19 Aralık 2011 Pazartesi

KANDIRILIYORUZ

 


Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Kandırılıyoruz


Yorumlardan birinde hala kendi planımın geçmemesinden dolayı İzmir Belediyesiyle uğraştığım serzenişinde bulunulmuş. Evet, ilk başlarda bu yorumu yazmış olsaydınız tam isabet derdim. Ama bugün için bu yorumu kabul etmiyorum. Nedeni ise çok yakında sizlerle paylaşacağım.

Ben bana yapılan haksızlığın mücadelesini yaparken İzmir’in elden gittiğini görmek bir İzmirli olarak beni rahatsız etti. Kendi başıma gelenleri bir kenara koyarak Sessiz çoğunluğun sesi olmak hiçbir maddiyatla ölçülemez. Sizler bana destek verdikçe her konuya el atacağız.

Bazen bana büyüklerimden, dostlarımdan eleştiri geliyor bir konuyu yazmadan evvel karşı tarafı ara diye, haklı olabilirler. Ancak ben yazacağım usulsüz planın sahibini yâda herhangi kişiyi arayıp bak benim elime böyle bilgi belge geldi gel anlaşalım der gibi geliyor. Belki gerçek bir gazeteci olsaydım bu kuralları bilirdim. Kısaca eğrisiyle doğrusuyla doğru bildiğim yoldan ilerlemeye devam edeceğim. Taki yüce rabbim canımı alana kadar. Bu arada dip not olarak belirteyim ben paraya küsüm beni yolumdan döndürecek bir para nevi yok. Gece yatağıma,  girdiğimde mışıl, mışıl uyumak büyük bir lüks. Ne yerseniz yiyin sabah aç kalkıyoruz. Yâda sırat köprüsünden geçerken arkanızdan mallarınınız taşıyan bir kamyon yok.

Neyse gelelim biz konumuza geçen yazımda söz ettiğim UNİBEL’ e kesilen fatura için İBB ye bilgi edinme birimine birtakım sorular yönelttim cevabı gelince sizlerle paylaşacağım. Yıllardır verilmeyen soruların cevabını bilgi edinme biriminden sorduğum için artık cevap vermek zorundalar. Bu faturanın sahibi firma neden Ticaret sicilinden ismini değiştirmiş dersiniz. UNİBEL’in Genel Müdürü kimdi. Şirket Koordinatörü kimdi. Genel Sekreter kimdi. Aziz Başkan’ın bu faturadan haberi var mıydı?  Yakında sizlerle paylaşacağım.

Karşıyaka stat projesi bugün İzmir’in gündemine bomba gibi düştü düşmesine de herkes stat heyecanıyla, ana detayları gözden kaçırıyor. Gerçek Karşıyakalı olarak ve takımına gönül vermiş biri olarak beni de çok heyecanlandırdı. Ancak bu alan imar planında spor alanı olarak işlenmiş. Burada evet stat olabilir hatta sporcular için de otelde olabilir buna kimse ses çıkaramaz. Bu doğru ve olması gereken geç kalmış bir yatırımdır. Ali İhsan Kaya Karşıyaka kulübüne de ayrıca 10 milyon TL bağış yapacakmış. Bunları yapan kim Diyarbakırlı bir iş adamı elbet bunun karşılığında bir şeyler alacak.  Almadan vermek ALLAHA mahsus dur yâda Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez. Lakin imar planlarında spor alanı olarak işlenen bir yerde konut ta yapamazdı alışveriş merkezide hele, hele stat da burada olursa on liralık arazi değeri bir anda on binleri bulursa burada çok katlı binalar yaparsa verilen bağış devede kulak olur.
İzmir Gündemini değiştirecek tüm detaylar pazartesi günü. Okuduğunuzda inanın yok artık diyeceksiniz. .

Aziz Başkan Kış geldi Metronun ucu göründü mü ses seda yok.

Sevgiyle Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder