19 Aralık 2011 Pazartesi

TETİKÇİ

 


Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Tetikçi

Siz okurlarımın birçoğu beni tanımıyorsunuz, ama biliyorum ki bana güveniyorsunuz. Eğer güvenmeseydiniz e-maillerinizle destek olmazdınız. Bu yazıyı niye mi? Yazıyorum tüm samimiyetimle tüm gerçeği sizlerle paylaşacağım. Dün akşam Sinan KARA beni aradı “Nivent Hanım dün belediyelerde dağıtılan bir gazetede adınız geçiyor TETİKÇİ diye” dediğinde şaka ediyorsunuz herhalde dedim. Gazetede benim için yazılanlar hiç hoş değildi. Yazının başlığı KADIN TETİKÇİLER! İklim BAYRAKTAR TÜRKİYE’DE Nivent KURTULUŞ İZMİRDE CHP’yi bitirmek istedi. Benim anladığım mananın dışında bir anlamı var mı diye hemen google arama motorundan Tetikçinin anlamına baktım, karşılığı KİRALIK KATİL. Bu durum aslında bana göre skandal elbet avukatlarım bu konuyu yargıya taşıdılar. Gelelim ikinci sütunda geçen habere “Kemalpaşa sınırları içinde bir sağlık kompleksi kurmak istemiş ancak ruhsat alamamış. Bunun üzerine gazeteciliğe soyunan Kurtuluş CHP’yi İzmir’de bitirmek için tetikçilik yapmaya başlamıştı.” Ben sağlık kompleksi yapmaya soyunmadım HUZUR EVİ REHABİLİTASYON MERKEZİ ANTİ-AGİNG GERİATRİ MERKEZİ için yola çıktım. Ruhsat alamadım değil T.C Bayındırlık ve İskân Bakanlığı 1/1000 ve 1/5000 ölçekli planlarımı Kamu yararı diye yaptı. Her iki belediyede askıya çıktı hiçbir vatandaşın itirazı olmadan askıdan indi. Ama ne yazık ki iki belediyede Danıştay’da dava açtı ve halen dava sürmektedir. İzmir İdare mahkemesinde açtığım davaları kazandım ruhsat verilmesi kararına karşın mahkeme kararlarını uygulamamaktadır belediye. Kısaca RUHSATSIZ DEĞİLİM!
Evet, ben gazeteci değilim olmaya da niyetli değilim. Ancak benim ki TETİKÇİLİK değildir. Doğup büyüdüğüm İzmir iline yatırım yapmak için gelip, benden çalınan altı yılımın hakkını aramaktır. Eğer ben söylenildiği gibi TETİKÇİ olsaydım bunun bir bedeli olurdu değil mi arkadaşlar. Ben İzmir’e geldiğimde büyük bir umutla rahmetli babamın adını yaşatacak bir sağlık tesisi hayalim vardı. Varımı yoğumu buraya yatırdım. Para sıkıntısı bilmeyen ben birçok sıkıntıya düştüm, madem TETİKÇİYİM neden cebimde KENT KART var. Madem TETİKÇİYİM niye Amerika’da mimarlık okuyan kızımın okulunu dondurdum, Madem ben AK PARTİLİYİM yok mu? Kızımı okutacak biri. Eee nasıl olsa onların TETİKÇİSİYİM niye sıkıntı yaşıyorum. Beyler bir şey yazarken lütfen inceleyin. Aslında bana bu yakıştırmayı yapmaları belirli bir kesim benim yazılarımdan rahatsız olmuş olacak ki. Beni önemseyip hakkımda yazı yazılması bile düşündürücüdür. Meğer ben kimlerin dalına bastım ki bu yakıştırmalar yapıldı. Benim hayallerim çalınmış benim kaybedecek bir şeyim yok. Her ne olursa olsun yazmaya devam edeceğim. Ucunda ölüm bile olsa yazacağım.
Yapacağım yatırım engellendi ne için Ankara planlarsa sen AKP’lisin damgası yedim oysa AK Partiden kimseyi tanımazdım. Bu nasıl iş içinden çıkamadım. Rahmetli babam Adalet partisi kurucularından dolayısıyla Demokrat parti sempatizanıyım. Benim parti anlayışım bundan ibarettir. Bir yatırımcının işini elinden alırsanız, çifte standart uygulamalar yaparsanız, Haksızlığa uğrayan kişide Arnavut inadı varsa o zaman işte ÇÜRÜK ELMACI olur. Benden desteklerini esirgemeden e-mail yoluyla katkı sağlayan siz okuyucularımın şimdi daha çok desteğine ihtiyacım var. Eğer layık olduğunuz bir yönetim modeli oluşturmak istiyorsanız hep birlikte el ele bu köşeyi birlikte yazalım. Çevrenizde gelişen tüm olumsuzlukları bana iletin sesiniz olayım. curukelmalar@gmail.com Ben anlatacaklarımı anlatmaya çalıştım şimdi sıra sizde gelelim benim sorularıma. Ama bu gün değil önümüzdeki yazımda sorularım biraz bazı kişilerin canını yakacak, özellikle Aziz Başkanım bende soru çok herkese yeter. Perşembeye Sorularım 1’de görüşmek dileğiyle.En altta mahkeme kararlarını yayınlıyorum.Alma Mazlumun Ahını Çıkar Aheste Aheste
Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent KURTULUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder