19 Aralık 2011 Pazartesi

TRAJİKOMİK OLAYLAR ZİNİRİ

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Trajikomik Olaylar Zinciri


   Dün İzmirlinin Gündoğdu meydanını doldurması beni ziyadesiyle mutlu etti.  İşte İzmirlinin farkı dedim.
   Gündoğdu meydanından hemen sonra Urla yollarına düştüm. Bu yolculuğun amacı, geçenlerde yayınladığım notlar bölümünde yer alan Urla Bin Evler Mevkiinde havuzlu sitede oturan bir bürokratın, sitenin yakınına durak koydurtmuş diye iddialardan bahsetmiştim..
    Hazır dışarı çıkmışken bu iddiaları bizzat araştırmak için Urla’ya gittim. Okuyucularımdan bu konu ile ilgili birçok bilgi geliyordu. Okuyucularım madem bu konuyu iş edinmişler, bana da incelemek düşer elbet.
    Neyse konuyu uzatmadan devam edeyim. Urla Bin Evler Site değilmiş meğer o mevkiinin ismiymiş. Hay Allah boşuna buralara kadar geldim diye kendi, kendime hayıflanırken, bir cesaret oradan geçen bir adama buralar da yeni durak konulan yer neresi? “Şu sokaktan girin görürsünüz, ağacın üstüne çakılmış bir durak” Hemen adamın tarif ettiği yöne doğru çıktık orada bir bakkal vardı hemen bakkala girdim. Yine bir cesaret burada Z.G.Ş nerede oturuyor?  “Hemen şuradaki yolun sonundaki sitede.” Ne güzel herkes tanıyor kendilerini.
   Neyse siteyi arkama aldım durağı aramaya başladım durağı da buldum. Bu sefer 738 nolu otobüsü beklemeye başladım. Küçük bir otobüs geldi. Güzergâhını takip ettim söylenildiği gibi ana yoldan içeri giden sokak arası bir güzergâh. Yine söylenildiği gibi güzergâh değişmiş çok uzun bir yol değil ancak gidiş ve geliş hesabı yapıldığında 2 km kadar. 
    Şimdi Bin Evlerde oturan bürokrata sormak istiyorum bana kadar gelen iddialara bir cevabı olacaktır.
      738 nolu Belediye otobüsü günde 45 yolcu taşıyormuş. Bunu nereden mi biliyorum hemşeri iletişimden Cuma günü öğrendim. Peki, bu kadar az yolcusu olan bir hattı neden devreye soktunuz. Siz otobüse binmiyorsunuz ki.
     Oturduğunuz evin hemen yakınına konulan  durak için Urla Yenikent Muhtarından bu durak için halktan istek geldi diye bir yazı hazırlamasını istediniz mi?
     738 noluBelediye otobüsünün yolcu sayısını arttırmak için muhtardan yardım istediniz mi?
     Bütün bu soruları bizzat kendim sormak için Yenikent Muhtarı Zafer Beyi aradım Kendileri çok meşgul olduğunu daha sonra aramamı söylediler. Benim aramamdan tedirgin oldu herhalde. Yâda Pazar, Pazar konuşmakta istemeyebilir elbet.
     Bir Bürokrat kendi oturduğu bir sitenin faydalanması için durak koydurabilir mi?
     Şimdi gelelim trajik komik bir iddiaya bir şoför kardeşimiz kullandığı Belediye otobüsüne, kendi parasıyla jant kapağı almış. Belli ki otobüsünü benimsemiş sevmiş. Bu yeni jantları Z.G.Ş görmüş ve şoför kardeşimizi azarlamış, paylamış. Kendince haklı olabilir her kurumda bir nizam bir usul vardır. Buraya kadar doğru. Ancak askeriyede fazla mazot yakan tankların cezalandırıldığını, duymuştum, ama şimdi anlatacağım konuyu hiç duymamıştım. Şoför kardeşimizin aldığı Jant kapakları ibreti âlem için zincirlenerek asılmış. Bu ceza jantlara mı verildi. Anlayamadım. Bu cezanın verildiği yer İzmir Büyükşehir Belediyesinin birimi olan İZULAŞTA geçiyor.
     Zincire vurulmuş jantların resmini sizler için en alta yayınlayacağım.
     Şimdi bir iddiayı da Sayın Kocaoğluna soracağım. 29 Ekim de Hatay da bir Spor kompleksini açacakmışsınız da buraya döşenen iletişim, değişim kabloları çalınmış.
     Bu çalınan kabloları buldunuz mu? Yoksa hala çalanı mı arıyorsunuz? Yok, umudu kestiniz de yeni kablomu döşetiyorsunuz?
     Bu iddialar doğru ise burada güvenlik yok muydu? Yoksa yerin altından fareler mi yedi? Bu kablolar oldukça da pahalıymış umarım sigortadan bu paralar alınır. Böylesine bir kayıp olayını ne duydum nede işittim.
    Bu iddialar eğer doğruysa İzmir Büyükşehir belediyesinin mutlaka bir yanıtı olacaktır. Gerçi benim sorularımı ya görmezden geliyorlar yâda susma haklarını kullanıyorlar. Bende çaresiz kalıyor İzmir Valiliği Mahalli İdareler Birimine incelenmesi için yazdığım konuların incelenmesini istiyorum.
   Ne yapayım bende yazma hakkını kullanıyorum. Küsüp gidemeyeceğime göre.
Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş



1 yorum:

  1. i Sayin Igein, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi temsilcisi, is için kisisel bir kredi ihtiyacim var ki? Bu e-posta bize ilgileniyorsaniz eger biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek: Eger kredi transferi belge derhal ok ile devam etmek ( igein_h_yizevbekhai@admin.in.th )

    YanıtlaSil