19 Aralık 2011 Pazartesi

KALEYİ İÇTEN YIKIYORLAR

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş


Kaleyi İçten Yıkıyorlar

Bugüne kadar, yazdım, sordum. Sonra tekrar yazdım ve tekrar sordum. Tarafıma cevap gelmedi. Aziz Başkan’ı bizzat aradım, özel kalemini geçip sorularımı soramadım. Toplum içinde gezmeyi de pek çok sevmiyor, bir yere gitse bile korumaları aşıp yanına yaklaşmak mümkün değil. Toplu taşıma araçlarında görmeği düşünmek ise hayalden öte değil. Aziz Başkanı bu halk niye seçti o zaman. Hiç göremediği elini sıkamadığı derdini anlatamadığı bir başkan olabilir mi? Bence olmamalı ya sizce?
Geçen hafta 120 Numaralı Belediye Otobüsüne Karşıyaka Bostanlıdan bindim genelde pek boş olmayan bu hatta bir yer buldum oturdum. Bir müddet sonra başıma su damladı, sağıma soluma bakarken ikinci damla geldi. Yanımdaki hanım tavan akıyor demez mi. Oysa geçen hafta, ESHOT Genel Müdürlüğü bir açıklama yapmıştı "hizmetteki otobüslerinin bakım ve onarım işlemlerinde çağdaş standartları yakalayabilmek için bilimsel gelişmeleri de yakından takip ediyor" Her halde 120 nolu Belediye otobüsü gözden kaçmış. Ne diyeyim.
CHP İl Başkanı Sayın Tacettin Bayır İktidar sözü vermiş, ardından da İzmir 20 Milletvekili çıkarır diye eklemiş gönül böyle ister, ama istemekle olmuyor ne yazık ki. CHP Partisine zarar verilmesi için dışarıdan özel hizipçiler tutulsa ancak bu kadar zarar verilebilinir. Kaleyi dış mihraklar değil içten yıkıyorlar. Ben halkın arasındayım, düşüncelerini halka soruyorum, aldığım yanıtlar öyle ankette çıktığı gibi değil arkadaşlar. Halk belediyelerden hizmet alamadıklarından bir daha asla CHP Partisine oy vermeyiz, AK Partiye de oy vermeyiz, boş atarız daha iyi diyor. Sayın Kemal KILIÇDAROĞLU bu konuyu görmezden gelmeyin, yoksa telafisi mümkün olmayan sonuçlara gebe.İsterseniz bu süreç nasıl gelişti bir inceleyelim. Karabağlar belediye Başkanı Sayın Kürüm seçim öncesinde her sigortası olmayan aileye ne vaat etmişti bir maaş peki bu vaatler yerine getirildi mi? Hayır peki halk bunu sorgulaya bildi mi? Hayır. Sayın Kılıçdaroğlu aile sigortası diyor, gerçekten güzel ve ayakları yere basan uygulanabilinir proje. Sayın Kürüm niye söz verdiği halde hayata geçirememiş bunu sorgulamak lazım.Narlıdere Belediye Başkanı Sayın Batur seçim öncesinde ne vaat etmişti? İşçileri işe alma sözü hatta işçilerin büyük bir kısmını sigorta bile yaptırdığı ve bu yüzden sigortaya borçlandığı bile söylenmekte umarım doğru değildir. Bunun akıbetini öğrenmek zor değil, bunun yazışmalarını yaptım önümüzdeki günlerde sizlerle paylaşacağım.Aziz Kocaoğlu göreve geldiği günden bu yana en çok başını ağrıtan konunun metro olduğunu söyledi. KOCAOĞLU, ay sonuna kadar Üçyol-Üçkuyular hattında İzmir spor İstasyonu’nun üzerinin kapatılıp asfaltlatacağı müjdesini vererek şunları söyledi: “Şubat sonunda da Hatay istasyonu üzerini kapatıp asfaltlayacağız. Şubat sonu itibariyle İlahiyat Fakültesi kavşağından Üçyol’a kadar bütün caddeyi açıyoruz. Poligon’da tek hat üzerinden ulaşımı sağlayacağız. Hedef Nisan ayı sonuna kadar yolun tamamını açmak. Buna bir ay daha koyun, Mayıs gibi yolun tamamı açılmış olacak”.dedi peki açıldı mı? Benim bildiğim hayır umarım yanılıyorum. Peki, bizim bu seçtiğimiz başkanlar bize söylediklerini yapmadıklarında biz ne yapabiliriz? Seçime kadar Koca bir hiç. Peki, oy attığımız genel merkez bu verilen sözlerin yerine gelmemesinden yara alır mı? Elbet alır o zaman Sayın KILIÇDAROĞLU Kalesini bir kez daha gözden geçirmeli. Ben bu gerçekleri yazdığımda sizlerin nezdinde bile suçlu oluyorum oysa ben İzmir’imi partiler üstü seviyorum bizlere hak ettiğimiz hizmetin verilmesini istiyorum. Bunun için de var gücümle yazmaya devam edeceğim. Genel Merkez belki sesime kulak verir ben umudumu hiç yitirmiyorum.Notlarım1. Eşref Paşa Belediye Hastanesinde eski yönetim zamanı yapılan bir kâğıt ihalesi ile ilgili bilgileri paylaşacağım bu kadarı olmaz dedim. Önümüzdeki günlerde açıklayacağım2. Fuar Açıkhava ve Gündoğdu’da yapılan açık hava konserleri hakkında önümüzdeki günlerde yok artık diyeceğiniz dosyaları açacağım.3. İzmir Belediyesi Sanat Danışmanı Haluk IŞIK’a ait KURŞUN ASKERİN UTANCI tiyatro oyunu ilçe belediyeleri tarafından da gösterim için alınmış.Sözlerimi S LEC’in bir sözsüyle bitiriyorum: “Temiz elleri olan, insanların da, kirli düşünceleri vardır.”Sağlıkla Kalın Çürük Elmacı Nivent KURTULUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder