19 Aralık 2011 Pazartesi

HERKES ŞAŞKIN

 


Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş


Herkes, Şaşkın

Herkes şaşkın, AK Partililer bu soruşturmaların neticesi ne olacak diye birbirlerine sorarken, CHP liler ise, bu operasyon rüzgârını nasıl arkamıza alır mağduru oynarız çabasında. Kimse operasyonun içeriğiyle ilgilenmiyor. Oysa ortada çok vahim olaylar oluyor kimse bunu sorgulamıyor, yâda sorgulamak istemiyor. Bu gelişen olaylar da tek suçlu YARGI demek nasıl bir anlayıştır.
Bir Belediye Başkanı için gerçekten çok üzücü bir durum. Çok yazıldı, çizildi uyarıldı ama Aziz Başkan hep bunlara karşı kulaklarını tıkadı, dikkate almadı, kadrosunu kuramadı. Belediyeye iş yapanlardan, çok yakınlık derecesine göre işe alımlar yapıldı. Sonuç ortada.
Bana gelen dosyaları sizle paylaşmak istedim, olmadı yazılarıma döktüm yine olmadı. Sizin dikkatinizi çekmek için ne yapmak lazımdı onu bilemedim. Halen öyle ilginç ötesi dosyalar geliyor ki yok artık denecek boyutta, bu dosyaları önce size ulaştırmak istemişler ama ulaşamamışlar ki bana kadar geliyor. İnanın çok ciddi boyutta ve siz ne yazık ki halen dikkate almamak için direniyorsunuz.
Kamuoyunda birkaç sandviç için bir bardak suda fırtına kopartılıyor denildiği şeyin altında, birçok konu yatıyor. Şimdi anlatacaklarım karşısında, ön yargılarınızın değişeceğine inanıyorum. En azından Siyasi diyenler bile bu işin Siyasi olmadığını anlayacaklardır.
Bahsettiğim onurlu gençle bir şekilde yollarımız kesişti, bana sunduğu belgeleri enine boyuna inceledim. Oysa bu genç, aynı belgeleri başkana sunmak için saatlerce özel kalemde beklemesi bile fayda vermemiş, CHP Örgütünün bu durumdan etkileneceği bile söylenmiş ancak, bu gencin nereye kadar gidebileceğini hesaplayamamışlar..
Bana sunduğu belgeleri derleyip toparlayıp önce suç duyurusu olarak T.C Cumhuriyet Baş Savcılığına ardından İzmir Valiliği Mahalli İdareler Birimine ilettim. Mahalli İdareler birimi ön inceleme için atadıkları muakkip tarafından ifadem 29.03.2010 Tarihinde alındı.
Cumhuriyet Baş Savcı Vekili tarafından adliyeye davet edildim. Kendilerine verdiğim suç duyurusunun kendileri tarafından inceleneme yapılamayacağı ve bu yüzden,Özel Yetkili Savcıya ifade verilmesi gerektiği söylendi. Hemen, onurlu genci aradım ve Savcılıkta buluştuk ve Özel Yetkili Savcıya olayın tüm içeriğini anlattı.
Bu konu 2010 yılının mart ayında Özel Yetkili Savcıya intikal etmiş oldu.
2011 Yılının Şubat ayında ise Sanayi ve Ticaret Bakanlığından gelen iki müfettiş ifademe başvurmak amacıyla beni çağırdılar. İfademi verdim ve onurlu gence ulaşamadıklarını bana bildirdiler. Elbet ulaşamazlardı, işinden aşından en önemlisi çok sevdiği İzmir’den ayrılmak zorunda kalmıştı. Ne için usulsüzlüklere karşı koyduğu için.
Bu gence ulaştım ve bana müfettişlere ifade vermek istemediğini konunun Organize Şubede olduğunu söylemişti.
Evet, sevgili okuyucularım iş artık, normal suç duyurusu değildi. Artık, işin boyutu değişmişti. Yani kamuoyunda bu soruşturma SİYASİ dir diyenlere sesleniyorum. Böylesine bir suç duyurusu olmadan Bakanlık tarafından dinlemeler yapıla bilir miydi? Bu güne kadar imar için o kadar suç duyuru yapıldı ve Bakanlık tarafından birçok kez soruşturma izni verildi, neden bu konularla ilgili bir tek bir dinleme yok.
Grand Plazadinlemeleri ve teknik takibi yapılırken, diğer olaylar dinlemelere takılmış.
Şimdi gelelim yine kamuoyunda birkaç sandviç boyutuna, birkaç sandviç diye geçiştirilen 18.400 Adet bu rakama nasıl birkaç sandviç denilebilinir.
705 Adet Meyve Suyu, 12.878 Adet Su, 256 Kilo Çay, 282 Kilo Şeker, 51.150 Adet Kristal Bardak, 24 kilo, Neskafe, 32 kilo Süt Tozu, 2.5 litre 78 adet Kola, 2.5 litre 64 adet Fanta, 219 adet Kutu Kola,265 adet Damacana Su, 189 Adet Soda, 96 Adet Bira, JB Wiski, 72 Adet Çay Bardağı Takımı, 24 Adet Nescafe Bardağı Takımı, 10 Kilo Badem, Ceviz, Fındık diye uzayıp giden liste nasıl olurda 23 Nisan Şenliğinde kullanılabilinir. Yorum sizlerin.
Bu malzemelerin seçim ofislerine gittiğini belgeleyen irsaliyeleri internet medyalarında birçok kez yayınlanmıştı.
 Grand Plazanın, o dönemdeki Genel Müdürü, Muharrem Derbentoğlu firar etmiş söylemleri beni oldukça şaşırtmış durumda.
En önemli detay ise 2. Operasyon da serbest kalanlardan Sn Muharrem Derbentoğlu adliye çıkışı 20 dakika Aziz Başkanın Vito Marka arabasında ne konuştuklarıdır.
Gelecek yazımda ESHOT Duraklarını sizlerle paylaşacağım.
Bu arada sahte diplomalar ve ehliyetle iş alımlarıyla ilgili mahkemeler sürmekte. Bu konu ile ilgili çok çarpıcı ayrıntıları, gerekli yerlerle paylaştım. Bu kadarda olmaz denilecek boyutta.
Sevgiyle Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş
    

1 yorum:

  1. Dikkat.

    Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun.
    Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com)

    Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor

    (1) Tam adi: ....................
    (2) Kredi Tutari: ...............
    (3) Kredi Süre: ..............
    Dogum (4) Tarih: .................
    (5) Cinsiyet: .........................
    (6) Medeni Hali: ...............
    (7) Ülke:
    (8) Devlet: .....................
    (9) Ev adresi: .........
    (10) Ofis adresi: .........
    Kredinin (11) Amaç:
    (12) E-posta adresi:
    (13) Telefon numarasi: ...........
    (14) Faks numarasi: .............

    Bay Web Luis

    YanıtlaSil