19 Aralık 2011 Pazartesi

KAPALI KAPILAR ARDINDAN İBB 4

 


Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Kapalı Kapılar Ardında İBB 4

İZSU “Arseniği Kabul Etti, 20 Köye Arıtma Tesisi Kurulduğunu Açıkladı”
İnsani Tüketim Amaçlı Sular Yönetmeliği’ne göre aykırı çıkan su değerlerini açıklayan belgeyi açıklamasaydım, böylesine bir açıklama yapılacak mıydı?
Bu kadar kolay mı insan sağlığını, etkileyecek bir olayı saklamak. Hayretler içerisindeyim.
Madem sularımız güvenli o zaman niye damacalar la sular İZSU ya gidiyor, sulardan emin olsalar çaylarını bile damaca suyu ile yapmazlar değil mi?

Gelelim Urla İlçesine,
Urla bölgesinde, yeni imar planları çalışmaları başlatıldığına dair iddialar, mail kutuma gelmeye başladı. Bazı kişilerin yüklü miktarda dönümlerce yer aldığı, İlkbahara doğru meclisten geçeceği söyleniyor. Takipteyim hiç meraklanmayın, usulsüzse elbirliği ile durdururuz. Artık hiçbir şey eskisi gibi değil,
Yasemin Yapı Kooperatifi olarak inşaata başlanan yer ZEREN SİTESİ olarak bitmiş.
Gittim bizzat resimlerini çektim. Bir nevi yerinde keşif yaptım.
Ortalıkta dolaşan iddialar yenilir içilir boyutta değil. Bu iddiaları sizlerle paylaşacağım.
Buranın imar planları %5 iken jet hızıyla değişmiş,
Bu sitenin sakinlerinden biri de KOCAOĞLU imiş,
Bu sitede hatırı sayılı kişilerin yeri de varmış,
Burada inceleme yaparken niye sanayi sitesinin üstünde bir yer almış bu hatırı sayılır kişiler, kötü bir yatırım diye yanımdakileri ne hayretle sordum  
“Merak buyurmayın efendim, bu sanayi sitesi taşınıyor”
Peki, nereye taşınıyor “ileride eski taş ocaklarının yanına”
Taşınacak yerin tarım arazisi olduğu iddialarını, bu sefer ortaya attılar.
Olur, mu canım TARIM arazisine, yakında sofralarımıza koyacak sebze bulamayacağız. Acıkınca ortaya karışık sanayi arazisi, ana yemek olarak rezidans, tatlı niyetine de konut yer afiyetle doyarız.
Bu tarım arazilerini kim almış? Ben alacak değilim ya, yine bildik tanıdık kişiler, almış iddiaları beni iyice çileden çıkarttı. Bir durun Allah aşkına doyun artık sonra aldığınız bu kilolardan başınız derde girecek. Ne yapalım bu plan değişikliği geldiğinde yine sıkı bir çalışma yapacağım anlaşılan yine iş başa düşecek. SIKI TAKİPTEYİM
Urla meydan projesinin oturma ruhsatı da yokmuş. Eğer bu iddia doğruysa aklıma hemen şu soru geliyor, oturma ruhsatı olmayan bir yerin içerisindeki işletmeler nasıl işletme ruhsatı aldı? Burada birçok kurumsal işletmeler var. Oturma ruhsatı olmayan bir yerin nasıl şah şalı bir açılışı yapıldı. Yanılmıyorsam İBB nin başkan vekili açılışı da yapmış.
Diğer bir iddia ise, Urla Belediyesinin Projesi olan Pazar yeri inşaatı bitmiş, bitmesine de. Şu an ilave dükkânlar yapılıyormuş, bu ilave dükkânlar projede var mı?  
Diğer bir iddia ise, Urla Belediye Başkanının kayınvalidesinin üstünde görülen arazi yolun alt seviyesinde iken, burası doldurularak yol seviyesine getirilmiş. Peki, aynı konumda olan, yani yol seviyesinin altında kalan diğer arsalar doldurularak yükseltenlere neden ceza kesiliyor? Bunların başı kel mi. İşte bunu anlayamadım. Hakikaten neden ceza kesiliyor başkanım? Kayınvalidenize evet vatandaşa neden hayır?
Şok bir iddia ise iki belediye başkanı, oldukça büyük tarım arazileri almış, ama başka isimlerin üstüne. Alabilir elbet ama bu tarım arazileri de tarım dışı kullanımına açılacakmış. Burayı da gittim gördüm, Toki konutlarından içeri dar ve kötü bir yoldan giriyorsunuz aşağı yukarı 900 metre topuklarınız bata, bata gidiyorsunuz ve karşınızda bugünün tarım arazileri yarın ne olur bilinmez elbet. Hepsini not aldım, hele bir meclis gündemine taşınsın o zaman bakarız elbet.
Çöp kavgası İzmir’in gündeminin den çıkmıyor, peki Urla ilçesindeki üç yıldır faaliyette olan çöp depolama alanı ruhsatlımı hadi ruhsatı var diyelim bana göre olması mümkün değil ama. Hadi var diyelim. Peki, bu alanın hemen yanında bulunan İBB ye ait sondaj neyin nesi? Bu sondaja çöpün suyunun karışmadığını kim söyleyebilir. Ya içme sularına karışırsa. Bu konunun ivedilikle incelenmesi için İzmir Sağlık Müdürlüğünü göreve davet ediyorum. Bu konunun takipçisi olacağımdan hiç kimse kuşku duymasın.Buranın resimlerini en alta yayınlayacağım yorum sizlerin.
Sendika Şube Başkanı Zeynel Bey İZULAŞ Kaza Yardım Derneğine üye olacakları engellemeye devam ettiğiniz iddiaları hala gelmeye devam ediyor, eğer bir hafta daha devam ederse doğruluğuna tam kanaat getireceğim. Sendika Genel Başkanınıza ve Çalışma Bakanlığına bana gelen şikâyetleri bildireceğim.
Allattin Yüksel meclise soru önergesi vermiş bunun tüm detaylarını açıklayacağım.
Yarın yine buradayım, beklerim efendim
Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş


3 yorum:

  1. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
    varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
    Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
    Esnek Kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
    FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com

    YanıtlaSil
  2. i Sayin Igein, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi temsilcisi, is için kisisel bir kredi ihtiyacim var ki? Bu e-posta bize ilgileniyorsaniz eger biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek: Eger kredi transferi belge derhal ok ile devam etmek ( igein_h_yizevbekhai@admin.in.th )

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil