19 Aralık 2011 Pazartesi

OPERASYON NEDEN BAŞLADI 2

 


Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş

Operasyon Neden Başladı-2

   Grand Plaza ile başlayan operasyon ne yazık ki istenmeyen boyutlara geldi, daha önce belirttiğim gibi siyasi değildi. Özel yetkili savcı ve Organize Şube iddiaları yeterli bulunca operasyonu daha da genişletmiş olacak ki her şey ortalığa döküldü. Egenin Sesi olarak birçok yazı yazdık, belediye ve şirketlerindeki usulsüzlükleri belgeleriyle yayınladık. Defalarca Sn KOCAOĞLU’nu aradım bir kez olsun geri dönüş yapılmadı. İZSU için yazdım ve yazdığım hemen hemen tüm konular soruşturmalık oldu. Yine cevap verilmedi. Operasyon sonrası İZSU’da yönetim değişti, keşke yayınladığım belgeler daha önce ciddiye alınsaydı, belki sonuç daha farklı olabilirdi. Sn KOCAOĞLU beni hep yok saydı. Yayınladığım belgeler bana gelmeden önce Büyükşehir Belediyesine yani başkanlık makamına gitmiş ve netice alınamayınca bana gelen evraklardır. Bunu nereden mi çıkardım elimdeki belgelerin çoğunda Sn Başkanım diye kaleme alınmış. Sözün özü ben dedektiflik yapıp KOCAOĞLU nerede yanlış yapmış aman yayınlayayım demedim. Çaresiz kalan vatandaş belki sesini duyururum amacıyla bana ulaşıyor. Başkana ulaşabilseler herhalde bana gelmezlerdi. Başkanım evet bana haksızlık yaptınız, ancak ben sizin düşmanınız değilim. Hep bekledim yayınladığım evraklarla ilgili beni aramanızı, umutla beklemeye devam edeceğim. Size tavsiyem etrafınızda sizi pohpohlayan kesimi bırakın. Hiçbir şey için geç değil kadronuzu bir yenileyin sizin bilmediğiniz daha birçok usulsüzlükler yapılıyor, seçimi etkilememek adına bir süre ara verdim. Ancak seçim sonrası sizin deyiminizle canhıraş devam edeceğim.
   Yazılarıma yorumlarıyla katılan okuyucularıma teşekkür ederim. Elbet her kesimi mutlu etmem imkânsız. Ancak yorumlarıyla katılan okuyucularımın gerçekten duyarlılıkları için teşekkür ederim. Hala bir kısım okuyucularım benim şahsi hesaplaşmamdan dolayı bu köşeyi kullandığımı söylemekte, ilk başlarda öyle idi ancak bana yapılanın çok ötesinde canı yanan vatandaşlarla karşılaştım. Her nedense hep arkası olan kişilerin işleri yapılıyor. Ah arkam tabiri cuk oturmuş durumda.
   Her zaman söylediğim gibi bu köşe hepimizin köşesi. İzmir’de hepimizin ve Güzel İzmir’imiz için el ele verelim. Sesim çıkmaz diye düşünmeyin. Benimle her türlü belgenizi paylaşabilirsiniz elimden geldiğince bana gelen her maili yanıtlıyor ve gereğini yapıyorum hiç meraklanmayın. Eğer kabul ederseniz kendimi sizlerin sesi olarak görüyorum. Epey de bir yol aldığımıza da, inanıyorum.
   Başkanım aslında özel bir tim kursanız Belediyede olan usulsüzlükleri size bildirilmesi için bizim kadar canı gönülden çalışmazlar. Ege'nin Sesi olarak kuru bir teşekkürü hak ettik sanırım.
   Gelelim geçen yazımda yarım kalan Grand Plaza notlarına, öncelikle geçen yazımın birinci notunda yer alan Cem Otomotivden kiralama yapılmış diye yanlış yazmışım Ferhan Turizmden kiralanmış, Cem Otomotive tamiratı yaptırılmış. fatura nosu da yanlış 7619 numaralı fatura çok özür.
   1.     SGK 360 gün gösteriyorlar işçiye 31 çeken ayların ödemesini de 30 gün üzerinden yapıyormuş. Yani her işçinin yıllık 5 gün alacağı varmış denmekte.
   2.     Aile yardımı, işçilerden beyanname aldıkları halde ve yasada karı koca çalışan eşlere verilmez dediği halde şirkette akraba çalışan çok olduğu için yöneticiler kendileri de aldıklarından herkese vermişler. Nasıl olsa devlet ödüyor diye suç işlenmiştir. Zimmet, çıkarmak lazım denmekte.
   3.     Çiğli deki yeni yapılan ekmek fırınlarında, fırınların giriş çıkışlarında usulsüzlük varmış.
   4.     S.G Servis işleri ve S.ÇPlaka no;35 T 7102 günlük belli araçlarla personel servisi yapılıyor. Cari hesaplara bakıldığında ispatlanır. Son olaylardan sonra şimdi ihale hazırlığı yapılıyormuş denmekte.
   5.     Taşeron İhalesi; F.. Şirketi en yüksek fiyat teklifi verdiği halde ihale hep bu firmada kalıyormuş. Sözleşmede olmadığı halde de ön ödeme yapılıyor denmekte
   6.     Asansör Restoran 4 kişilik güvenlik ihalesi İhale kayıt no;2010/87-01.02.2010 31.01.2011 tarihlerini kapsayan pazarlık usulü (21F) yapılacak. H.B başkan olarak atanmış. İhaleye 30 dakika kala telefon açıp kendisinin gelemeyeceği ve ihalenin yapılmasını iletiyor. Bu şekilde sorumluluktan ve R.P nasıl zora soktuğu söylenmekte.
   7.     Asansör restoran Teras Cafe çatı yapılmasında B Tente Ltd Şti 36.800 TL 3 Kasım 2010 fiş no;156513 H.B arkadaşı olan bu firma sipariş formuyla %40 peşin ödenir dendiği halde %60 peşin ödeniyor. Teminatta alınmamış. İşe başlamadan ödeme yapmışlar denmekte.
   Bu maili yollayan kişi yanlış anlamasın ancak, umarım bu madde, madde yazdığım konular iddiadır. Gelecek yazımda Homeros açılısında biten pet sular için ne yapılmış onu aktaracağım,birilerine kazandırmak için bu kadarı olmaz cinsinden bir hikaye..,
   Haydar Ballı’nın oğlu evleniyormuş mutluluklar dilerim, Kemalpaşa Saklı Bahçede Düğün yapılacakmış.Egenin Sesi davetli listesinde varmı?
Seçimlerin ülkemiz için hayırlı olması temennisiyle.,,
Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder