19 Aralık 2011 Pazartesi

NASIL YÜZÜNE BAKACAK

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Nasıl Yüzüne Bakacak...


Sn KILIÇDAROĞLU İzmir Tarihi Havagazında toplantı düzenleyecek, peki, Sn KOCAOĞLU nasıl Genel Başkanının yüzüne bakacak? Burada küfür etmemiş miydi “Seni Milletvekili yapanın……. Dememiş miydi?
Şimdi ise Sayın Genel Başkanım tam bu noktada size küfür etmiştim, beni affedin dilim sürçtü, ağzımdan bir anda fırlayıverdi, torba değil ki büzesin büzülmüyor mu diyecek, çok merak etmekteyim.

Bu bol küfürlü bence Koskoca Belediye Başkanına yakışmayan bu durum ne yazık ki evet ne yazık ki akıllardan silinmiyor. Google da bile küfür diye girildiğinde hemen KOCAOĞLU çıkıyor, isterseniz bir hatırlayalım, Sokak kavgasında bile söylenmeyecek sözleri bir hatırlayalım.

Genel Başkan'a Küfür Etti! Bunu ben söylemiyorum o gün  ki manşetler söylüyor.

CHP İzmir'de seçimimin hemen öncesinde yaşanan kavga Türkiye gündemine damga vurmuş, CHP bu olayla tartışılır hale gelmişti.

Seçimlerden iki gün önce Tarihi Havagazında yanında oturan Milletvekili Mehmet Ali Susam ile kavga eden, Genel Başkan KILIÇDAROĞLU’na, parti yönetimine ve seçmene küfür ettiği dile getirilen İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz KOCAOĞLU için partililer “disiplin hareketi” başlattı.

Bir gurup partili Facebook’ta “Aziz KOCAOĞLU Disipline Verilmelidir” başlığı altında sayfa açtı. Sayfa da KOCAOĞLU’nun disipline verilmesinin gerekçesi de şu şekilde yer alıyor:

MİLLETVEKİLİNE "SENİ MİLLETVEKİLİ YAPANIN ......... " DİYE KÜFÜR EDEREK, PARTİ YÖNETİMİ VE SEÇMENE KÜFÜR EDEN AZİZ KOCAOĞLU, DİSİPLİNE VERİLMELİDİR.

Peki, Egenin Sesi Yazarlarından Sayın Sedat Çuhadar niye disipline verilmişti? O Belediye Başkanı değil diye mi disipline verildi yoksa vergi rekortmeni olmadığı için mi disipline verildi.  Kim bilir bilinmez.

Peki, Büyük Başkanın ilk dil sürçmesi miydi bu KÜFÜR ne yazık ki değil. Hürriyet gazetesinde çıkan habere göre ne yazık ki değildi. hatta o tarihte basına yansıyan habere göre de ilk değildi.

26 Ekim 2008 de gazetede çıkan habere göre

“ Kızdığı zaman küfür ediyor “

CHP lideri Deniz Baykal’ın gezisinde Büyükşehir Belediye Başkanı KOCAOĞLU ile CHP İzmir İl yönetimi arasında ikinci küfürlü kavga yaşandı. CHP İzmir İl Başkanı Kemal Karataş, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz KOCAOĞLU’nun  sinirlendiği zaman küfür e yöneldiğini belirterek, "Bundan partim adıma üzüntü duyuyorum.

Ama napalım yolumuza devam edeceğiz" dedi.
Başkan KOCAOĞLU ağır hakaretler içeren sözler kullandı. Daha önce Başkan KOCAOĞLU ile CHP İzmir İl Başkanı Kemal Karataş arasında, Büyükşehir Belediye Meclisi’nin komisyon seçimleri sırasında yumruklaşmaya varan kavga çıkmıştı.

Karataş, KOCAOĞLU’nun  kendisine "P.z...k,  p..t,  ş.r.. s.z,  y.v..k" diyerek, üzerine yürüdüğünü ileri sürmüş ve kavgayı CHP Genel Başkanı Deniz Baykal’a anlattığını söylemişti.
Bu kavganın benzeri dün Baykal’ın düzenleyeceği ekonomik krizle ilgili basın toplantısı öncesinde yaşandı. Toplantı başlamadan hemen önce KOCAOĞLU, toplantı salonuna girmek istedi. İçeri alınmayan KOCAOĞLU ne yaptı dersiniz? Elindeki bastonları oraya buraya fırlattı, nerden mi biliyorum o gün oradaydım. Hayretler içerisinde tüm olayları sinema izler gibi izlemiştim. aslında bana da nostalji oldu.

Şimdi haberden alıntı yaptığım detayları daha doğrusu KÜFÜRLERİ kendi kulağımla duymadım

Kocaoğlu’ nun ağzından "Batırın kurtulun, şerefsizler. Eşşekoğlu eşşekler, öküzler" dediği duyuldu. Kocaoğlu’nun bu sözleri bazı internet sitelerinde de görüntülü olarak yayınlandı.

İzmir’in Büyük Başkanı İlçe Belediye Başkanları ile bayramlaşmayı bile çok görmesi şaşırtıcı değil midir? Siz İzmir’in başı değil misiniz? İlçe belediye başkanlarından da oldukça büyüksünüz bu çocukça hareketler olmadı be başkan. Her yaptığınız AK PARTİNİN EKMEĞİNE YAĞ SÜRÜYOR

Ben kendi adıma bir İzmirli olarak YAKIŞTIRAMIYORUM.

Notlarım
1) Grand  Plazada ilginç ötesi detayları sizlerle paylaşacağım.
2) Eshot ve İzulaş ta da ilginç gelişmeler var.
3) Kemalpaşa Belediyesi ile ilgili detay ötesi bilgileri de paylaşacağım.

Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder