19 Aralık 2011 Pazartesi

KRAL ÇIPLAK

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Kral Çıplak


Bugün sizlerle paylaşacağım konu tüm İZMİRLİLERİN hatta memleketi neresi olursa olsun hepimizi ilgilendiren bir konudur. Filler tepişir arada çimenler ezilir derler ya bunun böyle olmadığını gösteren Azmin Zaferinin Hikâyesidir.
Benimle en yakın dostlarım dalga geçti sen kim Belediyeyi alt etmek kim dediler, alay ettiler aldırmadım. Şehir dışından arayan arkadaşlarım, buradaki belediyede yolsuzluk yapılıyor, gel burayı da hallet diye tiye aldılar aldırmadım devam ettim. İzmir Valiliği Mahalli İdarelere suç ihbar dilekçelerimi götürdüğüm yerdeki kişiler biraz ara verdiğimde gözlerimiz yolda kaldı dediler, yine aldırmadım, İzmir Cumhuriyet savcılığına defalarca dosya bıraktım. Fotokopi parası dosya parası derken bunaldım. Ben bir dosyayla uğraşmıyordum binlerce sayfayla uğraşıyordum..İçinde bulunduğum durum gerçekten vahimdi çalışmıyordum tek işim belediyeyle mücadeleydi.yeri geldi 90 dakikada kent karttan yararlanmak için hızlı hareket ettim Değirmenlere karşı DONKİŞOT gibi savaş veriyordum.Dostlarım benden sıkılmıştı çünkü tek konuşabildiğim konu AZİZ KOCAOĞLU ve Belediyedeki olumsuzluklardı.Başka bir hayatım yoktu,İğneyle kuyu kazıyordum.Her gece yatarken Tanrım lütfen bana yardım et Belediyedeki usulsüzlükleri ispat edeyim diye dosyaları biriktirdim araştırdım yıllarca ve mutlu son.
Bugün Başkan konuşmasında “ “Biz 7 senedir mazlumun yanında olduk. Belediyemizde de yasal olmayan hiçbir şey olmadı.”Peki hakkınızda açılan soruşturmalar neydi isterseniz hatırlatayımGİRAUD Ailesi planı yasal mıydı? Tüm İzmirlilerin gözünün içine baka, baka yasal olmayan planı geçirdiniz mi? Geçirdiniz ne uğruna ikinci defa Başkan olabilmek adına planın meclisten geçirdiğinizin ertesi günü Sn Deniz BAYKAL Sasalı Hayvanat Bahçesinin açılışında isminizi deklare etimi? Etti Bu açıklamadan önce meclisten Giraud Planını geçirmenin mükâfatı değil miydi?Gelelim başka neler söylemişiniz “Biz yaptığımız işten eminiz. Biz bu kenti kalkındırmak için uğraşıyoruz. Sorunları çözüyoruz.” Siz kenti kalkındırmadınız kendinizi ve yandaşlarınızı kalkındırdınız. Nerden mi bu kanıya vardım? Balçova’da 1000 metre kare kapalı alana Arçelik bayiini ben kızıma açamadım. Ama siz oğullarınıza açtınız. Baş danışmanızın kıyak planını tüm bağırışa haykırışa rağmen kim geçirdi? Siz geçirdiniz Yol arkadaşınız Sn Alaattin Yüksel’e ait Yüksel plazadan araçları aldınız mı? Aldınız. Kim kalkındı aileniz ve yakın çevreniz. Hangi İzmirli kalkındı kocaman bir HİÇ.Taşeronluğu kaldırdın evet bu doğru olabilir. Ama hep yandaşlarını ilkokul arkadaşlarını sırf yakınız diye işe almadınız mı? Aldınız. En son itfaiye Tokat Erbağdan 63 işçi almadınız mı? İzmirli vatandaşın işe ihtiyacı yok muydu? Sizi Tokat Halkımı Başkanlığa seçmişti. Hangi hemşerilerinize sesleniyorsunuz? İzmir Halkına mı Yoksa TOKATLI Hemşerilerinize mi sesleniyorsunuz. Şimdi gelelim AK Partili Turizm Bakanı Sayın Günay bu gün ki olay için ne demiş “yüksek sesle ifade ediyorum rahatsızım, rahatsızlık duyuyorum. Zamanlama hatası vardır “ Pardon Sayın Bakan iki bayram arası evlilik olmaz der gibi bu nasıl bir zamanlama hatasıdır? Organize şube bir yıldır çalışmış çabalamış tüm belge ve kanıtları toplamış düğmeye basmış operasyon başlamış. Sizin seçiminizi bekleyememiş kusura kalmayın sizin rahatsız olacağınızı düşünememiş.Organize şubeden içeri girdiğimde kalbim yerinden fırlayacak gibiydi, tüm polisler uykusuzdu belli ki günlerce çalışmışlar. İfademi alan memura bir acele anlatmaya başladım. Sonra kendime geldim hangi birini anlatacaktım anlatmaya kalksam sabaha kadar bitmez diye iç sesim dışa vurdu. Memur biz her şeyi biliyoruz diyince şaşırdım hakikaten her şeyin en ince ayrıntısına kadar biliyorlardı. Allah yardımcıları olsun gözaltına alınanların kaçarları yok bence çünkü gerçekten her şeyi biliyorlar ve inanın gurur duydum. Milletim adına. Eve geri dönüş yolunda büyük huşu içindeydim üzerimden tonlarca yük kalkmıştı kendimce bir şeyleri başarmıştım. Aklıma geçen aylarda kalp spazmı geçirmem geldi o an Allah’ım daha değil daha belediye ile işim bitmedi demiştim şimdi ise hazırım diyebilirim, gerçekten mübalağa etmiyorum kendimce işim bitti. Şimdi gelelim asıl konuya... İzmir Halkı ne zaman başkanı sokaklarda gördü? Bir kahvede veya herhangi bir kafede sohbet imkanı bulabildi mi? Yada bir sinemada karşılaşabildiniz mi? Belediyeye gittiğinizde bırakın kendisiyle görüşebilmeyi herhangi bir bürokratıyla görüşebildiniz mi? Peki başkan verdiği sözleri tutabildi mi? Kocaman bir hayır elbette partimize sahip çıkacağız ama bunca usulsüzlüğü yapan ve göz yuman başkanın arkasında duramam sizlerinde duracağınıza inanmıyorum. Yâda inanmak istemiyorum. Bugün bunlara göz yumarsak sırf parti uğruna yarınlarımızdan çalacağız. Çocuklarımıza Dürüstlüğü anlatamayacağız dürüstlüğü farklı algılamalarına yol açacağız yapmayın beyler yapmayın hanımlar yarınlarımız için göz yummayalım. Suça ortak olmayalım Birileri çıkıp Kral Çıplak desin artık. Kanunsuzluk yapanları ne olur KAHRAMAN ilan etmeyelim onlar KAHRAMAN değil ne yazık ki! Sakın Kayseri’de, Ankara’da, İstanbul’da daha büyük olaylar oluyor onlara bakın demeyin biz İZMİRDE YAŞIYORUZ BURAYA BAKMALIYIZ!İmla hatalarım olabilir sizlerle sevincimi paylaşabilmek adına, yazıyı sabaha karşı yazdım.Sağlıkla Kalın Sizlerin ÇÜRÜK ELMACINIZ NİVENT KURTULUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder