19 Aralık 2011 Pazartesi

SORUŞTURMA BİLMECESİ

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Soruşturma Bilmecesi


Geçtiğimiz günlerde beni bilgi fukaralığıyla suçlayan bununla da yetinmeyip hakkımda kişisel hakları ihlalden dava açmayı da ihmal etmeyen Sn Haluk IŞIK’ı İzmir Belediyesinde Sanat Danışmanı olarak bilirdik ama herkes gibi bende yanılmışım meğer kendileri Ege Şehir Planlama A.Ş de yönetim kurulu üyesiymiş.
Şaşırmayın 19 Temmuz 2011 İçişleri Bakanlığı Mülkiye teftiş kurulu kararında, “İzmir Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sanat danışmanı unvanını kullanan Haluk Işık’ın İzmir Büyükşehir Belediyesinde görev yapmadığı” diye giden karar beni şaşırttı. Nasıl olurda İzmir Büyükşehir Belediyesindeki odasının kapısın da Sanat Danışmanı yazacak içeride Haluk Bey oturacak ama Sanat Danışmanı olmayacak. Bu nasıl bir çelişkidir.
Beni bilgi fukaralığı ile suçlayarak tarafıma tekzip yollayacak ve uzun, uzun kaleme aldığı tekzipte “Komisyonda Başkanlık Sanat Danışmanı ve mesleğinde 30. Yılını yaşayan bir tiyatro insanı olarak bulunmam kadar doğal bir durum olamaz.” Diyecek ama Sanat Danışmanı kadrosunda bulunmayacak.
Hatta iddialarından o kadar çok eminler ki ihalenin usulsüz olduğu iddialarıma karşın da “İzmirBüyükşehir Belediyesi Başkanlık Sanat Danışmanlığı görevimle hiçbir ilgisi ve organik bağı yoktur ve olamaz da. Bunun tersi kanıtlanırsa ne gerekiyorsa onu yapar, kanıtlanamazsa bu hakaretin bedelinin ödenmesini sonuna dek isterim ve elbette isteyeceğim.”Peki, benim değil, Bakanlık müfettişleriyle kanıtlanan konudan sonra ben ne bedeli isteyim.
“Ben gerçekten çok yoğun bir insanım ve bu soruya yanıt bulmak, ne yazık ki çok değerli zamanımı çaldı” diyen Haluk Işık şimdi benim çalınan zamanım için ne söyleyecek. Karakolda ifade veren bendim.Ya benim çalınan zamanım ne olacak?
Tarafıma yollanan tekzip yazısının 11. Maddesi beni çok şaşırtmıştı ve hala şaşırtmakta nasıl olurda komisyon üyesi kendi yazdığı oyunu satın alabilir demiştim ve tezimde de haklı çıktım. İsterseniz bir hatırlayalım Haluk Işık ne demişti  “Bir not daha, komisyon üyelerimizin yazdığı, çevirdiği, yönettiği oyunlar da dünden bugüne İzmir Tiyatro Günleri”nde sahnelenmiştir, sahnelenmektedir, sahnelenecektir”. Kendilerinin yapmış olduğu hatayı geçmişteki sanat danışmanlarının da işlediği ve gelecektekilerin işleyeceklerdir demek bence son derece yanlış. O zaman kamu görevi üstlenmeden ve komisyon üyesi olmadan elbet nadide eserlerinizi sergileyeceksiniz. Bu sizin hakkınız.
Haluk IŞIKbana hitaben yazdığı tekzip yazısının sonunda kendilerinden özür dilemediğim takdirde maddi manevi tazminat davası da açacaklarmış. Şimdi ben dava acar mıyım acaba, ne dersiniz?
Şimdi merak ettiğim bir konu Sanat danışmanı olarak İBB nin kendi sitesinde yer alan Sn Haluk Işık’ın neden kadrosu Ege Şehir Planlama A.Ş de oluyor. İBB nin sitesinde sanat danışmanı olarak gösterilen kişi neden kendi kadrosunda gösterilmez ki? Aslında araştırmak lazım kim bilir hangi kadrolarda danışman yâda daire başkanı olarak bildiğimiz kişilerin kadrosu nerede çıkacaktır.   Sn Haluk Işık hakikaten bilgi birikimiyle bu kadroyu en fazla hak eden kişilerden biridir. Şikâyet etmiş olduğum konu ihale konusudur. Bu beyefendinin bu işi hak etmediği gibi bir şey sakın anlaşılmasın. Böylesine birikimli bir kişi konusunun çok dışında bir yerde neden görevlendirilmiştir.
Bu konu hakkında Bakanlık tarafından yapılan inceleme sonucunda İzmir Belediye Başkanı Aziz KOCAOĞLU ve Kültür Sanat şube Müdür Vekili Adalet OKHAN’ın haklarında Soruşturma İzni Verilmesine.
Başkanınım bana kızıyorsunuz biliyorum. Ancak birileri yanlışların üstüne gitmeli ki sizin dediğiniz gibi çocuklarımıza temiz yarınlar bırakabilelim değil mi?
Soruşturma izni kararını en alta sizlerle paylaşacağım.
NOTLARIM
 1- İBB Bürokratlarından biri Urla Bin Evlerden havuzlu sitede ev almış iddiaları var. Bulunduğu sitede yaşayanlara iyilik olsun diye de sitenin yakınına durak ta koydurmuş. Sitenin önünden geçmeyen otobüs güzergâhı da değişmiş. Fazladan iki üç kilometre uzamış. Gidiş gelişte 6 km. Bu iddiaları araştırıyorum. Yakında sizlerle paylaşacağım.
2- Aziz KOCAOĞLUTaşocağı ruhsat veren özel idareye atıfta bulunuyor da siz 2010 yılında iki adet ruhsat vermediniz mi tüm detaylarını sicil numaralarıyla açıklayacağım.
3- İBB Gençlik ve spor müdürü hangi ilçe belediye başkanının yakını, nereden nereye geldiğini tek, tek açıklayacağım
4- Kemalpaşa Belediye Başkanı, Belediye Başkan yardımcısı ve imar müdürü içinde İçişleri Bakanlığından soruşturma izni verilmiş. Yakında tüm detayları ince, ince tüm detayına kadar paylaşacağım. Bu arada Pazar Yeri Tahsis paralarını bağış adı altında almaya kalkmayın benden söylemesi, çünkü belediye ancak işgaliye alabilirler.
5- İZBETONiçin çok ciddi mektuplar almaya başladım bir iki değil onlarca mektup. Aziz Başkan isterseniz önce sizinle paylaşabilirim bu konuyu eğer beni dikkate alırsanız. Görmezden geliyorsunuz da.
6- Aylarca kaleme aldığım sanoks otobüsleri içinde çok anlatacaklarım var. Biraz sabır.


Sağlıkla Kalın    
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş






1 yorum:

  1. i Sayin Igein, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi temsilcisi, is için kisisel bir kredi ihtiyacim var ki? Bu e-posta bize ilgileniyorsaniz eger biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek: Eger kredi transferi belge derhal ok ile devam etmek ( igein_h_yizevbekhai@admin.in.th )

    YanıtlaSil