19 Aralık 2011 Pazartesi

SADECE VE SADECE ŞAŞIRMAKTAYIM

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Sadece ve Sadece Şaşırmaktayım


   10 Ekim 2011 İBB meclis toplantısına söz verdiğim gibi gittim. Gündeme düşen tartışmalı KSK STAD PLANI gündem maddesi okundu. Aziz Başkan karşı görüş bildirdi, ilk defa Aziz Başkanla aynı görüşü savunur olmak beni heyecanlandırdı. Demek ki insanlar bazı olaylarda aynı görüş içinde olabiliyorlar.
   Sizlere meclis toplantısında bu konu ile ilgili kimler neler dedi derseniz eğer kısaca anlatmaya çalışayım
    AK Parti meclis üyesi Yusuf Kenan Çakar çok önemli bir konuya işaret etti, madem karşıydınız da neden bu konu imar ve hukuk birimlerinde çalışmalara başlandı. Evet, bu çok önemli bir mesajdı neden karşı olduğuna inandığınız bir projeyi meclis gündemine taşıdınız? Siz neden şimdi bu konunun karşısındasınız çok net olarak bunu kamuoyunla paylaşmak zorundasınız.Önce isteyip komisyonlara taşıdığınız bir planı şimdi niye istemiyorsunuz?
   Şimdi gelelim Ali İhsan Kaya’nın söylediklerine, Kaya araziyi satın almaktan ve böyle bir proje için kulübe bağışlamaktan da pişmanlık duymuş. Peki, siz bilmiyor muydunuz bu araziyi alırken bu alanın spor alanının dışında hiçbir imara açılamayacağını. Tek renklerine tutkun olduğunuz KSK Kulübü için mi aldınız bu araziyi. Elbet rant kazanmak sizin hakkınız neden konuyu bağışa bağlıyorsunuz ki.
   Bu araziyi TOKİ den alırken yanınızda başka bir ortağınız var iddiaları var. Bu ortak şimdi neden ayrıldı?
   Yılda bir milyonun üzerinde bu araziye vergi verdiğinizi söylüyorsunuz, domates ekilmeyecek bir arazi için diyorsunuz da bazen ticarette kazanç da elde edersiniz zarar da.
   Son sözüm ise bana karşı komplo kuruyorlar, “Terör örgütü PKK lehine de çalışmalar yürüttüğü ve böyle bir suç kapsamında bir dönem cezaevinde yattığı da iddia edilen Kaya, hayatı boyunca mahkûmiyet yaşamadığını” belirtmişiniz evet bunlar iddia olabilir ancak benim elime geçen T.C Yargıtay 4. Hukuk Dairesi Esas 2008/8144 Karar No 2009/3379 nolu Yargıtay ilamı sadece bir iddiamıdır. Bunu bende merak etmekteyim. Mustafa Kaya ve Sedat kaya sizin kuzeniniz olduğu da söylenmekte.
   Sözlerimi bağlarken Ali İhsan Kaya ile hakikaten hiçbir husumetim yoktur olması da mümkün değil, ben bu yazıyı yazmaktaki tek amacım vatanımı milletimi bayrağımı çok sevmemdir. Bu iddialar beni rahatsız etti. Elbet bende kulağımın üstüne yatabilirdim hatta bu bildiğim konudan rantta elde edebilirdim. O zaman nerede kaldı benim milliyetçiliğim.
Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş
İŞTE O BELGELER!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder