19 Aralık 2011 Pazartesi

TAKİPTEYİM


Yazarın Diğer Yazıları:


Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş

Takipteyim

Turkish wrote understood perhaps. İf I mention english perhaps you know.
Türkçe yazdım anlamadınız. Belki İngilizce yazarsam anlarsınız.
Pardon ya bu aralar Çin ile daha iyi diyalogdasınız, birde bu dilde şansımı denesem.

Yok, bu da olmadı şansımı zorlamayım.
Neden güzelim Türkçemizi bırakıp İngilizce, Çince yazdım anlatayım.
Bu köşeden defalarca İBB Meclis Üyelerine seslendim, Olmadı
İBB meclisine gittim, yine olmadı
Şikâyet ettim, soruşturma açıldı
Her defasında İBB nin meclis üyeleri savunma yazdı.
Yılmadılar, Israrla planları geçirdiler.
Soru sormaya kalktım Susma Haklarını kullandılar.
Perşembe günü Amerikan Hastanesi planı İBB komisyonlarından oy çokluğu geçmiş, geçmesine de. Nasıl geçirebildiniz?
Bu planın 1/5000 ölçekli planı yürütmeyi durdurma almış. Üst ölçek plan olmadan alt ölçekte planı geçiremezsiniz.
Ayrıca,  bu alan Sosyal Donatı Alanında, Sosyal Donatı Alanı kaldırılamaz. Ancak değiştirilecekse aynı metrekare de aynı hastane alanı olarak ayrılması gerekir. Siz bunu yaptınız mı? Buranın şehir plancısının bu bölgede yeteri kadar hastane var demesiyle de olmaz. Demek ihtiyaç varmış ki bu alanlarda hastane yapılmış. Bunu nasıl göz ardı edebildiniz?
Şimdi bana yine iş düşecek sizin göz ardı ettiğiniz tüm detayları kaleme alacağım yazacağım bakanlığa. Yine soruşturulacaksınız.
Hem size yazık hem bana.
Sonra Aziz Başkan “Tabii ki sorgulanacağız. Yanlış iş yaptıysak tabii ki yargılanacağız. Ancak, bu durum farklı bir boyuta gidiyor. Ben şikayet yapmak, polemik yaratmak istemiyorum” diyecek.
Lakin ben sizi önceden uyarıyorum bu plan geçmez diye. Başdanışmanın Kıyak Planında da uyarmıştım. Giraud Ailesinin Planında da uyarmıştım. Urla Planlarında da uyarmıştım. TANSAŞ lar içinde uyardım.
Dinlemediniz ki ben ne yapayım. Pazartesi günü Meclis var yine gitsem mi acaba? Planın geçip geçmediğini kendi kulaklarımla duyayım diyorum.
Siz hastane alanlarını ticaret merkezine çevirmekle, rezidans projeleriyle uğraşırken asıl yapmanız gereken konuları unutuyorsunuz. Bugün yapılan açıklamalarda korktum, hatta ürktüm siz nasıl hemşerilerinizin canını düşünmezsiniz.
Vatandaş olarak soruyorum!
İBB olarak neden konut stokunun envanterini çıkarmadınız?
İzmir ilinde ne kadar çürük yapı var?
İzmir halkı yani sizin hemşerilerinizin kaçı sağlam binada oturuyor.
Kaçımızın can güvenliği var?
Hangi binalar sağlam yâda hangilerimiz tabutlarımızın içerisinde yaşıyoruz?
Deprem olduğunda kaç bina ayakta kalacak?

Bu konu ile ilgili LÜTFEN AMA LÜTFEN Çalışın bizlerde posta kutumuzda sizlerin bilgilendirme yazısını alalım, hangi evleri boşaltmamız gerektiğini bilelim. Bu bizim vatandaşlık hakkımız.
Yarın çok geç olabilir,
Bu görevi ihmaldir Sizi asli görevinize davet ediyorum.
Notlarım;
1. İBB nin bürokratlarından birinin kayınpederinin de Arçelik Bayisi varmış.
2. Ada Çift tay taş ocakları 20.01.2010 tarihinde GSM ruhsatı iptal olmasına rağmen halen faaliyetlerini sürdürdükleri ihbarları alıyorum, inceliyorum yakında paylaşacağım.
Sağlıkla Kalın
Çürük elmacı Nivent Kurtuluş

1 yorum:

  1. i Sayin Igein, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi temsilcisi, is için kisisel bir kredi ihtiyacim var ki? Bu e-posta bize ilgileniyorsaniz eger biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek: Eger kredi transferi belge derhal ok ile devam etmek ( igein_h_yizevbekhai@admin.in.th )

    YanıtlaSil