Kamu ortaklığımı hayır. Peki, bu alanları hala işgal edebilirler mi? Hayır. Neden Kamunun malına sahip çıkmıyorsunuz diyecektim ne yazık ki soramadım.
   10.10.2011 Tarihinde İBB meclis toplantısında Başkanlıktan gelen önergelerin 2. Maddesinde yer alan Menemen ilçesindeki 203.159.19 metre karelik Mutlak Tarım Arazisinin nasıl olurda tarım dışı kullanılması için Başkanlık Önergesi verebiliyorsunuz. Üstelik Mutlak Tarım Arazisi ne demek tarımdan başka hiçbir şey yapılamaz. Ben mi yanlış biliyorum. Siz basın toplantısında” Gelecek Kuşaklara Sağlıklı bir Kent Bırakmak İstiyorum” dememiş miydiniz yoksa ben mi yanlış anladım. Oysa algı yeteneğim ve kulaklarım çok iyidir. Yanılmış olamam.
   Son olarak ta size üzücü bir haberim var diyecektim. Yine İçişleri Bakanlığı tarafından hakkınızda soruşturma izni verilmiş diyecektim. Diyemedim lafı ağzıma tıkadınız. Hatta yanımda da getirmiş kararı. Bu arada bu soruşturma izninde Beşir Atalay’ın ismi yok. İdris Naim Şahin’in imzası var. Bu konuyu gelecek yazımda uzun, uzun işleyeceğim. Bu soruşturmadan üç yazı dizisi çıkar
  Notlarım
   Eshot eleman alımlarından sonra bugün de İtfaiyedeki alımlarda yine sahte diplomalara rastlanmış iddiaları bana kadar geldi. Nedir bu konu Allah aşkına açıklayın da bizde işin gerçeğini öğrenelim. Hatta bunun içinde bir basın toplantısı düzenleseniz diyorum.
Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

1 yorum:

  1. i Sayin Igein, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi temsilcisi, is için kisisel bir kredi ihtiyacim var ki? Bu e-posta bize ilgileniyorsaniz eger biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek: Eger kredi transferi belge derhal ok ile devam etmek ( igein_h_yizevbekhai@admin.in.th )

    YanıtlaSil